וי כחול בטוויטר: אילון מאסק השיק את ״טוויטר בלו״

עומר לייבנזון
אילון מאסק השיק את טוויטר בלו (Twitter Blu), שירות שנותן לכם את היכולת להנות מ'וי כחול' ומגוון תכונות נוספות שמשדרגות את חווית הקריאה שלכם בטוויטר, כמו: חווית קריאה טובה יותר, חדשות מסוננות וכו'. למה הוא עשה את זה? במאמר הבא.
טוויטר בלו - וי כחול לעסקים

טוויטר מציגים את ההרשמה ל-Twitter Blu ב-iOS ובאינטרנט. מנויי גרסת “טוויטר בלו” החדשה יקבלו גישה לתכונות למנויים בלבד כגון העלאות וידאו באיכות 1080 פיקסלים ומצב קריאה. מנויים יקבלו גם סימון של ‘וי כחול’ לאחר בדיקת החשבונות שלהם כדי לוודא שהם עומדים בכל הדרישות של הפלטפורמה, כולל הכללים שלה נגד התחזות. חשבונות שיימצאו מפרים את הכללים שלה עשויים להיות מושעים ללא החזר כספי.

למה זה חשוב?

הרשת החברתית טוויטר לא סתם זכתה לכינוי “הפלטפורמה של הסלבס” – זו הפלטפורמה היחידה שבה ניתן לראות סלבריטאים כותבים את המחשבות שלהם (“ציוצים”) על דברים שקורים בעולם, או סתם מחשבות שעולות להם. שקיפות ואמינות הן מילות מפתח כאן.

שלבו את זה עם חשבונות מזויפים שמנסים להתחזות אליהם, והפלטפורמה איבדה את הפואנטה שלה לגמרי.

האם הייתם משלמים בשביל ‘וי כחול’?

בעיית ההתחזות בטוויטר אינה חדשה לנו. למי שאינו מכיר, תפקידו של הוי הכחול בטוויטר הוא להוות כלי אימות לאנשים מפורסמים, והוא מסמן ומאמת שאכן מדובר בסלב/אדם מוכר שאנחנו מחפשים ולא במתחזה. מאסק הציג רעיון מפתיע: שלמו כדי לקבל וי כחול.

כמובן שבקהילה זעמו על עצם הרעיון, הרי ברור שמתעוררת כאן בעיית אמינות – הרי איך נדע לזהות מיהו סלב ומי לא?

זה מה שהוביל להשקת “טוויטר בלו” – שירות שמעניק לכם את היכולת להנות מוי כחול (המאמת שאתם אכן אנשים אמיתיים ולא מתחזים) ומסט תכונות חדשות שמי שמשתמש בטוויטר בוודאי ישמח לקבל: חווית קריאה טובה יותר, יכולות עריכה ועוד.

איפה הקאצ’? הגרסה החדשה עולה כסף – 8 דולר לחודש באינטרנט, ו-11 דולר לחודש למי שנרשם ב-iOS. מנויים שנרשמים לפלטפורמה אחת יקבלו גישה לגרסה החדשה בכל הפלטפורמות הנתמכות (iOS, Android ו-web). למנויים הקיימים תהיה אפשרות לשדרג, לבטל או לחדש אוטומטית את המנוי שלהם במחיר החדש. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לאזור ומנויים לאנדרואיד יוצעו בקרוב.

מחירים טוויטר בלו
מקור: Twitter Help Center

כרגע העדכון עדיין אינו זמין בישראל, הוא זמין במספר מדינות: ארה”ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה – אך יתרחב למדינות נוספות בהמשך.

ההיגיון שבמהלך

ייתכן שהמחשבה של אילון מאסק ביציאה למהלך כזה עמדה ההנחה כי משתמשי טוויטר האוהדים בפלטפורמה ישמחו לשלם 8 דולר או 11 דולר עבור התכונות החדשות – להם כנראה הסכום הזה ייראה זניח לעומת התועלות שיקבלו. פרופיל מזויף לעומת זאת, יחשוב פעמיים לפני שישלם כסף. כך, מסייעים לטוויטר לסמן ב’וי’ הרבה יותר חשבונות אמיתיים ובתקווה, מסננים את כל הפרופילים המזויפים מהפלטפורמה לגמרי – זה מה שהופך אותה לאמינה יותר וטובה יותר עבור המשתמשים בה.

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
39
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
83
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
40
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
86
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105036
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99552
מדיה חברתית
בן אורן
87780
קידום אתרים
דנה רוזן
82467
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.