גוגל אדס מציעה ניתוח נתונים בעמודות מותאמות אישית

גוגל אדס הודיעה כי היא מוסיפה מדדי ניתוח הופעות בעמודות מותאמות באופן אישי. המשתמשים יוכלו לבחון את נתוני נתח ההופעות על ידי יצירת עמודות המיועדות לכך.
מיטל אור
נתונים בעמודות מותאמות אישית בגוגל אדס

בעבר, Google Ads אפשרה לכלול מיקום ממוצע בעמודות מותאמות אישית אך לאחר שהמיקום איבד מחשיבותו כמדד בשנת 2019 לא הוצעה חלופה לנתון זה.

המיקום הממוצע ונתח ההופעות מאפשרת למפרסמים לעשות חישובים אשר יובילו אותם לאתר את ההזדמנויות העומדות לפניהם. הנתונים יאפשרו להם לקבל החלטות בנוגע לתקצוב ולדרך הניהול של התקציב.

עוד על עמודות מותאמות אישית

עמודות מותאמות אישית מאפשרות למפרסמים להוסיף עמודות בתוך ממשק המשתמש הנוכחי. הדבר מאפשר למפרסמים להתייעל תודות לבחינת נתונים ספציפיים אשר רלוונטיים לקמפיין שלהם.

עמודות מותאמות אישית יכולות לכלול משוואות בהן ניתן לשלב מספר שדות נתונים. לדוגמה, המפרסמים יוכלו לעקוב אחר אחוז ההמרות של מסע הפרסום שלהם. המפרסמים יוכלו להסתכל גם על סוגי ההמרות ולבצע חישובים בנוגע להצלחת צעדיהם.

מפרסמים יוכלו גם לבצע ניתוחי מעמיקים של המודעות וזאת על ידי בחינת המרה בעבור כל הופעה. המטרה היא ליצור עמודות מותאמות אישית בהן יופיעו נתונים אשר המפרסמים רוצים לראות ולעקוב אחריהם. המפרסמים יוכלו לבחור כיצד תעוצב העמודה המותאמת באופן אישי ולנוחיותם יוכלו לעצב את הנתונים כמספרים, אחוזים או כמטבעות.

מדד ניתוח הופעות בעמודות מותאמות

ניתן להשתמש במדדים שונים כדי לנתח את ההופעות וכל זאת בתוך העמודות המותאמות באופן אישי. בין היתר ניתן לבחון את הופעות החיפושים, השיתופים והקליקים.

המפרסמים יוכלו לחלק את העמודות החדשות באופן שיקל עליהם לראות מה הם מקבלים מהפרסום ולהעריך את היחסים בין ההשקעה לבין הנראות וההמרות וכל זאת על סמך מיקוד והגדרות שהם ביקשו לראות.

יישום העמודות יוכל להתבצע בכל אחד מהדפים הבאים אשר מופיעים בממשק המשתמש: קמפיינים, קבוצות מודעות, מודעות ותוספים ומילות מפתח.

כדי ליצור עמודות מותאמות יש ללחוץ בחלק העליון של הטבלה מצד ימין על סמל העמודות ולאחר מכן על “שנה עמודות” (Modify Columns). לאחר מכן יש ללחוץ על העמודות המותאמות אישית ולבחור בעמודה חדשה. לבסוף יש לבחור את המדדים הרצויים להצגה ולהגדיר את המערכת כך שתחשב את הנתונים המבוקשים.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלגוגל אדספרסום בגוגל
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89761
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88593
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88202
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66876
קידום אתרים
ירון אחר
65063
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
42
קידום אתרים
מיטל אור
29
מדיה חברתית
מיטל אור
25
מדיה חברתית
מיטל אור
73
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
46
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x