מייקרוסופט תשיק את כלי התובנות UET Insights

עומר לייבנזון
מייקרוסופט מקדמת כלי חדש שצפוי להיות מושק ב-3 ביולי 2023: UET Insights. הכלי יספק למפרסמים תובנות על התנהגות הגולשים באתר שלהם ויסייע לשפר את המרות הגולשים באתר.
מערכת תובנות משתמשים בינג

מייקרוסופט ממשיכה להתקדם במהירות חסרת תקדים בפיתוח מנוע החיפוש שלה בינג, וגם עם פיתוחים טכנולוגיים נוספים שיסייעו למקדמי אתרים להשתמש במנוע לצרכי פרסום. היום מייקרוסופט מציגה תכונה חדשה: UET Insights, המשמשת לקבלת נתוני גולשים על האתר שלכם עבור תגי UET (Universal Event Tracking). לפי השינויים האחרונים של בינג, נראה כי החברה שועטת במהירות אל מיצובה כמתחרה שעומדת איתנה אל מול ענקית החיפוש גוגל.

הפאנל שיצרו נועד כדי להעשיר את אנשי השיווק בנתונים והבנה של מעורבות המשתמשים באתר שלהם, מה שעשוי לדייק את אסטרטגיות השיווק.

מהם תגי UET?

תגי מעקב אחר אירועים (UET) הם כלי אינטגרלי של מייקרוסופט לפרסום. המשמעות היא למעשה פיסת קוד, שניתן להכניס לתוך האתר שלכם כדי לעזור לכם לעקוב אחר התנהגות הגולשים שלכם. קוד זה אוסף נתונים על מה שהמשתמשים שלכם עושים באתר שלכם, כגון הדפים שבהם הם מבקרים, כמה זמן הם נשארים ואילו פעולות הם מבצעים.

תגים אלו עשויים לאפשר לכם לעקוב אחר יעדי ההמרה – כלומר הפעולות שאתם רוצים שהמשתמשים יבצעו באתר שלכם. אלה יכולים להיות דברים כמו ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או מילוי טופס ליצירת קשר. התגית מספקת גם נתוני שימוש חשובים לשיווק מחדש (רימרקטינג) ולפעולות נוספות ושימושיות. על ידי איסוף וניתוח כל הנתונים, ניתן לקבל הבנה טובה יותר של האופן שבו הלקוחות שלכם מקיימים אינטרקציה עם האתר והמודעות שלכם. זאת בדיוק הסיבה שמייקרוסופט החליטה להשיק את הכלי החדש המספק דאשבורד שלם עם כל הנתונים שאתם צריכים לראות – “UET Insights”.

תחילתו של עידן חדש – “תובנות UET”

עם הרצון הבוער לכלי שיווק חכמים, אינטואיטיביים יותר גם מייקרוסופט כאמור לא נשארת מאחור – תכונה זו, המהווה מימד חדש למעקב אחר אירועים אוניברסליים, מאפשרת איסוף נתונים מקיף וניתוח נתונים כדי להגיע לתובנות חסרות תקדים לגבי מעורבות המשתמשים באתר. כך זה נראה בפועל:

תובנות UET

 

כפי שניתן לראות בתמונה, בכלי החדש ניתן לראות אילו דפים היו הפופולריים ביותר באתר שלכם, באילו מכשירים המשתמשים גלשו הכי הרבה, באילו מדינות ונתונים נוספים.

המטרה המרכזית של השקת הממשק

ממייקרוסופט נמסר כי המטרה היא לעזור למפרסמים להבין טוב יותר את מעורבות המשתמשים, לשפר את המיקוד בפרסום בטרגוט קהל היעד ולאפשר לאנשי השיווק לייצר ROI (החזר השקעה) גבוה יותר.

אם נהיה כנים, נראה כי הכלי עדיין לא מתקדם מספיק כמו כלי הנתונים המתקדמים של גוגל כדוגמת גוגל אנליטיקס, מנוע החיפוש המתחרה – אך זהו בוודאי צעד שמסמל את הכיוון שאליו מייקרוסופט נעה, וראוי להדגיש כי עושה זאת בצעדי ענק.

לקריאת הידיעה המקורית מטעם מייקרוסופט

תגיות רלוונטיות: מייקרוסופטשיפור יחס המרה
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99815
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.