חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט (9.2.13)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

מקאן אריקסון תקים מרכז ניו מדיה במצפה רמון

מקאן אריקסון מקימה מרכז ניו מדיה במצפה רמון. המרכז יעסיק כ- 120 עובדים ויעניק שירותים לעסקים קטנים ובינוניים, בין היתר, ניהול זירות פייסבוק, קידום ממומן, קידום אורגני, מיתוג ובניית אתרי אינטרנט. עובדים שרוצים להגיש מועמדות, יכולים לעשות זאת , ובתנאי שיש להם תואר ראשון כלשהו (לא נדרש ניסיון). תנאי השכר יהיו זהים לאלו שבמשרדים בתל אביב (מקאן דיגיטאל).

עד שנת 2018, המרכז עתיד להעסיק 120 עובדים באופן ישיר, ועוד 120 עובדים באופן עקיף. העובדים יעברו קורס הכשרה של שישה חודשים בתמיכת התמ”ת, וקורסים במתכונת דומה יפתחו באזור הדרום בתמיכה של משרד האוצר, משרד השיכון, ומועצת מצפה רמון.

באג “מלוכלך” מבטל את החיפוש הבטוח בגוגל ומאפשר להציג תוצאות לא ראויות

לפוסט המקורי בבלוג Search Engine Land

כל תלמיד תיכון מכיר כמה חזקות שאין להן פתרון (כמו למשל מינוס ארבע בחזקת רבע), אבל מסתבר שמי שיאתגר את גוגל עם השאילתות האלו, דווקא יזכה לפרס בדמות תוצאות בעל אופי מיני. לתוצאות האלו אין שום קשר לשאילתא, ונראה שהן תוצאה של באג מסוים שגורם לגוגל להציג סוג של חיפוש “אנטי בטוח”.

אגב, זה עובד גם בעברית, מה שמראה שמדובר בבאג שמצליח לדלג מעל שפות וארצות… בכל אופן, נראה שהטריגר של הבאג הוא שימוש במספרים, מכיוון ששאילתות שאינן כוללות מספרים, אך לא אמורות להחזיר תוצאות, באמת לא עושות זאת…

חדש: קמפיינים מאוחדים באדוורדס

לפוסט הרשמי בבלוג של גוגל אדוורדס

גוגל הכריזה השבוע של ניהול משופר של קמפיינים המאפשר לנהל את אותו הקמפיין על פני כמה מכשירים שונים. לפי גוגל, יותר ויותר משתמשים נעים בין כמה מכשירים שונים , אך הצרכים שלהם על כל מכשיר אינם בהכרח זהים. לדוגמה, אם אני מחפש פיצה מהמחשב שלי בבית, סביר להניח שאני ארצה לבצע משלוח, אבל אם אני מחפש פיצה מהנייד, סביר להניח שאני מחפש מסעדה שפתוחה ממש עכשיו ושנמצאת לידי.

בכלי החדש שלושה שיפורים מרכזיים:

  1. ניהול אחיד של כל הקמפיינים ממסך אחד – מעכשיו ניתן לחלק את התקציבים השונים לסוגי מודעות המשתנות לפי המכשיר ממנו מתבצעת הגלישה, השעה ביום ומיקומו של הגולש.
  2. ניהול אוטומטי של פרסומות לפי הפרמטרים מהסעיף הקודם – במילים אחרות, כבר אין צורך לערוך כל מודעה באופן ידני. לדוגמה, במודעה שמוצגת למשתמשי PC, יצורף קישור לאתר מסחר אלקטרוני, ואילו לאלו שגולשים מהסמארטפון, יצורף קישור לשרות גוגל מפס שמציג את העסק.
  3. מודעות עשירות – מעכשיו קל יותר למדוד משתנים כמו מספר ההורדות של אפליקציות מסוימות, או מספר הפעמיים שבהם משתמשים התקשרו למספר במודעה מסוימת.

הקמפיינים המשופרים יוצעו לרוב המשתמשים ב- Adwords בימים הקרובים, ויוטמעו בכל החשבונות עד אמצע 2013.

מיקרוסופט ממשיכה לתקוף את גוגל, והפעם מתמקדת ב- Gmail

לפוסט המקורי באתר Newsgeek

מיקרוסופט ממשיכה בקמפיין הישיר שלה נגד גוגל, והפעם היא מפנה את תשומת לבם של הגולשים לכך שגוגל סורקת את כל הודעות הדואר האלקטרוני שלהם על מנת להציג להם פרסומות. מיקרוסופט טוענת שהחדירה הזו לפרטיות היא בלתי נמנעת והפתרון היחיד הוא להשתמש באאוטלוק “הדואר שלא דופק אותך…”. בהודעה נלווית שמיקרוסופט שלחה לעיתונות, היא טוענת גם ש – 70% מהצרכנים שנשאלו , לא ידעו על המעקב הזה, ו- 88% מתנגדים אליו.

הבעיה המרכזית עם הטענה הזו היא שגוגל נוהגת כך כבר מ – 2004 וכבר ספגה את מירב הביקורות מצידם של עורכי דין ותביעות כאלו ואחרות שהאשימו אותה בחדירה לפרטיות. גוגל תמיד טענה שההודעות נקראות על ידי תוכנות ובשום פנים באופן לא על ידיד עיניים אנושיות. מעבר לכך, מיקרוסופט אולי לא סורקת את ההודעה המלאה כדי להפיק מתוכה מילות מפתח כמו גוגל, אבל היא בהחלט סורקת את שורת הנושא.

בכל אופן, הדעה הרווחת בקרב אתרי הטכנולוגיה היא שמדובר במהלך שמקורו בעיקר בשיעור נמוך של מצטרפים לשרות “אאוטלוק” המחודש (למעשה, המחליף של Hotmail ו- Live Mail).

סקר: מי רוצה לקחת חופשה מפייסבוק?

למחקר המקורי באתר של Pew

סקר חדש של Pew Internet מגלה שהאמריקאים אולי לא נוטשים את פייסבוק בהמוניהם, אבל הם בהחלט שוקלים בחיוב לקחת חופשה על ידי סגירת החשבון באופן זמני או פשוט מניעה משימוש בשירות. כ – 61% מן הנשאלים אמרו שעשו זאת, ו- 20% סגרו את החשבון שלהם. רק 8% מאלו שלא משתמשים כרגע בפייסבוק, יירצו לנסות את השרות. (הנתון האחרון בעיקר מאושש את אחוז הרוויה הגבוה של פייסבוק בצפון אמריקה)

הסיבה המרכזית להפסקת השימוש היא חוסר זמן (20%) ואחריה חוסר עניין או חוסר רלוונטיות / בזבוז זמן (10%),רכילות ושמועות (9%) והתעייפות מהשרות (7%). החדירה לפרטיות שכולם כל כך אוהבים לדבר עליה, הטרידה רק 4% מן הנשאלים שלקחו הפסקה.

לסיום, לסקר יש גם ידיעות שיכולות להיחשב מעודדות עבור מארק צוקרברג : יותר מ – 60% מהנסקרים בכל קבוצות הגיל, אמרו שהם יבלו בפייסבוק השנה את אותה כמות זמן בה בילו בה בשנה שעברה. עם זאת, פחות מאחוז אחד בקבוצת הגיל 18-29, אמרו שיבלו ברשת יותר זמן (בקרב קבוצות גיל מבוגרות יותר, שיעורם כבר עולה ל – 4%).

חופשה משימוש בפייסבוק

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
26
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105083
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100731
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99856
מדיה חברתית
בן אורן
87820
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.