שיווק דיגיטלי - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי (page 3)

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

כותב תוכן? הנה 4 דרכים למדוד ולבדוק את הכתיבה שלך

כותב תוכן

כתיבת תוכן הפכה להיות חלק בלתי נפרד משגרת עבודתו של המשווק הדיגיטלי. ובכן, על חשיבות התוכן כבר מזמן אין עוררין. תוכן טוב הוא כזה שיש לו יכולת לשמר את הגולשים ולהביא אותם שבוע אחר שבוע לבדוק מה התחדש באתר. והתנועה ...

קרא עוד »

4 דרכים יצירתיות להגדלת הכנסה פסיבית באמצעות שיווק בדיגיטל

הכנסה פסיבית

אין כמעט אדם שלא ישמח ליהנות מהכנסה פסיבית קבועה. האינטרנט מציע כמה וכמה דרכים להשיג את אותה הכנסה פסיבית מיוחלת, ובפרט כדאי להכיר את האופציות של שיווק שותפים, בניית רשת אתרים, שימוש בגוגל אדסנס ובכלים נוספים למכירת שטחי פרסום באתר, ...

קרא עוד »

כך תדעו שאתם עושים את זה נכון: 8 מאפיינים של כתיבה טובה ואיכותית

כתיבה טובה

התחלתי לכתוב לפני לא מעט שנים ואני עדיין מרגישה שיש לי הרבה מה ללמוד. אני מאמינה שכתיבה טובה היא תוצאה של קריאה מרובה, וכן, נכון שכולנו עמוסים, אבל אפשר ללמוד כל כך הרבה רק מלקרא סגנונות שונים ולזהות טכניקות כתיבה ...

קרא עוד »

גוגל מסכמת רבעון ראשון של 2019 ומציגה פיצ'רים חדשים שלא תרצו לפספס

פיצ'רים חדשים בגוגל

אז היינו במפגש Q1 לסוכנויות בגוגל (בקומה ה-12 החדשה לגמרי!) ורצינו להעביר לכם את כל המידע והחידושים שצפויים לנו לקראת 2019. יש גם צילומי מסך רשמיים של גוגל. בואו נתחיל! חידושים בעולמות החיפוש 1. Optimization Score & Recommedations סטטוס: לאחר שחרור. ...

קרא עוד »

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול: להפוך את המתחרים ללא רלוונטיים

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

רוב העסקים – קטנים כגדולים – פועלים פחות או יותר באותן נישות מקבילות אחת לשנייה. התוצאה היא תחרות גדולה מאוד בכל תחום, מעין סוג של "כל הקודם זוכה". למצב הזה קוראים בעגה הכלכלית "אוקיינוס אדום" – כלומר אוקיינוס רווי בדם ...

קרא עוד »

איך לכתוב תוכן מניע לפעולה שמפציץ בביצועים ועובד בשביל העסק שלך

תוכן מניע לפעולה

טוב, תוכן הוא המלך ויאדה יאדה יאדה, כולם יודעים את זה, כולם מדברים על זה, כולם צריכים לעבוד בשביל זה, והופ, הנה, פה הבעיה. הלעבוד הזה. אתם יודעים שאתם לא יכולים בלעדיו ומצד שני אתם עסוקים ואין לכם זמן ועד ...

קרא עוד »

12 צעדים חשובים להתאמת העסק הדיגיטלי שלך לתקנות ה- GDPR

תקנות ה-GDPR

כבר קראנו סיכומים על תקנות הגנת המידע והפרטית האירופיות, ה-GDPR, וכבר הבנו ממה עלינו לחשוש. אבל אף אחד לא מספר לנו איך להגן על עצמנו ולהכין עצמנו לעמידה בתקנות. אז איך העסק הדיגיטלי שלנו צריך להתאים את עצמו ל-GDPR? הנה ...

קרא עוד »

סיכום כל ההרצאות מכנס נקסט קייס 2018 (כולל תמונות של המשתתפים)

next case 2018

כמו בכל שנה בחמש השנים האחרונות, גם כנס Next Case 2018 היה הצלחה מסחררת. מעל 1,000 משתתפים שבחרו לשמוע כמה ממקרי החקר המעניינים ביותר בשיווק הדיגיטלי הישראלי, בדגש על מסקנות ישימות ואפקטיביות. בהתאם למסורת הנהוגה בכנס, ההרצאות נחלקו בין המסלול ...

קרא עוד »

תוכן שיווקי מול תוכן חוויתי: תובנות למשווקים על האבולוציה של התוכן ב-2019

האבולוציה של התוכן

ממשיכים בסדרת המאמרים שלנו על השינויים וההתפתחויות שהתוכן עובר, ו-אוהו! כמה שהוא עובר. בשבוע שעבר עסקנו בתחום מוכר ופופולרי – שיווק באמצעות תוכן והתמקדנו ביעדים שכדאי לכם, כמשווקים, לסמן לקראת 2019. היום, אנחנו הולכים להסתכל על זה מזוית קצת שונה. ...

קרא עוד »

שיווק באמצעות תוכן ב-2019: איזה טרנדים השתנו?

שיווק באמצעות תוכן

לפני כמעט עשור, סת' גודין קבע ש- "שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחיד שנותר". זה היה נכון אז, וזה אפילו נכון עוד יותר היום. עשר שנים אחרי אותה הצהרה, שיווק באמצעות תוכן ממשיך לצבור תאוצה וחשיבותו לא מוטלת בספק. משנה ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים