חדש: לינקדאין תציע כלי AI ליצירת פוסטים מקצועיים בשניות

עומר לייבנזון
מחפשים עבודה, בניתם פרופיל לינקדאין אך אין לכם זמן לכתוב פוסטים? מחפשים למשוך בעלי תפקידים מסוימים בחברות עם תדמית של יוצר/ת תוכן? הכירו את הכלי החדש שיעזור לכם לכתוב פוסטים איכותיים תוך דקות, אם רק תדעו להשתמש בו נכון.
יצירת פוסטים בלינקדאין עם AI

מי שגולש הרבה בפלטפורמת לינקדאין, בין אם דרך האפליקציה או האתר, ודאי כבר יודע שמדובר ברשת חברתית שונה בנוף. היא ידועה בתכנים האינטלקטואליים שלה, באותנטיות יוצרי התוכן, בהעדפת התוכן הכתוב על פני הוידאו ועוד. כשאתם מחפשים לקרוא תוכן איכותי מיוצרי תוכן בעלי מומחיות במקצוע מסוים – לינקדאין היא הפלטפורמה המתאימה. אולי זו הסיבה שניסיונה להשתנות לנוכח מגמת ה-Generative AI (טכנולוגיית הבינה המלאכותית שבאמצעותה יצרו את Bard ואת הצ’אט של בינג, למשל) הייתה שנויה במחלוקת.

איך עובד הכלי?

למרות הכל, לינקדאין שואפת לשמור על הרוח האותנטית ששורה בה. לכן, שלא כמו כלים אחרים לכתיבת מאמרים באמצעות AI למשל, כאן הכלי לא יכתוב מ-0 את כל התוכן, אלא רק יעזור ליוצרי תוכן להפוך 2-3 שורות של תוכן, או אם תרצו – רעיונות מרכזיים שעולים לראש, לכדי פוסט עשיר ומעמיק. עוד עולה כי יש סיכוי שהכלי יגביר את כמות הפוסטים הכוללת בפלטפורמה ואת כמות המשתמשים המפרסמים. זה מה שאולי יפתור את בעיית היחס הנמוך בין יוצרי התוכן לצרכני התוכן בפלטפורמה, בשל הקלות שבה עשויים להיכתב פוסטים חדשים.

“כשמדובר בפרסום בלינקדאין, שמענו מיוצרי התוכן שהם בדרך כלל יודעים מה הם רוצים לומר, אבל המעבר מרעיון טוב לפוסט מעשיר יכול להיות מאתגר וגוזל זמן. לכן, אנחנו מתחילים לבחון דרך שבה יוצרים יוכלו להשתמש בבינה מלאכותית ג’נרטיבית ישירות בתוך תיבת השיתוף של לינקדאין. כדי להתחיל, תצטרכו לשתף לפחות 30 מילים המתארות את מה שאתם רוצים לומר – אלה המחשבות ונקודת המבט שלכם, מה שמהווה את הליבה של כל פוסט. לאחר מכן, תוכלו למנף בינה מלאכותית גנרטיבית כדי ליצור טיוטה ראשונה. זה ייתן לכם בסיס מוצק לסקור, לערוך וליצור משלכם, כל זאת לפני שתלחצו על ‘פרסם’.”
קרן ברוך, מנהלת מוצר, LinkedIn

תהליך יצירת הפוסט
מקור: Keren Baruch, Linkedin

תגובות היוצרים

אחת מהטענות שעלו הינה שפוסטים ארוכים אינם בהכרח יותר טובים – ודווקא התמציתיות היא מה שמייצר עוצמה בכתיבה. חלק מהיוצרים הביעו דאגה לכך שבפלטפורמה האותנטית ובעלת התוכן האיכותי, במקום תוכן שמבוסס על מומחיות אמיתית בנושאים מסוימים – יתפסו את מרכז הבמה ערימות של תוכן לא איכותי, שנכתב על ידי מכונה ללא כל עריכת אדם. תגובות אחרות מתייחסות לכך שהכל תלוי איך משתמשים בזה – “זה יכול לבנות אותך או לשבור אותך”.

ההכרזה על הפיצ’ר על ידי קרן ברוך, מנהלת מוצר בלינקדאין

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתלינקדאין
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105111
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100783
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99942
מדיה חברתית
בן אורן
87833
קידום אתרים
דנה רוזן
82483
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.