ט’רדס מוסיפה פיד חדש: “אנשים שנמצאים אצלך במעקב”

עומר לייבנזון
בהמשך למאבק התחרותי של טרדס מול אפליקציית המסרים הקצרים 'טוויטר', עכשיו היא לוקחת השראה מעוד אחד מהפרמטרים שהפכו את טוויטר למוצלחת עד לנקודה זו.
טרדס מוסיפה פיד
מקור: SocialMediaToday

לאחר שאילון מאסק נכנס לטוויטר וביצע בה מספר עדכונים קריטיים, שגרמו לחלק מהאנשים לנטוש אותה – הושקה האפליקציה המתחרה ט’רדס, שרק לפני שבועות ספורים יצאה לאור, משיקה כעת פיד ‘במעקב’ ופיד ‘בשבילך’ (For You), מה שעוד יותר מחזק את הדמיון שלה לטוויטר.

כפתור ‘במעקב’ בטרדס

אז למי הפיד החדש מתאים? בעיקרון, לכל אחד – אבל יש סוג אנשים שזה יתאים להם במיוחד. בואו נודה בזה, יש את הפעמים האלה שכיף לנו לגלול בפיד ללא מטרה מיוחדת, ויש את הפעמים שאנחנו רוצים לקבל תוכן מעמיק ומעשיר שקשור לתחומי העניין שלנו. סוג אנשים מסוים שהתפתח לאור הרשתות החברתיות, הוא כזה שבוחר באופן סלקטיבי אחרי מי הוא יעקוב, כדי לא “לבזבז זמן” על סרטונים או פוסטים שאין בהם ערך מלבד בידור. אנשים אלו, עשויים למצוא בפיד החדש תועלת גבוהה יותר.

עכשיו, ניתן לקבל פיד נקי יותר, רלוונטי יותר, וכזה שבאמת גורם לנו לרצות להיכנס לאפליקציה כדי לצרוך את התוכן שנמצא בה.

המניע לכך

אחת הנקודות ששמו לב אליהם אצל המשתמשים, היא שלאור העובדה שהעוקבים עוברים באופן אוטומטי מאינסטגרם לטרדס – צריכת התוכן לא תמיד תואמת את העדפות המשתמש. למשל, יכול להיות שבאינסטגרם אהבנו את סגנון הסרטונים של אדם מסוים, או את התכנים שהוא מעלה באופן תדיר לסטורי, אך בטרדס זה לא קיים. המצב שנוצר הוא: משתמשים שמקבלים “מכבסת תכנים” שהם לא היו מעוניינים באף אחד מהם מלכתחילה. אחת המטרות של העדכון החדש, הוא להעניק למשתמשים יותר שליטה על מה שמוצג להם.

מצד שני, יכול להיות שזה דווקא פוגע במטא משום שהאינטרס שלה הוא לחשוף אנשים לכמה שיותר יוצרי תוכן. לכן, יש שיגידו שאין מנוס מיצירת פיד ‘For You’ מותאם אישית בצורה טובה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: רשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
49
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105087
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100759
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99910
מדיה חברתית
בן אורן
87825
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.