כפתור ‘שמירה’ להודעות יסייע למדוד מעורבות בשיווק בווטסאפ

עומר לייבנזון
לא עוד הודעות שנעלמות בווטסאפ: ווטסאפ מציגה את תכונת "שמירת הודעות", שתאפשר למשתמשים לשמור הודעות (גם כאלו שנשלחו באופן זמני), ולאנשי השיווק בווטסאפ - לשפר את המעורבות בקבוצות ולדעת כמה אנשים שמרו את המסרים השיווקיים.
שמירת הודעות בווטסאפ
מקור: הבלוג של WhatsApp

תתכוננו לזה – ווטסאפ משיקה פיצ’ר חדש המאפשר למשתמשים לשמור הודעות, גם כאלו שנשלחו בהגדרה ‘זמנית’, אך רק בתנאי שהשולח אישר את השמירה באופן ידני. התוספת הזו מהווה שיפור עבור כולם ושיפור משמעותי במיוחד עבור אנשי שיווק, משום שהיא יכולה ליצור מדד נוסף למעורבות בקבוצות שבהן המשתמשים חסומים מלהגיב.

מווטסאפ נמסר:

“היום אנחנו מציגים את היכולת “שמירה בצ’אט”, שתאפשר לכם לשמור את הודעות הטקסט שאולי תרצו להשתמש בהן בהמשך, עם כוח-על מיוחד של השולח. אם שלחתם הודעה, אנחנו חושבים שצריכה להיות לכם אפשרות לקבוע אם האנשים האחרים בצ’אט יוכלו לשמור אותה לשימוש מאוחר יותר.”

יכולת חדשה זו מספקת את הטוב משני העולמות: השולחים שומרים על השליטה בהודעות שלהם (ניתן לקבוע שהודעות מסוימות יעלמו אחרי זמן מסוים), בעוד שהנמענים מקבלים את היכולת לשמור תוכן בעל ערך למועד מאוחר יותר. כיום הדרכים לשמור הודעות שנשלחו באופן זמני הן צילום צילומי מסך או תמונות של הודעות. שיטה זו היא לא נוחה עבור המשתמש, ובנוסף לכך שולח ההודעה לעולם לא ידע שהמשתמש שמר אותה. התכונה החדשה שהושקה מציעה פתרון נוח יותר תוך עשיית מאמץ לשמור על פרטיותם של המשתמשים ושולחי ההודעות.

התפתחותן של הודעות זמניות

וואטסאפ הציגה לראשונה את ההודעות הזמניות בשנת 2020, בעקבות סנאפצ’ט, שהפכה את התכונה לפופולרית בימיה הראשונים. מאז שסנפצ’אט הגיעה עם הרעיון לראשונה, כמעט כל אפליקציית הודעות כבר החלה להציע כעת את תכונת ההודעות זמניות כדי להגביר את הפרטיות של המשתמשים – מאז, התכונה ספגה לא מעט בעיות מצד משתמשים שלא הספיקו לראות את ההודעה בזמן שנקצב לה, או מצד משתמשים שרצו לשמור הודעות מסוימות ורק לאחר מכן שמו לב שהן נשלחו בצורה זמנית. מכאן עלה הצורך בתכונה חדשה אשר תאפשר למשתמשים להנות מתוכן שנשלח בצורה זמנית, לתמיד – וכמובן באישור השולח.

הטבות לאנשים שעושים שיווק בקבוצות וואטסאפ

פיצ’ר השמירה טומן בחובו פוטנציאל עצום עבור אנשי שיווק המשתמשים בקבוצות וואטסאפ. הוא מגיע לאחר עדכון נוסף בשם “ווטסאפ קהילות” לפני מספר חודשים ועדכונים נוספים כמו סדר בקהילות בווטסאפ על מנת להפוך את התנהלות המשתמשים בקבוצות הווטסאפ לקלה יותר. שליחת הודעות לזמן מוגבל או תוכן בלעדי מאפשרת להם ליצור תחושת דחיפות עבור הנמענים באמצעות הודעות זמניות, ומצד שני – אפשרות לשמירת ההודעה. כך, ניתן לנהל את קצב השיווק בקבוצות ווטסאפ, ולדאוג לכך שהמשתמשים יראו את המסרים באופן מהיר ולא “ידלגו” עליהם. למעשה, תכונה חדשה זו לא רק עוזרת לאנשי שיווק לערב את הקהלים שלהם בצורה יעילה יותר, אלא גם מאפשרת להם לנהל את התקשורת שלהם באופן דינמי בתוך האפליקציה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של ווטסאפ

תגיות רלוונטיות: ווטסאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
50
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105087
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100760
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99913
מדיה חברתית
בן אורן
87826
קידום אתרים
דנה רוזן
82478
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.