הכירו את טרדס (Threads): טיפים וטריקים שיבליטו אתכם ויביאו לכם עוקבים

עומר לייבנזון
טרדס (Threads) כבר כאן: האפליקציה החדשה של מטא שמהווה איום ממשי על טוויטר תופסת תאוצה בקצב מסחרר. שינויים מהירים דורשים הסתגלות מהירה - אז מה כדאי לבעלי עסקים ואנשי השיווק לדעת?
טרדס - Threads

אין ספק שרעידת אדמה כזו לא הייתה לרשתות החברתיות כבר הרבה זמן: האפליקציה המתחרה של טוויטר, ט’רדס (Threads) יצאה לאחר הכרזות מצד מטא וכמו כל רשת חברתית שעולה לאוויר, מגיעות גם ההזדמנויות לבעלי עסקים. מאז השקתה, האפליקציה זכתה לאהדה רבה, ואנחנו רואים זאת בשיח בכל הרשתות החברתיות האחרות: אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין ועוד. כבר בשעות הראשונות להשקתה, נרשם לה הישג מרשים – 5 מיליון נרשמים תוך 4 שעות בלבד!

לשם השוואה, כשפייסבוק הושקה לקח לה 852 ימים להגיע ל-10 מיליון משתמשים, בעוד שטוויטר הגיעה לבסיס המשתמשים הזה תוך 780 ימים. זה רק עשוי להמחיש את הצורך האדיר בשוק לאפליקציה חדשה ומרעננת (או שמא מדובר בטרנד חולף?). נכון לכתיבת שורות אלו האפליקציה כבר חצתה את קו 100 מליון המשתמשים (!) ובכך עקפה את קצב הצמיחה של טיקטוק ו-ChatGPT.

יש לציין כי אף על פי שקיימים חיקויים רבים לטוויטר בשוק, אפליקציה זו בולטת דווקא בשל הזמינות הרחבה שלה במדינות רבות בעולם והאינטגרציה שלה עם מוצרי מטא האחרים כמו אינסטגרם, מה שהופך גם את ההרשמה ואת צירוף העוקבים לקלים במיוחד, משום שכל הנתונים כבר קיימים באינסטגרם.
אז עד שהרשת החברתית החדשה תהיה מוצפת בבעלי עסקים והתחרות תגבר, בואו נראה איך אנחנו כבעלי עסקים יכולים להשתמש בהזדמנות החדשה כדי לפרסם את העסק שלנו.

מהות האפליקציה

האפליקציה החדשה שפותחה על ידי מטא, פותחת פתח לסוג תוכן שלאחרונה קצת ירד מתחת לרדאר – התוכן הכתוב. זאת, בניגוד לתוכן מבוסס סרטונים או “סרטונים קצרים” (רילס/טיקטוק/שורטס) שאנחנו רגילים לראות כסוג התוכן הנפוץ ביותר. על אף שהתוכן הכתוב הוא לא ארוך ואינפורמטיבי במיוחד, כמו בפלטפורמות אחרות כמו לינקדאין, דווקא הרעיון של העדפת התוכן הכתוב על פני הסרטונים, נובע מהצורך של קהילות לעורר דיונים בנושאים שונים ולפתח קהילות מבוססות תחומי עניין או אקטואליה, סביב יוצרי תוכן. כך, המשתמשים יכולים להתחבר ליוצרי התוכן האהובים עליהם או לאנשים בעלי דעות שניתן להזדהות איתן.

מי שיצא לו לפרסם בטוויטר, ימצא שכאן העקרונות הם די דומים – ועדיין, משום שמדובר באפליקציה ששייכת למטא, יש כמה פיצ’רים וטיפים ששווה לעבור עליהם.

איך להשיג עוקבים ולהזניק את החשבון?

בעוד שאיננו מכירים עדיין את הפלטפורמה לעומק ונדרש מחקר נוסף כדי לדעת מה עובד ומה לא, ניתן כבר לשים את האצבע על כמה עקרונות מפתח שיעזרו לצבור קהל עוקבים מהר יותר:

  • לאינסטגרם יש כוח: ההמלצה הראשונה היא להשתמש בכוח הנובע מאינסטגרם. זכרו, בפני כל מי שנרשם דרך אפליקציית אינסטגרם עומדת האפשרות לייבא את האנשים שנמצאים במעקב לאפליקציה החדשה, וכמובן שזה ללא מאמץ אז רוב האנשים יעשו זאת. אם יש לכם קהל של עוקבים באינסטגרם, הרווחתם. אך גם אם לא, זה הזמן להגדיל עוקבים באינסטגרם כדי שהעוקבים יראו גם את הפוסטים שלכם שם.
  • היו שונים: זכרו שלמרות שהאפליקציה היא אפליקציה שמבוססת על מסרים קצרים, אין שום מניעה מלהשתמש בתמונות, קבצי GIF או סרטונים. הרבה פעמים, תגלו שסוג הפוסטים הזה עדיין נמצא כאפקטיבי ויכול לגרוף לחשבונכם לא מעט לייקים. כשכולם מפרסמים רק מסרים קצרים עם טקסט בלבד, אתם יכולים לפעול אחרת וכך לבלוט.
  • פרסמו יותר מכולם: ההמלצה האחרונה היא לפרסם והמון! מדובר על אפליקציה שבה כולם מפרסמים הרבה פוסטים, מה שמייצר לא מעט “רעש” באפליקציה. בפרסום, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לאפשר לאנשים לשכוח מכם. לכן, דאגו לפרסם לפחות 3 פעמים ביום ואף רצוי יותר.

טיפים וטריקים שכדאי להכיר

יש דברים שכל מי שמפרסם באפליקציה פשוט חייב להכיר כדי לקבל חווית משתמש מקסימלית, בין אם הוא יוצר תוכן או רק צרכן תוכן. בואו ונעבור על כמה מהם:

1. שליטה בצריכת התוכן שלכם: אם יש חשבון שעקבתם אחריו באינסטגרם ומסיבות כאלו ואחרות, אינכם מעוניינים לראות את התכנים שלו בט’רדס – פשוט לחצו על שלוש הנקודות לצד הפוסט שלו ובחרו ב’השתק’:

השתקת משתמשים בטרדס

2. ניהול אינטרקציות בפוסטים: אם שאבתם את כל העוקבים מהאינסטגרם, וכעת אינכם מעוניינים שכולם ייראו את הפוסטים שלכם אלא רק אנשים מסוימים – ניתן להגביל את האינטרקציה רק לפרופילים שאתם עוקבים אחריהם או רק לחשבונות ספציפיים שבחרתם. ניתן לעשות זאת על ידי שינוי ההגדרות בכפתור ‘מי יכול להשיב’ שמופיע בעת יצירת הפוסט.

3. התאמה אישית של הפרופיל: למרות שהאפליקציה שואבת את כל הנתונים מהאינסטגרם, ניתן עדיין לשנות פרטים מהותיים כמו הביוגרפיה, תמונת הפרופיל וכו’. זה שימושי אם אתם רוצים לשנות אותה בהתאם לאופי אסטרטגיית התוכן שלכם.

4. הגדרות התראות: עם כל כך הרבה פוסטים, משתמשים חדשים ועוקבים שבדיוק הצטרפו לאפליקציה, קל להיות מוצפים בהתראות. הפיתרון לכך הוא פשוט: התאימו את ההגדרות בתפריט ההתראות.

5. תזמון זמני הפסקות: הרשתות החברתיות מביאות איתן לא פעם נטייה להתמכרות, בט’רדס חשבו על העניין וניתן לתזמן באמצעותה זמני הפסקה אם אתם מרגישים שאתם מבלים יותר מדי זמן בפלטפורמה. ניתן לעשות זאת על ידי כניסה להגדרות –> חשבון –> יציאה להפסקה.

תזמון הפסקות בטרדס

6. אפשרות פרופיל פרטי: בדיוק כמו באינסטגרם, גם כאן ניתן להגדיר שהפרופיל שלכם יהיה פרטי. כך, אף אחד מלבד העוקבים שלכם לא יוכל לראות את הפוסטים שאתם מפרסמים. אם אתם יוצרי תוכן, אפשרות זו היא פחות מומלצת מפני שכך לא תיחשפו לקהל חדש. אך אם הפרטיות חשובה לכם, זו אופציה מתאימה.

לסיכום

כל הטיפים האלה יכולים ליצור עבורכם חוויה טובה יותר בפלטפורמה, הן כיוצרי תוכן והן בתור אלו שצורכים אותו מאחרים. מומלץ לנצל את ההזדמנות כדי להשיג יתרון תחרותי בתור אלו שמסתגלים מהר לשינוי וגורפים את המגמות האחרונות בשוק לטובתם. למרות המספרים הגדולים, יש לציין כי עדיין קיים הסיכוי שמדובר בטרנד חולף ולכן חשוב לעקוב במשך החודשים הקרובים ולבחון את פופולריות הפלטפורמה, כדי להבין האם היא כדאית לפרסום. עד אז, נישאר כאן כדי לעדכן.

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99816
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.