עיצוב חדש לבלוג – שדרגתי לתבנית מגזין

פבל ישראלסקי

לאחר שנה של כתיבה אינטנסיבית בבלוג, החלטתי לשנות לגמרי את כל הקונספט והעיצוב בבלוג, כאשר המטרה שלי הייתה להפוך אותו למקור מידע מרכזי שמספק מידע עדכני על תחום ה-SEO וכל מה שמסביב (כולל גם עדכונים ממקורות אחרים ברשת).

אז מה חדש כאן?

תבנית מגזין מותאמת אישית

תבנית מגזין חדשה בבלוג שלי

להבדיל מתבנית רגילה בה הפוסטים מוצגים מהאחרון ביותר בצורת עמודה אחת, תבנית מגזין ממש נראית כמו מגזין. בעמוד הבית של תבניות מגזין אפשר לקבל הצצה לפוסט האחרון (הסיפור המרכזי), פוסטים אחרונים, פוסטים פופולריים, קטגוריות וטורים. המטרה היא לתת הצצה קטנה לכמה שיותר מידע מעמוד הבית כך שהגולש יוכל לבחור את מה שמעניין אותו. התבנית בה בחרתי נקראת Indomagz 2, אבל אפשר להגיד ששיניתי אותה לגמרי מצורתה המקורית והתאמתי אותה לצרכים שלי (ככה היא נראתה לפני). למי מכם שמעוניין להחליף לתבנית מגזין, יש מגוון רב של תבניות וורדפרס בבלוג של ארז וולף.

לוגו

לצורך מיתוג הבלוג, היה עלי ליצור עבורו לוגו ייחודי הנושא את שמו. אין הרבה מה להרחיב, הרי הוא כאן לפניכם בחלק העליון של הבלוג, אשמח לשמוע את דעתכם. זה לא טריוויאלי אך אם תשימו לב האות S בהתחלה היא 2 דברים: גם סימן שאלה (“שאלו את פבל”), וגם האות הראשונה של המילה SEO 🙂

אתי ישראלי ללא ספק עשתה עבודה מעולה!

מידע בנושא קידום אתרים ממקורות חיצוניים

מלבד שינוי העיצוב, החלטתי גם לשנות מעט את הקונספט ולהפוך את הבלוג שלי למעין Gateway לעולם קידום האתרים. לפיכך, עמוד הבית ירכז מעתה מידע מפורומים ובלוגים נוספים מהארץ ומחו”ל מעבר לפוסטים שאני מפרסם.

סרגל כלים לקידום אתרים

בניתי סרגל כלים לקידום אתרים שניתן להתקין בדפדפן. דרכו ניתן לקבל גישה לכל התכנים שמתפרסמים בבלוג שלי ומקורות נוספים רלוונטיים (בלוגים ופורומים בארץ ובחו”ל). כמו כן, ריכזתי בסרגל זה מגוון רב של כלים שיסייעו באופטימיזציה, מחקר מילות מפתח, מחוללי דוחות סטטיסטיים ועוד.

חלוקה ברורה לקטגוריות

מחקתי, איחדתי, שיניתי ולבסוף הגעתי לשבעת (יצא במקרה שזה גם מספר המזל שלי) הקטגוריות עליהן אני הולך לכתוב בבלוג: קידום בגוגל, פרסום באינטרנט, ווב אנליטיקס, שיווק דיגיטלי, מדיה חברתית. בנוסף לקטגוריות אלו, יצרתי פינת שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים, שבה אפרסם תשובות לשאלות שהגולשים שולחים אלי.

תודה לכל מי שעזר

לא הייתי מצליח בשינוי הזה ללא כל האנשים שעזרו לי בדרך כזו או אחרת, אני מודה לכם על כך שהקדשתם מזמנך האישי. ויותר ספציפית: לנוי גבאי על עזרה בנושאי תכנות ועיצוב, לארז וולף על תרגום התבנית, לאתי יזרעאלי על עיצוב הלוגו, ללאוניד יזרסקי על עזרתו בנושאי תכנות ועיצוב ולאנשים נוספים בקבוצת הדיון של וורדפרס.

מה דעתכם?

אשמח לקבל מכם הקוראים פידבק מכל סוג שהוא, מה דעתכם על הצבעים? שימושיות? האם לדעתכם יש משהו שהייתי צריך לעשות אחרת? אנא עדכנו אותי בכדי שאוכל לשפר את מה שצריך.

תגיות רלוונטיות: בלוגינג
שתפו:
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

22 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
123
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104789
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100268
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99202
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

22
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.