גוגל משיקה את Search Ads 360 החדש

גוגל משיקה את Search Ads 360 אשר תומך בקמפיינים מסוג Performance Max ו-Discovery. ההשקה כולל ממשק משתמש מרענן ותמיכה במנועי חיפוש אחרים.
מיטל אור
Search Ads 360

פלטפורמת הקמפיינים של גוגל עברה עדכון שכולל תמיכה בתכונות Google Ads כמו בקמפיינים ממוקדי ביצועים מקסימליים וקמפיינים של חשיפה. הפלטפורמה תתמוך מעכשיו במנועי חיפוש שונים, ממשק המשתמש יהיה קל יותר לעבודה והדבר צפוי להביא לשיפור בתהליך העבודה. 

ממשק רענן וחדש

גוגל אמנם הכריזה כי היא שינתה את ממשק הפרסום אך המפרסמים יתחילו לראות את השינוי רק בחודשים הקרובים כשהיא תשתף בהמשך את לוחות הזמנים. 

Search Ads 360 מתבססת על אותם עקרונות של Google Ads, מה שיאפשר ליהנות מתמיכה ברוב התכונות של מערכת הפרסום. התמיכה תהיה גם במנועי חיפוש אחרים כש-Search Ads 360 תאפשר לנהל את המודעות בערוצים שונים. התשתית המעודכנת תומכת בתכונות שקיימות בשאר מנועי החיפוש.

גוגל ממשיכה לפתח את המערכת

גוגל מתכננת להמשיך ולהוסיף תכונות לתמיכה בערוצי הפרסום השונים. היא מתכוונת לסייע למשתמשים בכך שהיא מרכזת את כל הכלים במקום אחד. המשתמשים יוכלו לבצע את הפעילויות העיקריות שלהם ממערכת אחת שתקל על הפעילות שלהם.

במקביל להשקה, גוגל מבצעת גם שדרוגים לתכונות שכבר קיימות במערכת הנוכחית. היא מתכוונת להפוך את מרכז הביצועים לזמין במהלך השנה הקרובה ובכך לאפשר למפרסמים לנהל את התקציב שלהם עם תמיכה משודרגת, כולל תכונות חיזוי ואחרות.

בנוסף, כלי ניהול המלאי וכלי בניית המודעות יאוחדו לתוך תכונה אחת בשם “תבניות” כשגם זו צפויה להיות זמינה במהלך השנה הקרובה. 

כיצד השינוי ישפיע על המפרסמים?

הממשק החדש של גוגל אמור להפוך את כל הפעילות ליעילה יותר. גוגל לקחה אלמנטים מוכרים מהמערכות הנוכחיות כדי לעזור למפרסמים לנווט ביעילות בתוך המערכת ולצד זאת היא מביאה תכונות שיאפשרו להשיג תוצאות טובות יותר בהתנהלות פשוטה יותר.

העדכונים של גוגל ב-Search Ads 360 אמורים לעזור למשתמשים ולאפשר להם לבצע יותר פעולות ממקום אחד. הדבר אמור לחסוך למפרסמים זמן, לאפשר להם לראות את הנתונים במקום אחד, מה שמעניק ראיה הוליסטית של מסעות הפרסום ומאפשר לקבל החלטות נכונות בזמן אמת. 

 

לקריאת ההודעה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלניהול קמפיינים
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
48
קידום אתרים
מיטל אור
83
מדיה חברתית
אורלי משאט
140
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90395
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89690
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88885
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67261
קידום אתרים
ירון אחר
65649
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x