עומר לייבנזון
- 04/04/2024
- 2 דק׳
97
גוגל מציגה שינויים שתהיה להם השפעה על ניתוח ביצועים ואופטימיזציה של קמפיינים. אז מה חשוב שנדע?
עומר לייבנזון
- 03/04/2024
- 3 דק׳
140
גוגל מציגה את תצוגת ה'תלת מימד' במטרה לשפר את התצוגה המקדימה בחיפושים למוצרי אתרי איקומרס.
עומר לייבנזון
- 02/04/2024
- 2 דק׳
141
יוטיוב מעניקה ליוצרי התוכן כלים חדשים לניתוח התנהגות המשתמשים בסרטונים, עם נתוני שימור משתמשים משופרים ומידע שימושי נוסף.
עומר לייבנזון
- 31/03/2024
- 3 דק׳
397
מחקר חדש בדק ומצא שלמעלה מ-90% מביטויי החיפוש בגוגל יניבו תשובה ממנוע הבינה המלאכותית SGE. מי ירוויח מכך...
עומר לייבנזון
- 28/03/2024
- 2 דק׳
166
כלי חדש בטיקטוק מספק ליוצרים נתונים על נושאי חיפוש פופולריים ועוזר ליצור תוכן רלוונטי ומרתק יותר.
עומר לייבנזון
- 26/03/2024
- 2 דק׳
124
הזדמנות חדשה לתכנים ארוכים יותר, או עומס חזותי? אינסטגרם יצאה בפיילוט - 'קרוסלה' עם עד 15 תמונות בפוסט.
עומר לייבנזון
- 21/03/2024
- 2 דק׳
238
מעכשיו, הפוסטים שיפורסמו בסושיאל ייכנסו כמרכיב גם בפרופילים העסקיים בגוגל. אז הכירו את ההזדמנות החדשה לשדרוג הנוכחות הדיגיטלית...
עומר לייבנזון
- 20/03/2024
- 2 דק׳
174
טיקטוק משיקה את תוכנית התגמולים ליוצרים ומשדרגת את "האקדמיה ליוצרים", במטרה לתמרץ תוכן וידאו באיכות גבוהה יותר וארוכה...
עומר לייבנזון
- 14/03/2024
- 3 דק׳
249
לינקדאין מודיעה כי בכוונתה להרחיב משמעותית את פעילותה בתחום החדשות והאקטואליה. הפלטפורמה עובדת עם למעלה מ-400 ספקי חדשות,...
עומר לייבנזון
- 13/03/2024
- 2 דק׳
198
הכירו כלי חדש שיכול להגדיל את המכירות באתר - קרוסלת מוצרים עם תצוגה מקדימה על מה שקורה באתר,...