מטא מציגה כלי בינה מלאכותית חדשים במגוון אפליקציות

עומר לייבנזון
בקרוב, עומד להגיע שינוי רחב היקף, שבו מטא תטמיע מגוון שימושים של הבינה המלאכותית לתוך אפליקציות שונות כמו: ווטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק ועוד.
מטא כלי AI חדשים
מקור: Meta Newsroom

אם חשבנו שעד היום המושג “בינה מלאכותית” נשמע בכל עבר – עכשיו גם נרגיש אותו בכל שיטוט ברשת החברתית. אז איך זה ייראה כשנוכל פשוט “להמציא” סטיקרים חדשים לתגובות בפייסבוק (או אפילו לווטסאפ)? איך זה ירגיש “לדבר” עם סלבריטאים בזמן אמת? (לא באמת, רק עם האווטאר שלהם). או, מה יקרה כשבאמצע ויכוח מקצועי בקבוצת ווטסאפ, אחד מהחברים יוכל לקרוא לעוזר ה-AI כדי לבקש גם את דעתו בנושא?

אם זה נשמע לכם עתידני או רחוק שנות אור מאיתנו, תחשבו שוב, כי זה ממש השינוי שמטא הצהירה עליו לפני מספר ימים. וכן, זה הולך להשפיע על הדרך שבה נבטא את עצמנו כיוצרי תוכן, על הדרך שבה יוכלו לפרסם לנו תגובות ובכלל – מסתמנת מהשינוי הזה מגמה. למשל, פיתוח האווטארים המציאותיים של 28 סלבריטאים מפורסמים, שכולם יכולים לנהל שיחה עם המשתמש, יעבור הרחבה לאחר גרסת הבטא לאווטארים נוספים (אפשר לנחש שיהיה פה אווטאר שמסוגל ליצור אינטרקציה ישירה עם העוקבים שלכם…). אז מהם כלי הבינה המלאכותית החדשים של מטא?

סטיקרים מבינה מלאכותית

עד היום ראינו כבר כלים ליצירת תמונות ב-AI, כמו DALL-E-2 או Midjourney. אבל עכשיו, יצירת התמונות הופכת להיות קלה מתמיד. כדי ליצור סטיקר מותאם אישית לווטסאפ, בהתאם לסיטואציה ניתן להקליד @Meta AI/ ולאחר מכן את הפרומפט (ההוראה) שרוצים ליצור לו תמונה מתאימה. יהיה ניתן להוסיף את הסטיקרים בווטסאפ, בסטורי ובהודעות הפרטיות ברשתות.

הנה טיזר קטן לסטיקרים שנוצרו ב-AI:

כלי עריכת תמונות

הכירו את הכלי שהופך את עריכת התמונות שלכם לקלה מתמיד: בקרוב, יהיה ניתן להעניק רקע אחר לתמונה או לשנות את הסגנון שלה בהתאם למשפט קצר שמתאר מה בדיוק אתם רוצים לעשות. כך זה עובד:

Animation showing Backdrop tool

העוזר האישי

זה קצת כמו הצ’אט של בינג או ChatGPT – למעשה מדובר על צ’אט שניתן לשאול אותו שאלות והוא משיב עם תשובות חכמות, על סמך מאגרי המידע שלו או דרך חיפוש באינטרנט. מה הקאץ’? שכאן, התכנית היא לשלב את הצ’אט בתוך אפליקציות של מטא שאנחנו כבר מכירים – חשבו על מעין “עוזר אישי” שנמצא בווטסאפ ומתלווה לכל צ’אט, למקרה שנצטרך אותו. על פי מטא, זה אחד מהשימושים האפשריים של הצ’אט:

“דמיינו שאתם וחבריכם נמצאים בצ’אט קבוצתי ודנים באיזה ראש שביל לנסות בסנטה קרוז. Meta AI מציגה אפשרויות ישירות בצ’אט, כך שתוכלו להחליט כקבוצה באיזה מיקום לחקור. מה אם אחרי הטיול אתם רוצים דרך יצירתית להנציח את היום? Meta AI יכולה לעזור. הקלד “@MetaAI /imagine” ואחריו הודעת טקסט תיאורית כגון “צור תג לחצן עם מטייל ועצי סקויה”, והוא ייצור תג הצטיינות דיגיטלי בצ’אט עם חבריך.”

הדובדבן שבקצפת: לדבר בלייב עם סלבס

מטא יצרה מאגר של דמויות מפורסמות בעולם יחד עם ניתוח האישיות שלהן, ותאפשר בקרוב למשתמשים לתקשר איתן בצורה ישירה. חלק מהדמויות האלה הן: כריס פול, MrBeast, נעמי אוסקה, סנופ דוג ועוד.

עם כמה שסרטון ההדמיה נראה אמיתי, מטא הצהירה שעוד מוקדם מדי לדבר על חיקוי מלא שלהן משום שהידע על הדמויות מוגבל רק עד שנת 2023.

ולגבי הסכנות שהדבר מציב, מטא הודיעה שהם מודעים לסכנות ונוהגים בפיתוח באחריות מלאה ובשל כך, יצא מסמך הסברה מיוחד על AI במרכז הפרטיות.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של מטא

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
13
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
52
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
122
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105136
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99975
מדיה חברתית
בן אורן
87838
קידום אתרים
דנה רוזן
82490
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.