גוגל ממליצה להוסיף תמונות מקוריות לביקורות מוצרים

על פי גוגל, אתרים שרוצים ליהנות מסקירת מוצרים על ידי האלגוריתם של גוגל צריכים להשתמש בתמונות מקוריות.
מיטל אור
גוגל ממליצה להוסיף תמונות מקוריות לביקורות מוצרים

בשיחת הנגאוט עם ג’ון מולר מגוגל הוא המליץ על שימוש בתמונות מקוריות בעת פרסום ביקורות על מוצרים. זאת כדי ליהנות מסריקה מעמיקה ומתגמלת של האלגוריתם.

השפעת התמונות על קידום האתר

מולר נשאל על ידי משתתף בשיחה על שיטות העבודה המומלצות להוספת תמונות בסקירת מוצרים. השואל תהה האם עריכת תמונות שכבר קיימות ונמצאות במקומות אחרים בגוגל תספיק כדי שמנוע החיפוש תחשיב אותן כמקוריות וכתוכן מקורי או האם עדיף לבעל האתר לצלם תמונות מקוריות בעצמו.

גוגל הוציאה בשנה שעברה עדכון אלגוריתם אשר נועד לתגמל ביקורות על מוצרים ממקור ראשון. מדובר בביקורות אמיתיות שכוללות מחקר מעמיק. כדי ליהנות מהעדכון, גוגל ממליצה לספק תוכן ייחודי מעבר למה שזמין באתר היצרן.

מתוך נקודת הנחה זו אמר מולר כי תוכן ייחודי מתייחס לתמונות שצולמו באופן עצמי ולא לתמונות אשר עברו עריכה מלאכותית. אמנם האלגוריתם של גוגל לא יכול להבחין באופן אוטומטי בין תמונות מקוריות לתמונת ערוכות, אך צוות מדרג האיכות של גוגל כן מבצע חיפוש לתוכן ייחודי בבדיקה ידנית.

לדבריו של מולר: “אני חושב שההנחיות שיש לנו בנוגע לביקורות או המלצות למוצרים, יש צורך בתמונות ייחודיות שלהם ולא עריכה מלאכותית”. מולר הוסיף כי הוא לא חושב שהמערכות הנוכחיות של גוגל יכולות לזהות את התמונה המקורית באופן אוטומטי אך זה בהחלט משהו שהחברה מתייחסת אליו וכרגע פועלת לשנות מדי תקופה על בסיס ידני.

לתשובתו של ג’ון מולר, החל מדקה 52:50

הצורך בתוכן איכותי ואמיתי

התשובה של מולר חשובה בהסתכלות רחבה על עולם התוכן. גוגל מעוניינת להציג לגולשים תכנים אמינים ואמיתיים כך שכשעולות ביקורות או המלצות השאיפה היא שמי שכתב אותן יהיה מי שבדק אותם במציאות. שימוש בתמונה שקיימת באתר היצרן עלולה להפחית מערך התוכן ולתת תחושה שהמוצר בכלל לא נבדק על ידי הכותב.

בשיחה שהתקיימה בעל האתר שאל גם האם כדאי להשתמש בתמונות סטודיו מקוריות, כלומר להשקיע בצילום ייחודי. מולר אמר: “אני חושב שזה אידאלי”. המטרה בעדכוני האלגוריתם של גוגל היא להגביר את התוכן שנכתב על ידי אנשים שבחנו באופן אישי את מה שהם סוקרים.

אחת הדרכים בהן הכותב יכול להוכיח שהוא בדק את המוצר היא לצלם תמונות שלו. זה לא אומר שאי אפשר להשתמש בתמונות הקיימות בגוגל ולמעשה כרגע האלגוריתם לא באמת מבחין בין תמונות מקוריות לערוכות ואפשר לראות אתרים שמדורגים היטב למרות שהם משתמשים בתמונות מיצרן המוצר.

על אף שאפשר לראות אתרים מדורגים גבוה עם תמונות שאינן מקוריות, אין זה אומר שצריך ללכת בעקבותיהם. כאשר צוות מדרג האיכות של גוגל, המורכב מאנשים אמיתיים, נכנס ומעריך את תוצאות חיפוש סקירת המוצרים, הוא כן ישים לב באילו תמונות האתר משתמש ואז אפשר לראות שאתרים עם תמונות מקוריות מקבלים דחיפה קדימה למיקומים גבוהים יותר.

 

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
60
מדיה חברתית
מיטל אור
50
קידום אתרים
מיטל אור
87
מדיה חברתית
אורלי משאט
148
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90424
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89714
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88911
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67286
קידום אתרים
ירון אחר
65672
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x