אילון מאסק: מנויים עם “וי כחול” יקבלו עדיפות בתגובות בטוויטר

עומר לייבנזון
אילון מאסק הודיע כי מנויי טוויטר בלו יקבלו עדיפות בתגובות. הזדמנות מצוינת למותגים לבלוט בנישה שלהם - ויחד עם זאת, המומחים מזהירים מפני ההשלכות.
עדיפות בתגובות בטוויטר למשתמשים עם וי כחול

אם אתם אנשי שיווק או סתם אנשים רגילים שמצייצים בטוויטר, בוודאי יצא לכם לקרוא על ההתפתחויות האחרונות שקרו לאור השקת “טוויטר בלו“. עסקים רבים משתמשים, כאסטרטגיית שיווק בתגובות סוחפות בין אם מדובר בדפים של משפיענים בתחום או בקהילות מסוימות. בימים האחרונים, הודיע אילון מאסק כי מנויי “טוויטר בלו” יקבלו דירוג בעל עדיפות גבוהה יותר בתגובותיהם. כמו כן, התגובות שתראו על פוסטים מסוימים יסודרו אצל כל אחד מהמשתמשים בסדר שונה, וייקבעו על פי פרמטר נוסף והוא מידת הקרבה שלכם לאדם שפרסם את התגובה.

תופעות הלוואי מהמהלך

עם זאת, מומחים מזהירים שתופעות לוואי עלולות להתעורר כתוצאה מהמהלך. עובדתית, אחוז המפרסמים בטוויטר הוא קטן ביחס לצרכני התוכן. לכן, קיים חשש שמתן עדיפות לאלו שמשלמים כסף על הוי הכחול יגרור לירידה בכמות התגובות הכוללת ולמחסור במעורבות בפלטפורמה.

הרי רובנו לא היינו רוצים להשתתף בדיון אם אנחנו יודעים מראש שהתגובה שלנו “שווה פחות”. תופעת לוואי נוספת שצפויה היא ספאם – יותר ספאמרים עשויים להגביר את כמויות הספאם שהם מפרסמים ולהופיע בכל מקום. על אף האמור, תופעות הלוואי הן בגדר השערה ובכל זאת, יש שיגידו שלא מדובר בצעד עד כדי כך קיצוני שמייצר תופעות לוואי בכמות בלתי סבירה.

עבור מותגים – למה כדאי להירשם ל’טוויטר בלו’?

קצת נתונים – נכון להיום, לטוויטר יש כ-450,000 מנויים משלמים של טוויטר בלו, שהם מהווים רק כ- 0.18% מכלל המשתמשים הפעילים של טוויטר.

העובדה המעניינת היא שעל אף שכיום לא מעט אנשים כבר מכירים את העדכון של הוי הכחול – מעטים הם האנשים שעברו למנוי כזה. לכן, בראש ובראשונה מדובר בבידול עוצמתי שממתג אתכם כ’ברי סמכא’ ברשת.

עכשיו, לאור העדכון החדש – המנויים בתשלום מקבלים אפילו יתרון נוסף והוא יכולת לבלוט בתגובות שלהם ברשת. המשמעות היא שהתגובות של המותג שלכם למעשה יופיעו לפני כולם, ואם תבצעו עבודת סושיאל טובה, תוכלו לגרום לחלק גדול מהקהל הפוטנציאלי שלכם להכיר אתכם רק כי התגובות שלכם שוות יותר ובולטות מעל לרדאר.

מבט אל העתיד

בעוד שהדירוג מחדש של התגובות למנויי טוויטר בלו מהווה צעד משמעותי קדימה בתוכנית “טוויטר בגרסת 2.0” של אילון מאסק, עדיין לא ברור כיצד המהלך בפועל ישפיע על התדמית של טוויטר ועל מעורבות המשתמשים בה בטווח הארוך. במיוחד לאחר העדכון החדש, לא ברור בכלל כיצד יגיבו המשתמשים לשינויים וכיצד הם ישפיעו על פעילות הציוצים והשיח הכוללת. עם זאת, חשוב לזכור שהסוף עדיין נותר פתוח, ואין לדעת לאן עדכון המנויים יתפתח.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Social Media Today

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
49
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105087
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100759
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99910
מדיה חברתית
בן אורן
87825
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.