שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

5 דרכים שיעזרו למשווקי אינטרנט להתגבר על הלשוניות החדשות בג’ימייל

הטאבים החדשים בג'ימייל

כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט בוודאי נתקל בשבועות האחרונים בפוסטים או הודעות דואר אלקטרוני (למרבה האירוניה…) שמדווחים על כך שעולם השיווק באינטרנט התהפך על צידו, והכול בגלל הלשוניות החדשות של Gmail שמעתה יתנהלו מעתה חוקי המשחק החדשים. בראש ובראשונה, יש …

המשך קריאה »

איך למקסם את אסטרטגיית השיווק בוידאו עם גוגל הנגאאוט (Hangouts)

שיווק בגוגל האנגאאוט

שיווק באינטרנט ממשיך להתפתח ולדרוש מאיתנו יכולות חדשות ופעילות בזירות שבעבר לא נכללו בתמהיל השיווק שלנו. כחלק מהתחזקות הרשת גוגל פלוס והשפעתה על שיווק וקידום באינטרנט, לצד החשיבות ההולכת וגוברת של יצירת סיגנלים חברתיים והחשיבות של שיווק בוידאו, החל להתפתח …

המשך קריאה »

הכירו את Moz – המיתוג (הגרנדיוזי) מחדש של חברת SEOmoz

לפני כמה דקות עלה לאוויר האתר החדש של  SEOmoz – המותג המזוהה ביותר בעולם עם SEO שכולנו גדלנו עליו (מי לא התחיל מהבלוג שלהם כשרק נכנס לעולם קידום האתרים?…). כתובת האתר החדש היא Moz ובפוסט הבא אני הולך לפרט קצת …

המשך קריאה »

גוגל פלוס לעסקים – איך לנצל את גוגל פלוס לטובת העסק שלך

גוגל פלוס לעסקים

אחד הדברים המשעשעים בגוגל פלוס הוא שנראה שדינה לכישלון מבחינת הציבור נגזר מיום הקמתה. “הרי היא בחיים לא תחליף את הפייסבוק”, “למה שאנשים יחזיקו 2 רשתות חברתיות” ועוד שלל שאלות ותמיהות שמעלים מרבית האנשים בסקפטיות אודות גוגל פלוס. על אף …

המשך קריאה »

סרטי תדמית ו-5 העקרונות ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

בפוסט הבא סיגל רוה משתפת מהידע והנסיון העשיר שלה כיצד ליצור סרטון תדמית מנצח כדי להגדיל את ייחס ההמרה באתר. קיבלתם החלטה בארגון שלכם ליצור לעצמכם סרטון תדמית? לפני שאתם יוצאים לדרך חשוב שתדעו מהי “המפה אל האוצר” שתאפשר לכם …

המשך קריאה »

סיכום כנס SMX ישראל 2013 – אז מה למדנו?

כנס SMX ישראל נחשב ללא ספק לכנס המכובד והמתקדם ביותר של קהילת מקדמי האתרים הישראלית, מדובר בכנס אשר מתוכנן ו-“מבושל” על ידי בכירי הכתבים הטכנולוגיים העוסקים במנועי חיפוש ועולם השיווק המקוון באינטרנט. השנה החלטנו לסקר אותו עבור הקוראים שלא יכלו …

המשך קריאה »

איך לייעל את הצ’ק אאוט באתרי מסחר אלקטרוני – 10 טעויות שאסור לכם לעשות

אופטימיזציה לצ'ק אאוט בחנויות איקומרס

להביא את הטראפיק זה אומנם הצעד הראשון שכל חנות באינטרנט משקיעה בו המון אנרגיות, ובצדק. אך כיצד לשמר אותו עד לתהליך הרכישה? זו שאלת מליון הדולר. בפוסט הבא עידו סלע מסביר לעומק על האופטימיזציה לתהליך ה- Checkout באתרי מסחר אלקטרוני …

המשך קריאה »

איך דיוור אלקטרוני לרשימות תפוצה יכול להקפיץ את הלידים והמכירות לשמיים?

היי, מה הולך? אני רועי בן עמי מ- wwO. פבל ביקש ממני לפני כמה ימים לכתוב מדריך מקיף בנושא שיווק במייל והאמת היא שאני ממש שמח שהוא ביקש ממני. אני הולך לעשות כל מה שאני יכול כדי להביא לכם סיקור …

המשך קריאה »

כתיבה שיווקית שמוכרת – איך לנסח את הכותרת שתביא את הלקוח הבא שלכם

המדריך לכתיבה שיווקית

לפני כחודש, שוקי מן (כותב הפוסט הזה) שלח לי מייל עם הכותרת “פבל, קבל את הפוסט אורח שיביא לך 2000 יוניקים”. מבלי לשים לב, פתחתי את המייל ומכאן התחילה התכתבות קצרה שהולידה את הפוסט. ספק אם ידעתי שזה מה שיקרה בסופו …

המשך קריאה »

מיהו המקור? 8 דרכים פשוטות להוכיח מי העתיק ממי את התוכן

מי המקור בכתיבת תוכן

לפני כשבועיים יורם ליכטנשטיין דיבר כאן על זכויות יוצרים באינטרנט ועלתה השאלה – איך בכלל יודעים מי כתב מאמר כלשהו ראשון? אך בסופו של יום כשדנים במה מותר ומה אסור (או מי אשם), צריך לחזור קצת אחורה ולשאול את עצמנו איך …

המשך קריאה »