T-ROO: מערכת שיווק באינטרנט וניהול מרקום [סקירה]

עופר לנגר
t roo

במאמר זה אציג סקירה של הפונקציות המרכזיות של מערכת T-ROO. אתחיל ברקע כללי על המערכת ואמשיך לפרט את הפונקציות השונות הקיימות בה.

מערכת T-ROO היא ללא ספק מערכת מתקדמת שהצליחה לשדרג מערכות בינ”ל כמו Postcron, Postplanner ו-Slacksocial. וכל התענוג הזה בממשק בעברית עם שדרוגים מאד מרשימים. מערכת T-ROO היא, למעשה, כלי שיווקי שמציע ערכת שיווק מקיפה הרלוונטית מאד למגזר הפרטי. המערכת נועדה לעזור לכם להתמודד עם שיווק רב-ערוצי בעידן המודרני. פוסט אחד, כמה קליקים פשוטים והפצה רחבה במגוון רחב של ערוצי מדיה דיגיטלית. אבל כדי לא לזרוע ספוילרים לחינם, המשיכו לקרוא ומיד התמונה תתבהר.

מסך הבית של המערכת

 

פיצ’רים מרכזיים

רשתות חברתיות אפשריות

כבר במסך הכניסה תוכלו לראות את הפעולות המרכזיות שהמערכת מציעה: פרסום הודעה, פרסום תמונה, פרסום בלוג ושליחת ניוזלטר. במסך הבית תוכלו לצפות גם בפרופילים האישיים שלכם בהם ניתן לפרסם את התכנים, ואותה צפייה מהירה מתאפשרת מהסרגל הימני התחתון:

 

פרסום הודעה

פרסום הודעה

לחיצה על הכפתור הימני העליון “פרסום הודעה” תעביר אתכם למסך ניהול ההודעה אותה תהיו מעוניינים לפרסם בערוצי המדיה השונים. היתרון של מערכת T-ROO הוא שהמערכת מציעה כל מיני הנחיות שמכוונות אתכם מה היה נכון יותר לרשום בהודעה. במקום הנחיות כלליות בנושא ההודעה כמו: “הקלידו נושא”, מופיעה ההנחייה “תן כותרת אשר תגרום לקוראים לקרוא את ההודעה [עד 100 תווים]”.

מאד מומלץ לעבוד לפי ההנחיות לכתיבת הודעה.

מערכת T-ROO מאפשרת לכם לחסוך זמן רב במובן הזה שאם בעבר הייתם צריכים לפרסם ב- 100 קבוצות את אותה הודעה, ופייסבוק או כל רשת חברתית אחרת, הייתה מגבילה אתכם, במערכת T-ROO אתם מפרסמים פוסט אחד והוא משוכפל לכל ערוצי השיווק החברתיים במקביל.

המערכת מאפשרת ניהול שיווק דיגיטלי ותזמון תכנים לקבוצות אותן אתם מנהלים ולדפים עסקיים. מערכת T-ROO תתרום לשימור והגדלת החשיפה האורגנית בפייסבוק, על ידי יכולת שיתוף והעברת תכנים לדפי פייסבוק. T-ROO מאפשרת לבעלי עסקים לחזק את הדפים העסקיים שלהם על ידי שיתוף סטטוסים והגברת מעורבות גולשים בדפים אותם הם מנהלים.

בין היכולות החדשות:

  • שיתוף תוכן בדפי פייסבוק.
  • מנגנון הוספת דפים עסקיים על בסיס בחירה אישית.
  • הגברת מעורבות בתכנים שמקורם בדף העסקי של משתמשי T-ROO.
  • מעקב אחר התנועה לתוכן המשותף באמצעות מערכת הדוחות המתקדמת של T-ROO.

לרוחבה של המערכת, לאחר פרסום תוכן תהיה ברשותכם האפשרות לבחור את יעדי השידור. יעדי השידור, בפשטות, הם כל אותם המקומות בהם תרצו שהתוכן שלכם יתפרסם. המערכת מתבססת רובה ככולה על תוכן. ואכן אחד מהמשפטים המרכזיים שחרטה על דגלה הוא המשפט האל-מותי של גוגל: “התוכן הוא המלך”.

פרסום תמונה

פרסום תמונה

בכניסה מהמסך הראשי, בחלקו השמאלי העליון של המסך קיימת אפשרות לפרסום תמונה. במסך הבא תוכלו למצוא כמה אפשרויות שישדרגו את יכולת ההנעה לפעולה של התמונה. לאחר שתבחרו את התמונה הרצויה לצד ימין, המערכת של T-ROO תציע לכם אפשרות להניע את הגולשים לפעולה. הנעה לפעולה (Call to Action) זהו טקסט אשר יגרום לקהלים שלכם לעשות משהו מעבר למסר הוויזואלי: לקנות, לשתף, להתקשר וכדומה.

מתחת לשדה הכותרת יש לכם אפשרות ללוות את התמונה בטקסט ההודעה. לשדה זה יש חשיבות בשל העובדה שהוא מאפשר לכם להרחיב פרטים נוספים מעבר למסר הוויזואלי ומסר ההנעה לפעולה. מתחת לתמונה תוכלו לבחור שם לתמונה.

פרסום בלוג

פרסום בלוג

בעלי עסקים קטנים עד בינוניים הפונים לשימוש במערכת T-ROO היא שעיקר עבודתם אינה שיווק. תזונאית המעבירה הרצאות יום-יום, ופתחה אתר שיהווה עבורה כרטיס שיווק בעולם הדיגיטלי, לא באמת יכולה לשאת על גבה סוללה של יועצי שיווק דיגיטאלי, ולכן הפתרון של מערכת זו הוא נוח מאד עבורה.

תהליך העבודה בפרסום בלוג דומה מאד לפונקציות שתוארו לעיל בהרחבה, ולכן לא ארחיב את הדיון על כך. המטרה שמערכת T-ROO מנסה להשיג היא תפוצה רב-ערוצית. אם נחזור לדוגמה האחרונה, במקום שאותה תזונאית תצטרך כל פעם להתחבר למערכת ניהול התוכן של האתר שלה ולהזין תכנים, אחר-כך תפנה לפייסבוק, לטוויטר, ותעשה Post-blogging למאמר שלה באתרי מאמרים, כאן היא תוכל להשיג התנהלות נוחה במערכת אחת בלבד.

שליחת ניוזלטר

שליחת דיוור אלקטרוני

שליחת ניוזלטר אף-היא דומה בפונקציונליות שלה לשאר המסכים שתוארו לעיל, והיא מאפשרת לכם להפיץ את המסרים השיווקיים שלכם לקהל הרחב שנרשם לרשימת התפוצה שלכם.

אבל מערכת T-ROO עושה הרבה מעבר לכך – היא מאפשרת לכם ליצר טופס הרשמה לאתר דרך ממשק הניהול. טופס ההרשמה אינו רק פלטפורמה בו המבקרים שלכם יכולים להפוך ללידים אלא הוא גם מעוצב מראש מתוך שאיפה להניעה לפעולה בה תחפצו. ניכר כי עקרונות של שיפור ייחס המרה (Conversion Rate Optimization) הוטמעו בו בצורה ממש טובה. כך למשל, סרטון ההדרכה של החברה מראה יישום של טופס ההרשמה על אתר וורדפרס:

https://www.youtube.com/watch?t=111&v=nIhEAAW0pWU

פיצ’רים מתקדמים

  • ייבוא נמענים מ- Gmail: מערכת T-ROO מאפשרת לכם לייבא את כל אנשי הקשר שלכם לתוכה ובכך להפוך כל חבר ללקוח פוטנציאלי. בקלות רבה רשימת אנשי הקשר שלכם בג’ימייל יכולה לקבל את כל המסרים שלכם, או חלוקה לקבוצות אשר להן תייעדו ניוזלטרים ספציפיים.
  • עמודי נחיתה: מערכת T-ROO תומכת גם בשידור ב- com של המסרים השיווקיים שלכם ואף הטמעת קוד ליצירת טופס רשימת דיוור. “בלוגר” היא מערכת שמאפשרת גם לאלו שאין ברשותם אתר אינטרנט להפיץ את המסרים שלהם בפלטפורמה חינמית. באזור סרטוני ההדרכה של T-ROO, מסביר אלעד מנטל איך בונים בלוג ואף איך מטמיעים קוד ליצירת טופס הרשמה לניוזלטר שלכם.
  • אפשרות דוחות: דו”ח שידורים מציג רשימה של שידורים לפי תאריכים אותם תבחרו. הרשימה תכיל את תזמוני השידורים, סוג השידור, קהל היעד וסטטוס השידור. כך תוכלו לעקוב אחרי רשימות התפוצה בשידור ישיר. מה שחכם במערכת הזו הוא שהמערכת מאפשרת לכם לראות גם את מידת האינטראקציה של קהל היעד עם המסרים שלכם – מי פתח מה? כמה דווחו כספאם? וכדומה. רזולוציית האינטראקציה מאפשרת לכם לראות גם אילו מיילים נצפו מאלו ששלחתם.

כמה התענוג עולה?

התשלום על המערכת הוא חודשי וכפי שמקובל במערכות SAAS רבות, החברה מציעה מספר מסלולים שמכילים פיצ’רים שונים בהתאם לצרכים של הלקוח.

t-roo מחירים

מה דעתכם על t-roo?

במאמר זה סקרתי את הפונקציות המרכזיות של המערכת ואין ספק שכדאי לעקוב אחריה ולראות מה היא יכולה להציע בהמשך.

 

 

שתפו:
נכתב על ידי
בוגר תואר שני באוניברסיטת תל-אביב בפקולטה לתקשורת. כיום Head of SEO ב-Alpinist 301 – חברת אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים לתאגידים. בנוסף, עופר מוביל בחברה את תחום שיפור יחס ההמרה – Conversion Rate Optimization. עופר מנהל ומייעץ לתאגידים מוכרים כמו תנובה, בינת, נספרסו, מיטב דש ועוד.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
30
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104777
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100211
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99093
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.