טוויטר משיקה תכונות חדשות למנויי גרסת “בלו”

עומר לייבנזון
משתמשי גרסת Blu בטוויטר יוכלו להנות מדירוג תגובות גבוה יותר, להעלות סרטונים ארוכים יותר ותכונות נוספות הבלעדיות למנויי גרסת "בלו" של טוויטר.
פיצ׳רים חדשים בטוויטר בלו
מקור: טוויטר

לפני מספר שבועות אילון מאסק השיק את טוויטר בגרסת “בלו”. לאט לאט אנחנו רואים תכונות חדשות נכנסות אליה שמשפרות למשתמשים בה את חוויית המשתמש, ומסתבר כי התכונות בה רק ילכו ויתרחבו ככל שיעבור הזמן.

https://twitter.com/Twitter/status/1601692766257709056?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1601692766257709056%7Ctwgr%5E11acc177c2445c8a98ff553c74240ecbb9e38b66%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.socialmediatoday.com%2Fnews%2FTwitter-Adds-Priority-Ranking-Longer-Video-Uploads-for-Twitter-Blue%2F639466%2F

סימן הביקורות הכחול

סימן הביקורות הכחול היה הסיבה המקורית שבעקבותיה עלה הרעיון של “טוויטר בלו”. עם זאת, החברה מבינה כי אנשים שמשלמים 8$ רוצים לקבל גם תכונות נוספות בהמשך ל’וי כחול’ – הרי אנשים רוצים להרגיש שהם מקבלים דבר בעל ערך. לכן, בטוויטר הצהירו שהם מבטיחים לשלב תמריצים נוספים שיגרמו לאנשים לשלם 8$ על מנוי לרשת החברתית.

הראייה ארוכת הטווח של אילון מאסק

אילון מאסק שואף שטוויטר תוכל להציע גם הכנסות ליוצרי תוכן בסרטונים, והוא אפילו אמר שהוא שואף שנתח ההכנסות של יוצרי התוכן יהיה כל כך גבוה בטוויטר – שטוויטר תהפוך להיות פלטפורמת יצירת התוכן המשתלמת ביותר עבורם. החזון הגדול, בהמשך למהלכים אלו הוא שטוויטר תשלב גם מוניטיזציה, יחד עם תצוגה של תגובות בציוצים באותו המסך כמו תוכן וידאו – וזה בלבד יכול להיות נתיב נוסף שיאפשר ליוצרי תוכן להנות מיותר מעורבות בסרטונים שלהם.

העלאת סרטונים באורך של עד 60 דקות, וקבלת עדיפות בשיחות

עד היום, שני האלמנטים האלו נכנסו לטוויטר וזמינים למשתמשי גרסת “בלו”:

  1. משתמשי בלו יכולים להעלות סרטונים באורך של עד 60 דקות ובאיכות של 1080p.
  2. כל מנוי בגרסת בלו יכול לקבל ‘דירוג עדיפות’ בצ’אטים.

השינוי הראשון הוא בעיני הרבה יותר מהפכני מכל שינוי אחר שהיה בטוויטר בעבר, משום שהוא נולד מתוך רצון של אילון מאסק להפוך את טוויטר לפלטפורמה שמבוססת על תוכן בוידאו ובמיוחד על קליפים ארוכים (להבדיל מהטרנד של Short Form Videos).

אילון מאסק, כפי שכבר ידוע לכולנו מאופיין בדרך חשיבה בלתי רגילה שגורמת לחלק לאהוד אותו מאוד, ולחלק השני – לבקר אותו. בשורה התחתונה, אותי מסקרן מאוד לראות איך זה ישפיע על התנהגות הגולשים. ואתכם?

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: טוויטר
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
141
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
101
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105548
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100250
מדיה חברתית
בן אורן
87880
קידום אתרים
דנה רוזן
82522
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.