יוטיוב תאפשר למפרסמים למקד יותר את הפרסומים בשורטס

עומר לייבנזון
העדכון החדש ביוטיוב - ה-"Select Shorts" יאפשר למפרסמים להציב מודעות אך ורק ליד סרטוני ה"שורטס" עם הביצועים הטובים ביותר.
מודעות ביוטיוב שורטס
מקור: Gogole Ads Blog

פורמט הסרטון הקצר של יוטיוב – ה”שורטס”, עובר שינויים חסרי תקדים מאז עלייתו לאוויר, וניתן להבין למה. זהו פורמט שתפס תאוצה נרחבת גם במטא בדמות ה”רילס”, וגם בחלוצה האחת והיחידה “טיקטוק“. כעת, יוטיוב הגיעה עם עדכון מעניין שנועד דווקא למפרסמים שמעוניינים למקד את המודעות המופיעות בשורטס. הבטחת העדכון היא לספק למפרסמים גישה חדשה למיקומי מודעות בבחינת “פרימיום” – כלומר בקטגוריות סרטוני השורטס הנצפים ביותר. לפי דיווח על מחקר של MediaScience שהופיע בבלוג של גוגל, המודעות בפורמט החדש מניבות 90% יותר זמן צפייה בסרטון המודעה, מאשר מודעות בפלטפורמות אחרות.

גישת ה”פרימיום” – למה היא טובה?

המודעות בפורמט ה”Youtube Select Shorts” עשויות להצליח במיוחד, לאור העובדה שהן מאפשרות למותגים למקם את המודעות שלהם באופן אסטרטגי לצד הסרטונים הקצרים בעלי הביצועים הגבוהים ביותר – מה שאומר שהמשתמשים מחכים לראות את הסרטון, והנחת היסוד היא שידעו “להחזיק” את הקשב למשך זמן ממושך יותר.

זה קורה בכמה קטגוריות עיקריות, לרבות בידור, יופי, אופנה ולייף סטייל, אוכל ומתכונים, גיימינג וכלי-רכב. כשאתם מפרסמים את המודעה ביוטיוב שם, זה מבטיח שהמודעות שלכם יוצגו לקהלים המעורבים ביותר, ובכך הדבר ימקסם את כמות החשיפות שהמודעה שלכם יכולה לקבל.

אופטימיזציה של פרסום קצר

בנוסף לכך, יוטיוב באותה נשימה גם הכריזה על הרחבת ההנחיות שלה למודעות שורטס אפקטיביות – או בשמן הרשמי: “The ABCDs of effective video ads“.

מאחר שפרסום בשורטס נחשב למורכב יותר, גוגל כתבו קטע נוסף בפנים שמספק למפרסמים תובנות ואסטרטגיות קריטיות לשיפור המודעות שמשתלבות בסרטונים הקצרים. מוסבר שם לגבי יצירת נרטיבים משכנעים, ועד לפן החזותי והשמיעתי בכל סרטון וסרטון – שיש להתאים אותו על פי כללים מסוימים, לאפקטיביות המירבית.

כיצד המפרסמים ירוויחו מכך?

האפשרות החדשה מייצגת עוד אופציה חדשה ומעניינת עבור מפרסמים המעוניינים לקדם קמפיינים ממוקדים ואפקטיביים יותר, ובכך להוזיל את עלויות הליד. בכך שנותנים אפשרות לבחור נקודות פריים בקטגוריות התוכן הרלוונטיות ביותר, מפרסמים יכולים לצפות לכך שבהנחה והמודעה רלוונטית גם לתחומי העניין של קהל היעד – שיעורי מעורבות יהיו גם הם גבוהים יותר, תהיה חשיפה מוגברת למותג ובסופו של דבר – החזר גדול יותר על ההשקעה.

המיקום אסטרטגי מתאים באופן מושלם לנוף החדש של השיווק הדיגיטלי, שבו מיקוד בקהל יעד רלוונטי ואיכותי הוא דבר חשוב ביותר להגברת יעילות הקמפיין.

מי שיועיל להשתמש בזריזות בעדכון, יזכה לקהל יעד ממוקד יותר, מעורב יותר ולקמפיין שאולי ינצל את התקציב באופן יעיל הרבה יותר.

לקריאת הידיעה המקורית בגוגל

תגיות רלוונטיות: יוטיוב
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
141
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
102
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105563
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101035
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100259
מדיה חברתית
בן אורן
87881
קידום אתרים
דנה רוזן
82523
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.