בעקבות ההאטה: בט’רדס מודיעים על פיצ’רים חדשים

עומר לייבנזון
זה התחיל מדהים, והיה נראה שהיא כאן כדי להישאר - אז למה דווקא עכשיו טרד'ס ירדה בכמות המשתמשים הפעילים? ומה היא עומדת לעשות בנוגע לזה?
טרדס - Threads

למרות קצב הגדילה המהיר במיוחד שלה (למעשה הגדול ביותר עד היום בקרב הרשתות החברתיות הפופולריות), נראה שהפיצוץ הגדול דעך בתקופה האחרונה לעומת היום שבו הושקה, ואנחנו רואים האטה משמעותית בקצב צירוף המשתמשים לאפליקציה. לאחר שהגיעה לסך כולל של 100 מיליון משתמשים, התחילה מגמת ירידה בכמות המשתמשים הפעילים – זאת לאור מחסור בתפריטים וסוגי תוכן, מעורבות נמוכה באופן יחסי ל”ציוצים” וסיבות נוספות. רבים יגידו שאפשר כבר להכריז על ט’רדס כ”עוד טרנד חולף”, אך במטא, דווקא נראה שמנסים להציג שינויים נוספים שימשכו משתמשים אל האפליקציה, ויהפכו אותה לאטרקטיבית יותר.

השינויים שצפויים להגיע לט’רדס

  • גרסת דסקטופ: בקרוב תוצג גרסת דסקטופ של האפליקציה, מה שעשוי להפוך אותה לנגישה יותר ואולי להגביר את מעורבות המשתמשים דרך אפיק נוסף.
  • יכולת חיפוש משופרת: תכונה עיקרית שיש להציג היא יכולת חיפוש משופרת. זה דבר שעשוי לשפר, למשל, את חוויית המשתמש ולעודד משתמשים לשוטט באפליקציה.
  • כל הפוסטים שאהבתם במקום אחד: משתמשים יוכלו למצוא את כל השרשורים שהם אהבו. התכונה הזו יכולה לשפר את שימור המשתמשים, מכיוון שהם יכולים לבקר שוב בתוכן שהם הביעו בו עניין.
  • בקרת התראות: כשמקבלים המון התראות מיותרות, אין ספק שהדבר מקשה עלינו בהחלטה למה להתייחס ולמה לא. כרגע עובדים על תהליך של הוספת שליטה נוספת על סינון ההתראות. זה נותן למשתמשים שליטה עצמאית וטובה יותר לגבי ההתראות שהם מקבלים, מה שיכול להוביל לחוויה אישית יותר.
  • הוספת פיד “במעקב”: עם תכונה זו, סביר להניח שהפידים של המשתמשים יהפכו רלוונטיים יותר לתחומי העניין שלהם, מה שבתורו יכול להגדיל את הזמן המושקע באפליקציה. לקריאה נוספת: ט’רדס מוסיפה פיד חדש: “אנשים שנמצאים אצלך במעקב”
  • בסוף, מדובר במלחמת התשה

הסיבה האמיתית, כך על פי הדעה הרווחת, שבגינה מטא חשבה בכלל על האפליקציה “ט’רדס”, היא בעצם טוויטר – או יותר נכון, השינויים שאילון מאסק ביצע בטוויטר והרצון להתחרות בה. חשוב לזכור שגם מהצד, טוויטר בימים אלו כבר לא נקראת כך אלא “X”, והיא עוברת מהפך כדי להפוך מאפליקציית מסרים לאפליקציה שמכילה הרבה יותר. שווה לעקוב אחרי ההתפתחויות ולזהות את המגמות והטרנדים.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Social Media Today

תגיות רלוונטיות: רשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105084
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100741
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99884
מדיה חברתית
בן אורן
87822
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.