מה זה דף נחיתה?

(Landing Page)
דף נחיתה

תוכן עניינים

דף נחיתה הוא דף חיצוני ונפרד מהאתר אליו מגיעים גולשים דרך קמפיין ממומן. דרך דף זה ניתן לרכוש מוצרים, להזמין שירות, ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים על מנת שבעל העסק יחזור ללקוח המתעניין בשירותיו. העמוד צריך להיות כמה שיותר ממוקד, תמציתי ועם חווית משתמש אופטימאלית על מנת להוביל לאחוז המרות טוב.

מיקוד תשומת הלב לעמוד נפרד מהאתר

במקרים רבים, מומחי קידום אתרים ממומן ימליצו על בניית דף נחיתה נפרד מהאתר במטרה למשוך את כל תשומת הלב לשירות או מוצר. כאשר מדובר בקטגוריה באתר או עמוד אחר כלשהו, תשומת הלב יכולה להתפזר לשאר האתר וכך ליצור מצב של תפסת מרובה לא תפסת. חשוב להבין כי עמוד נחיתה אינו אפשרי לקידום אתרים אורגני אלא אך ורק ע”י פרסום ממומן.

דף נחיתה איכותי

 

טיפים לבניית דפי נחיתה מועילים

מינימום גלילה – נסו לכלול את כל המידע כך שלא תהיה גלילה. אם בכל זאת לא מצאתם דרך להכניס את הכל במסך אחד, רצוי שתהיה כמה שפחות גלילה.
טקסט קצר וקולע – עמוד נחיתה הוא לא אתר ולא מאמר. התוכן בו חייב להיות תמציתי ולהביע את המסר בכמה שפחות מילים. לכן עדיף להשתמש בבולטים מאשר בגושי טקסט.
התאמה לניידים – חשוב מאוד לא רק שהדף יותאם במלואו לנייד אלא גם שמספר הטלפון בו יהיה לחיץ.
טופס השארת פרטים פשוט – יש ליצור טופס כמה שיותר פשוט עם מינימום שדות חובה.
קישורים – כאמור, דף הנחיתה חייב להיות חד וממוקד אבל אין זה אומר שלא ניתן לשלב בו קישורים להמשך הגלישה. המשתמש כבר יחליט בעצמו אם לקרוא עוד מידע או להסתפק במה שמוצג לו.
המחשה – לא תהיה תועלת רבה לקמפיין אם לא תשלבו תמונות בתוך עמוד הנחיתה. אם יש לכם את האפשרות לשלב סרטון וידאו, אל תהססו לעשות זאת.
ביקורות חיוביות – לא חובה אבל 2-3 ביקורות חיוביות קצרות יעזרו לשפר את אחוז ההמרה. אפשר לשלב אותן כך שהן יתחלפו ולא יתפסו יותר מידי מקום בעמוד הנחיתה.

עמוד נחיתה כחלק מהאתר

ישנם מקרים בהם עדיף להשתמש באתר לטובת פרסום בגוגל אדוורדס. למשל בעל אתר שרוצה לקדם קטגוריה מסוימת בתוכו הכוללת מגוון בעלי מקצוע מתחום כלשהו ולא רק בעל מקצוע אחד בלבד. דף נחיתה בתוך האתר יכול להיות רלוונטי גם כאשר רוצים למכור דרכו כמה מוצרים, למשל עמוד שכולל את מבצעי הבלאק פריידיי. יחד עם זאת, חשוב להבין שבמקרה הזה, כדאי לקדם קטגוריה או עמוד ספציפי ולא את דף בית.

קישורים שימושיים

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.