וואטסאפ קהילות: כל הקבוצות סביב אותו תחום במקום אחד

עומר לייבנזון
הבוקר וואטסאפ השיקה כלי חדש בשם וואטסאפ קהילות. מעכשיו, כולנו יכולים לחבר מספר קבוצות בוואטסאפ בדרך שאנחנו רוצים. סביר להניח כי רובנו נמצאים בוואטסאפ במגוון קבוצות בעלי חפיפה גבוהה בין חברי הקבוצה לקבוצות אחרות, ועקב כך נקלעים ל"מבול הודעות" יומיומי שלא מאפשר לנו לקרוא את כולן.
וואצאפ קהילות
מקור: הבלוג של WhatsApp

אנחנו מקבלים ביום מאות אם לא אלפי הודעות וואטסאפ, והעומס, ניתן לומר – כבר בלתי מתקבל על הדעת. זאת בדיוק הסיבה שהשקת קהילות וואטסאפ מהווה אבן דרך טכנולוגית, ששווה לציין היום; זאת בכל הנוגע להתקשרויות בין חברים במקום העבודה, ואפילו בלימודים. חברת וואטסאפ שמה לה למטרה לבנות קהילות שאנשים מרגישים בנוח בהן.

איך משתמשים בפיצ’ר החדש?

אם גם לכם יש מספר קבוצות עמוסות בוואטסאפ שברצונכם לחבר אותם כעת תוכלו להקיש על כרטיסיית הקהילות החדשה שנמצאת בחלק העליון של הצ’אטים באנדרואיד וב-iOS בחלק התחתון. בדרך הזו תוכלו ליצור קהילה חדשה משלכם, או להוסיף את הקבוצות הקיימות שקיימות בוואטסאפ שלכם, ולמעשה כך תוכלו לאגד מספר קבוצות ביחד לתוך קהילה אחת – שתאפשר לכם גישה קלה ונוחה, בכל פעם שאתם צריכים לגשת לאחת מהקבוצות האלה.

היתרון הגדול ואולי זה שלא הרבה שמים לב אליו, הוא הקלות הכמעט בלתי תיאמן שבה מנהל מערכת יכול לשלוח עדכונים חשובים לכל אחד מבלי שהם יפספסו אותם, הודות לחשיבה האסטרטגית מאחורי העדכון הזה.

חוץ מהקהילות – הנה מספר שיפורים נוספים לקבוצות

מכירים את “אסיפת הדיירים” שמתרחשת בקבוצת וואטסאפ מסוימת בכל פעם שחברי הקבוצה מתאגדים כדי לקבל החלטה? מהיום, תגידו שלום לספאם הנוראי שנוצר בקבוצות הוואטסאפ עקב כך!

וואטסאפ משיקה כלי סקרים חדש שנקרא Polls. כשמו כן הוא, ניתן ליצור בעזרתו סקרים בתוך קבוצות וכך לקבל החלטה לגבי דבר מסוים (למשל: למתי הכי נוח לכולם לקבוע מפגש?) בצורה כיפית, יעילה וכזו שלא מפריעה לשאר חברי הקבוצה ומייצרת ספאם בלי סיבה מוצדקת.

אילו עוד תכונות נכנסו לתוקף?

יחד עם וואטסאפ קהילות, היא השיקה עוד 2 תכונות ייחודיות:

  • יכולת ליצור סקרים בצ’אט.
  • שיחות וידאו של 32 אנשים בקבוצות עם עד 1024 משתמשים.

אין ספק שמדובר במהפכה. וואטסאפ התחילה להפעיל את הקהילות בכל העולם, והפיצ’רים החדשים יהיו זמינים לכולם במהלך החודשים הקרובים.

לקריאת הידיעה הרשמית בבלוג של WhatsApp

תגיות רלוונטיות: וואצאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
26
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105083
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100732
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99858
מדיה חברתית
בן אורן
87821
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.