בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

רשת הקהלים מתרחבת, מחקר MOZ 2015, קישור מוחבא באלפבית ועוד…

חדשות קידום אתרים

פייסבוק מכריזה על שלושה סוגים חדשים של פרסומות לפוסט המקורי בפייסבוק למפתחים פייסבוק הודיעה על שלושה סוגים חדשים של פרסומות בעלות ביצועים גבוהים (High Performing) עבור רשת הקהלים שלה (רשת לפרסומות באפליקציות חיצוניות): פרסומות מוצרים דינאמיות – אלו פרסומות שמתבססות על מוצרים בהם הקהל צפה באפליקציה או אתר האינטרנט של המפרסם  ועתה ניתנים לשימוש גם ברשת הקהלים במסך מלא. פרסומות קרוסלה – פרסומות המציגות עד חמש תמונות בכל יחידת מודעה. פרסומות וידאו מסוג "לחץ כדי ...

קרא עוד »

פחות תוצאות לוקאליות בגוגל, שליחת הודעות דרך פרסומות בפיד של פייסבוק ועוד…

חדשות קידום אתרים

גוגל משנה את מספר התוצאות הלוקאליות משבע לשלוש לפוסט המקורי ב-Search Engine Land גוגל עדכנה את מספר התוצאות הלוקאליות כך שבמקום להראות שבע תוצאות בכל מקבץ, ייראו רק שלוש. כמו כן, המפה שמעל התוצאות היא יותר ממוקדת באופן דומה להצגת התוצאות המקומיות בסלולאר. בעוד שלושת העסקים הראשונים שהיו בכל מקבץ בוודאי ירוויחו מכך, ארבעת העסקים האחרונים שעכשיו כבר לא מופיעים, בוודאי לא ישמחו מהעניין. דובר גוגל מסר ל – SEL ש-"גוגל תמיד בוחנת כיצד להביא ...

קרא עוד »

למה עדכון הפנדה כל כך איטי, פרסומות ב-Play Store ועוד…

חדשות קידום אתרים

גוגל: העדכון של פנדה הוא עדכון איטי מסיבות טכניות בלבד לפוסט המקורי ב – Search Engine Land לפי ג'ון מולר, הסיבה שעדכון פנדה לוקח כל כך הרבה זמן היא "בעיה פנימית" בגוגל הקשורה ל-"סיבות טכניות". בכל אופן, בניגוד לסברה שעלתה בשבוע האחרון, האיטיות עצמה לא נועדה לבלבל אנשים מסוימים בכוונה. (לדוגמה, יש כאלו שכבר העלו את התיאוריה שאנחנו צופים ב-"רעידות פנדה" במקום בעדכון פנדה וגם לא נראו שינויים חדים ב – Mozcast באותם הימים של ...

קרא עוד »

עשה זאת בעצמך: כך תחשב בדיוק מתי להתחיל לעשות אופטימיזציה לקמפיין

מתי לעשות אופטימיזציה

בפוסטים הקודמים גילינו דרך חדשה להתגבר על המיתוסים שלא כל-כך עוזרים לנו בשאלת "מתי להתחיל לגעת בקמפיינים". שיווקנו למילה "קניית ביטוחי רכב", קפצנו לחברת שבבי מחשב סינית וחזרנו להקים קמפיין של תכשיטי זהב בארץ. למדנו שהשערת האפס שלנו היא בעצם יחס ההמרה שאנחנו משערים שיש ל-Keyword מסוימת, וכדי לשלול את אותה ההשערה, אנחנו יכולים להשתמש בנוסחת ניסויי ברנולי (לאחר אופטימיזציה): בהסתברות כמעט וודאית של 95% הצלחנו לפתור תרגילים עם השערת אפס ומצב של מספר קליקים ...

קרא עוד »

עדכון פנדה 4.2, SimillarWeb רוכשת את Swayy, טוויטר מציעה טרגוט ארועים ועוד…

חדשות קידום אתרים

עדכון פנדה 4.2 כבר כאן לפוסט המקורי ב-Search Engine Land עדכון פנדה 4.2 כבר כאן, אבל לפי גוגל, לא רק שחיכינו לו מאז ספטמבר, אלא שעלולים לעבור עוד כמה חודשים ארוכים עד שנרגיש באפקט שלו במלואו (2%-3% מהשאילתות בשפה האנגלית). התאריך הרשמי של העדכון הוא ה-18 ביולי, אך בהתאם למה שגוגל מסרה, מעט מאוד בעלי אתרים שמו לב אליו. לכן, גם קשה בינתיים להצביע על רשימה של "מנצחים" ושל "מפסידים" כמו שמופיעה בדרך כלל אחרי ...

קרא עוד »

על ברנולי, לוגים, והנוסחה הסודית שתטיס את ביצועי קמפיין האדוורדס שלכם לשמיים

אופטימיזציה לקמפיינים באדוורדס

לפני מספר שבועות דיברנו על השאלה הנצחית "מתי להתחיל לעשות אופטימיזציה", על מיתוסים שקיימים ברשת ובין משווקים אינטרנטיים, ולמה אף אחד מהמיתוסים הללו לא נותן לנו תשובה מספיק טובה ואומר לנו באופן חד-ערכי מתי מותר לנו להתחיל לשנות את ה-Bid של Keyword מסוים שאנחנו מפרסמים עליו. דיברנו על הסקה סטטיסטית – על כלל האוכלוסייה (כל האנשים שאנחנו רוצים לפרסם להם), ועל קבוצת המדגם (הקליקים שכבר קנינו מה-Keyword שמייצגת את כלל האוכלוסייה שלנו). דיברנו על השערת האפס – שהיא ...

קרא עוד »

גוגל מחפשת מקדם אתרים, קניית מוצרים ישירות מפייסבוק ועוד…

חדשות קידום אתרים

גוגל מחפשת איש SEO… לפוסט המקורי ב-Search Engine Land גוגל מחפשת איש SEO שתפקידו המוגדר הוא "מנהל תוכנית ה- SEO".  במסגרת התפקיד, מנהל התוכנית יעבוד מול גורמים נוספים בגוגל כמו מחלקת השיווק, המכירות, ההנדסה, מפתחי המוצר ועוד, זאת במטרה להביא תנועה אורגנית ולהגדיל את עסקיה של גוגל. בנוסף, הוא ייקח חלק בפיתוח אתרים בינלאומיים ואופטימיזציה שלהם (כולל היגיינת קוד), ויעזור לעצב את האסטרטגיה החברתית, ובכלל זאת, זו הקשורה לבלוגים של החברה. גוגל מדגישה שמדובר ב- ...

קרא עוד »

שליטה בפיד בפייסבוק, מתי עדכון פנדה מגיע ולמה הציוץ שלכם כנראה לא יופיע בגוגל…

חדשות קידום אתרים

דו"ח: פחות מ-4 מהציוצים מאונדקסים… לפוסט המקורי ב-Search Engine Land רוצים שדווקא הציוץ שלכם יתאנדקס בגוגל? לפי דו"ח חדש של חברת הייעוץ Stone Temple, למרות שחלה עליה של 466% במספר הציוצים שמאונדקסים מאז נחתם ההסכם בין טוויטר לגוגל בחודש פברואר, עדיין מדובר רק ב-3.4% מציוצים שמאתנדקסים במשך כשבוע (בחודש פברואר היה מדובר על 0.6% בלבד). רוב הציוצים שמתאנדקסים הם מחשבונות בעלי מספר גבוה של עוקבים  , אבל גם חשבונות שזוכים להרבה מעורבות עשויים להיחשב לחשבונות ...

קרא עוד »

המיתוסים על Bidding בגוגל ואיך סטטיסטיקה היסקית תעזור לנו לעקוף אותם

מיתוסים על בידים בגוגל

הפוסט שלי הוא לא עונש עבורכם, בגין התנהגות רעה. הוא אולי יהיה קצת אנליטי ומעט טכני – אבל הוא יקדם את הקמפיין שלכם, ל-Level מקצועי, הרבה יותר. אני זוכרת שאחד העובדים הראשונים שגייסתי לחברה שלי, נורא התבאס כשלימדתי אותו מתודות לאופטימיזציה. "הלכתי ללמוד שיווק בגלל שאני שונא מתמטיקה" הוא אמר. כמה חודשים לאחר מכן, הוא בא אלי והודה שלהריץ קמפיינים ב-Google Adwords בלי נוסחאות מתמטיות שקול בערך לרכיבה על אופנוע בעיניים עצומות. היום- זה כבר ...

קרא עוד »

השוואת אתרים בקונסולות החיפוש, יאהו עם גוגל, פרסומות וידאו בפייסבוק ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל: האם אתם רוצים להשוות את האתרים שלכם ב-Search Console? לסקר של גוגל גוגל שואלת אתכם האם אתם רוצים להשוות את האתרים שלכם דרך ה-Search Console ונותנת לכם כמה אפשרויות לסמן: לא שתי כתובות URL שונות של אותו האתר (לדוגמה, עם ובלי WWW) כן, בשביל כמה סאב דומיינים (מובייל רגיל או אתר מקומי מול בינלאומי) כן, בשביל כל המותג שלי (סאב דומיינים ואפליקציות) אחר (אופציה פתוחה) מעניין שבגוגל לא נותנים אפשרות להשוות שני אתרים שונים ...

קרא עוד »