וואטסאפ משיקה פיצ’רים חדשים שיקלו על ניהול הקהילה

עומר לייבנזון
וואטסאפ משיקה תכונות חדשות לניהול קהילות בפלטפורמה, שיעניקו לאנשי השיווק אפשרויות מתקדמות יותר לניהול הקהילה.
כלים חדשים לניהול קהילה בוואטסאפ
מקור: WhatsApp

אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ, הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך האפליקציה. תכונות אלו, הנמצאות כעת בתהליך פריסה, נועדו לייעל תקשורת ותכנון אירועים בקהילות, תוך יצירת הזדמנויות שימושיות במיוחד עבור אנשי השיווק.

מתכננים אירוע? מעכשיו קל יותר להזמין את כולם

אחת התכונות המשמעותיות ביותר בעדכון האחרון, היא היכולת לארגן אירועים ישירות בקבוצות הוואטסאפ. התכונה הזו מאפשרת למנהלי קהילות ליצור אירועים, לשתף פרטים ולעקוב אחר אישורי הגעה. התכונה הזו עתידה לפשט משמעותית את תהליך הארגון של המפגשים, דיגיטליים או פרונטליים.

עבור אנשי השיווק, זוהי הזדמנות להתחבר עם קהל היעד ברמה אישית יותר. על ידי יצירת קהילה בוואטסאפ, אנשי שיווק יכולים לטפח נאמנות למותג ולתקשר ישירות עם הלקוחות. ניתן להשתמש בכלים החדשים לצורך ארגון כנסים, השקת מוצרים וסדנאות. האורחים יכולים לאשר הגעה דרך הווטסאפ, ולקבל פרטים על השתתפותם של אורחים אחרים. כך, ניתן לעקוב אחר מספר המשתתפים ולוודא שכולם מעודכנים. בנוסף לכל זה, הפיצ’ר החדש יאפשר לכם לשלוח תזכורת אוטומטית שתישלח למשתתפים לקראת האירוע. כך, ניתן לצמצם את כמות הביטולים ולהיערך בהתאם.

תקשורת משופרת בקבוצות הודעות

עדכון נוסף יאפשר לחברי הקבוצה להגיב להכרזות בקבוצת הכרזות. קבוצות הכרזות הן קבוצות קהילה שנועדו לתקשורת חד-כיוונית בין מנהלי הקבוצה, לבין שאר החברים. עד כה, תגובות בקבוצות אלו הושבתו, בעיקר כדי למנוע עומס מידע. העדכון החדש יאפשר לחברים להגיב להודעות, אך באופן מאורגן תוך שיפור זרימת המידע. ההודעות יופיעו באזור ממורכז וממוזער בקבוצה, וההתראות עליהן יושתקו אצל כל המשתמשים.

תכונה זו מציגה הזדמנות עבור אנשי השיווק לאסוף משוב, ולמדוד את סנטימנט הקהל. על ידי הצגת שאלות ממוקדות בהכרזה, אנשי שיווק יכולים לקבל תובנות לגבי העדפות לקוחות ולשנות את אסטרטגיות השיווק בהתאם. בנוסף, ניתן להשתמש בתגובות הודעה כדי להפיץ עדכונים חשובים, הצעות לקידום מכירות, קישורים לדפי נחיתה, ועוד.

לסיכום

העדכונים החדשים צפויים להיפרס באופן הדרגתי, והם יחולו על כל הקבוצות במהלך החודשים הקרובים. בוואטסאפ רומזים שכלים נוספים לניהול קהילות וקבוצות עתידים לצאת בהמשך. הכלים החדשים הם צעד נוסף בניסיון של וואטסאפ לחזק את הקהילות בפלטפורמה. אם הדברים יעבדו בהתאם לתוכניות, סביר להניח שקהילות הוואטסאפ עומדות להפוך לכלי משמעותי עבור אנשי שיווק. על ידי ניצול אסטרטגי של תכונות אלו, אנשי שיווק יכולים לטפח קהילות, לחזק את נאמנות המותג ולקבל תובנות לקוחות יקרות ערך.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של ווטסאפ

תגיות רלוונטיות: ווטסאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
64
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
88
קידום אתרים
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
106522
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101208
מדיה חברתית
דנה רוזן
82747
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.