גוגל מציגה פתרונות פרסום חדשים מבוססי בינה מלאכותית

עומר לייבנזון
גוגל מכניסה פתרונות חדשים ומבוססי בינה מלאכותית, לתוך שני כלים קיימים שלה ומשכללת את הטרגוט בהם: Demand Gen ו-Video View.
בינה מלאכותית במודעות גוגל
מקור: Ads & Commerce Blog

שני כלים חדשים שהולכים ליהנות מהטרנד שכבר נמצא בכל פינה: בינה מלאכותית, ועל ידי השימוש ב-AI הם צפויים להקל על התקשורת השיווקית עם הצרכנים. מודעות אלו נוגעות בעיקר לטרגוט משתמשים שנמצאים באמצע המשפך, או במילים אחרות – אלו שמוכנים לרכוש כאן ועכשיו.

הבינה המלאכותית של גוגל נכנסה אל לא מעט חלקים מהפיצ’רים של גוגל, ושל יוטיוב לאחרונה, כפי שגוגל הכריזה על שינויים דרמטיים כבר לפני מספר חודשים.

כך למשל, ביוטיוב הבינה המלאכותית מעורבת בקבלת ההחלטות של האלגוריתם, בכל הנוגע להמלצות תוכן, נגישות, חווית משתמש ועוד.

ממחקרים שביצעה גוגל עולה כי 87% מהצרכנים מעידים שיוטיוב עוזרת להם לקבל החלטות רכישה מהר יותר. זה בדיוק מה שהוביל את החברה להשיק כניסה של הבינה המלאכותית לשני סוגי קמפיינים חדשים: Demand Gen ו-Video View.

מה זה Demand Gen?

Demand Gen הוא למעשה סט של פיצ’רים אשר מאפשרים טרגוט מדויק של קטעי וידאו ותמונות לקהלים בנכסים שונים של גוגל, שנחשבים למשתלמים ביותר לפרסום. מה שמאפיין אותם הוא שהם בעלי הביצועים הטובים ביותר בנקודות מגע “חמות” – כגון YouTube, YouTube Shorts, Youtube Discover ו-Gmail. כל נקודות המגע האלו בין המפרסמים לצרכנים, מגיעים למ-3 מיליארד משתמשים מדי חודש יחד. זה מה שמספק פוטנציאל הגעה עצום למפרסמים.

היתרון לאנשי השיווק, בעקבות כניסת הבינה המלאכותית הוא כפול ובא לידי ביטוי ב-2 מישורים:

  1. תפוצה ומעורבות: קמפיינים אלה משתמשים בפלטפורמות בעלות בסיס משתמשים עצום (מעל 3 מיליארד משתמשים חודשיים), ובאמצעות טרגוט מדויק יותר – ניתן להגדיל את הסבירות שהמודעות של המפרסמים ייראו. יתר על כן, פלטפורמות אלה הן מאוד ויזואליות ומעוררות מעורבות, כלומר משתמשים נוטים יותר להיות מעורבים ופתוחים למודעות בהן.
  2. קלות השימוש ומיטוב: במסגרת השינוי החדש, אנשי שיווק יכולים גם להכניס את הנכסים בעלי הביצועים הטובים ביותר שלהם ל-Google Ads ולקבל תצוגה מקדימה של נראות המודעות שלהם לפני היציאה לדרך.

כניסת הבינה המלאכותית ל-Video View

גוגל מדווחת כי מבדיקות קודמות עולה כי קמפיינים מסוג ‘צפייה בסרטונים’, השיגו בממוצע 40% יותר צפיות בהשוואה לקמפיינים של PPV (עלות פר צפייה). חברת סמסונג, למשל, הצליחה לגרוף מספר צפיות משמעותי כשהשיגה תפוצה מצטברת של למעלה מ-94%, כל זאת תוך הפחתת עלות הצפיות ב-CPM. כעת, הקמפיינים עשויים להניב תוצאות טובות יותר בעקבות טרגוט משופר.

לקריאת הידיעה המקורית מטעם גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105111
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100781
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99942
מדיה חברתית
בן אורן
87833
קידום אתרים
דנה רוזן
82483
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.