גוגל אנליטיקס תפסיק לספק מידע על ביקורים בחנויות פיזיות

מיטל אור
גוגל מעדכנים כי בקרוב Google Analytics יפסיקו לדווח על ביקורים בחנויות פיזיות. הדיווחים הנמסרים היום ימשיכו להופיע בפלטפורמה עד לסוף חודש זה (אוקטובר). החל מה-31 לחודש אפשר יהיה לראות את הנתונים דרך Google Ads.
גוגל אנליטיקס יפסיקו להציג Store Visits

דיווח על ביקורים בחנות הפיזית מתקיים בזכות המעקב של גוגל. מנוע החיפוש עוקב אחר נתוני הביקורים על ידי מעקב אחר הפעילות שהיסטוריית המיקומים פועלת בטלפונים שלהם. עד היום יכלו בעלי חנויות פיזיות אשר הנכס שלהם ב- Google Analytics מחובר ל-Google Ads לדעת כמה אנשים אשר ביקרו באתר שלהם הגיעו אליהם באופן פיזי וזאת תוך שימוש ב- Google Analytics. בקרוב הנתונים הללו יסופקו אך ורק דרך Google Ads.

שינוי פלטפורמת קבלת הנתונים

גוגל מסרה כי היא לא תדווח יותר על נתוני ביקור פיזי בחנויות דרך פלטפורמת גוגל אנליטיקס. אמנם תופסק הפקת הנתונים אך הנתונים ההיסטוריים ימשיכו להיות זמינים. את ההודעה הזו אפשר לראות בעדכון של דף העזרה של Google Analytics (קישור בתחתית הכתבה).
הדיווחים אשר מתקבלים היום דרך Google Analytics יופסקו בתאריך 31 באוקטובר 2022. מאותו הרגע בעלי חנויות אשר עד כה יכלו לקבל מידע על המבקרים שהגיעו לאחר שצפו באתר שלהם יצטרכו לעבור ל- Google Ads כדי לקבל את המידע. יש לציין כי היסטוריית הנתונים לא תלך לאיבוד.

דו״חות לבעלי חנויות פיזיות העומדים בקריטריונים מסוימים

נתוני ביקורים בחנות הפיזית מעניקים אומדן המבוסס על נתוני משתמשים שהפעילו את היסטוריית המיקומים שלהם. הנתונים מצטברים והם מדווחים בצורה אנונימית כאשר בעלי החנויות לא יכולים לראות ביקורים בודדים באתר, קליקים על מודעות וכן עליהם להיות בעלי חנות פיזית אשר נמצאת בחלק מהמדינות ושעונה על קטגוריות מסוימות.

גוגל לא מספקת מידע על מבקרים בעסקים מסוימים אשר יש בהם רגישות כלשהי כולל מיקומים שקשורים בבריאות, דת, תוכן למבוגרים ותוכן לילדים. גוגל אינה יכולה להבטיח כי היא תספק דו״ח ביקורים לכל מפרסם ובמידה ובעל העסק לא מקבל את הנתונים אך יש לו חשבון Google Ads באפשרותו לפנות לגוגל ולהגיש בקשה לקבל את הנתונים.

הפרטים המלאים בידיעה המקורית >>

תגיות רלוונטיות: גוגלגוגל אנליטיקס
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99815
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.