שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

קידום אורגני מבוסס טרנדים: עונות, חגים ואירועים

trends-seo

חלק ניכר מהעסקים נדים ונעים בין מגמות שמכתיבות את גובה ההכנסות, כמות הכניסות לאתר ושאר פרמטרים. עבור עסקים וארגונים אלו חשוב מאוד להיערך מראש לתנודות הקבועות הללו, שכן הן מהוות את השלד שעליו מבוסס העסק. אומנם קידום מבוסס טרנדים הוא …

המשך קריאה »

מדריך לעדכון תוכן ישן: הטריק שיביא לכם יותר טראפיק

מדריך עדכון תוכן באתר

אחת מחוכמות ה-SEO המוכרות ביותר דורשת תכנים באתר המקודם. אין ספק שבלי תוכן כמעט לא ניתן לעשות קידום אורגני יעיל; אבל האם באמת עלינו ליצור תכנים רק בשביל לשמור על הקצב? או שאולי רענון האתר יכול להתרחש גם בצורה אחרת? …

המשך קריאה »

AMP Stories: דרך חדשה לספר סיפורים ולשפר ביצועים

amp-stories

פרויקט AMP להאצת מהירות המובייל הושק על ידי גוגל בפברואר 2016, ומאז הצטרפו אליו יותר מ-2 מיליארד דפי מובייל במיליון דומיינים. פרויקט Accelerated Mobile Pages טוען את האתר בפחות משנייה אחת, ומאפשר למנהלי אתרים להימנע מכל התסבוכות הכרוכות באופטימיזציית מהירות. …

המשך קריאה »

חוסמי פרסומות 2019: כמה זה באמת עולה לנו?

advertising-antiques

עולם הפרסום השתנה משמעותית בעשרות השנים האחרונות. כאשר גורו השיווק סת' גודין אמר שהשיווק היחיד ששווה משהו הוא שיווק באמצעות תוכן, לא רבים הבינו את משמעות הדברים כאשר נאמרו לראשונה. מה שקורה כיום הוא התממשות החזון הזה. שוק חוסמי הפרסומות …

המשך קריאה »

כמה טראפיק באמת מגיע מגוגל [מחקר 2019]

internet-search-engine-1433323_640

מאז שמנוע החיפוש של גוגל הגיע לעולם, בסביבות 1998, חלו בו כמה שינויים "קלים" בלשון המעטה: יותר תוצאות ממומנות, יותר תשובות ישירות (תוצאה אפס), יותר נכסים של גוגל. יש להניח שכל זה השפיע על זרם הקליקים שמקבלים אתרים שאינם גוגל; …

המשך קריאה »

ePR – היכרות ראשונה עם הרגולציה שתשנה את פני השיווק הדיגיטלי

הבסיס לשיווק דיגיטלי בימינו כולל איסוף מידע רב ככל האפשר, צירופו לפרטי הקשר של משתמשים והתאמת הפרסום לתחומי העניין של אותם משתמשים. הדין האירופי בתחומי הגנת הפרטיות חוקק רגולציה חשובה אחת (GDPR), ועומד בפני חקיקתה של רגולציה משלימה נוספת (ePrivacy) …

המשך קריאה »

חיפוש באתר – אחד הכלים החשובים שאתם לא משתמשים בו

search-box2

"מה, אין לך תיבת חיפוש באתר?" – שאל אף אחד בעשר השנים האחרונות (לפחות). אל דאגה, לא חזרנו לשנות התשעים. אבל כנראה שזו הסיבה העיקרית שרוב מנהלי ובעלי האתרים מזניחים את מכרה הזהב הזה שנקרא חיפוש באתר. זה נראה כל …

המשך קריאה »

קידום אורגני באמזון – מדריך מעודכן 2019

מדריך קידום אורגני באמזון

לאור העובדה שאמזון אוטוטו בישראל, חשבנו שתרצו לדעת איך להרוויח מעט משוויה של המפלצת. בסוף 2018 אמזון חצתה לראשונה בתולדותיה את סף טריליון הדולרים, שהכניס אותה למועדון אקסקלוסיבי במיוחד יחד עם חברת אפל. התחזית הנוכחית אומרת שעוד שנתיים, שוויה של …

המשך קריאה »

כותב תוכן? הנה 4 דרכים למדוד ולבדוק את הכתיבה שלך

כותב תוכן

כתיבת תוכן הפכה להיות חלק בלתי נפרד משגרת עבודתו של המשווק הדיגיטלי. ובכן, על חשיבות התוכן כבר מזמן אין עוררין. תוכן טוב הוא כזה שיש לו יכולת לשמר את הגולשים ולהביא אותם שבוע אחר שבוע לבדוק מה התחדש באתר. והתנועה …

המשך קריאה »

4 דרכים יצירתיות להגדלת הכנסה פסיבית באמצעות שיווק בדיגיטל

הכנסה פסיבית

אין כמעט אדם שלא ישמח ליהנות מהכנסה פסיבית קבועה. האינטרנט מציע כמה וכמה דרכים להשיג את אותה הכנסה פסיבית מיוחלת, ובפרט כדאי להכיר את האופציות של שיווק שותפים, בניית רשת אתרים, שימוש בגוגל אדסנס ובכלים נוספים למכירת שטחי פרסום באתר, …

המשך קריאה »