יוטיוב מכריזים: עברנו את רף 1.5 מיליארד משתמשי Shorts בכל חודש

יוטיוב חשפה נתונים סטטיסטיים בנוגע לפופולריות של YouTube Shorts כשהיא אומרת שעכשיו יש מעל ל-1.5 מיליארד משתמשים אשר צופים בסרטונים מדי חודש.
מיטל אור
יוטיוב מכריזים: עברנו את רף 1.5 מיליארד משתמשי Shorts בכל חודש

הקהל אשר משתמש בפלטפורמה עומד על כ-2 מיליארד משתמשים, מה שאומר שהנתון של משתמשי הסרטונים הקצרים עצום ומאפיין את הרוב הגדול של המשתמשים. 

המשמעות של השימוש הגבוה עבור YouTube

אחת ממטרותיה של YouTube היא להשאיר את המשתמשים אצלה לזמן ממושך ככל האפשר ומתוך כך להתחרות ב-TikTok הפופולארית. הנתונים המפורסמים מצביעים על כך כי הפלטפורמה מצליחה להדוף את התחרות הגוברת והם יכולים להסביר את הסיבה לכך שכל פלטפורמה קופצת על כל טרנד חדש. 

הנתונים מצביעים על כך שכ-70% ממשתמשי האינטרנט צופים בסרטוני ווידאו קצרים באופן קבוע. נתון זה מסביר את העניין הגובר בסרטוני Shorts. כמובן, YouTube עדיין מתחרה ב-TikTok וזו מבוססת בקרב קהלים אשר נהנים מהגלילה של הרשת.

בילוי של שעות בגלילה

TikTok יצרה גלילה אשר מציעה למשתמשים עוד סרטונים אשר הותאמו עבורם. הצפייה נעשית “תוך כדי תנועה”, מה שמוביל לכך שהמשתמשים מבלים שעות בתוך האפליקציה, בציפייה לדבר הבא שהרשת תציע להם. הרגלי הצפייה הללו מאפיינים את הפלטפורמה הצעירה וברור כי גם YouTube רוצה לקחת אליה חלק מהצופים.

סיבה נוספת לכך שיותר אנשים מבלים מול Shorts ומול סרטוני TikTok היא ההתאמה של הפורמט הקצר לטווח הקשב של המשתמשים. אפשר לראות כי הדבר בא לידי ביטוי לא רק בסרטונים המיועדים לשעשוע אלא גם סרטוני הדרכה שהופכים להיות קצרים יותר ובכלל תפיסה דיגיטלית שבאה לענות בדיוק למידת הקשב של המשתמשים.

הפלטפורמות החברתיות “משכפלות” זו את זו

המשתמשים ברשת נמצאים בתנועה מתמדת וכפי שהפלטפורמות השונות מתפתחות גם הם מתפתחים. רבים מחפשים את ה-דבר הבא, המקום לקבל את המידע הכי מעניין ואת דרך הבידור שתענה לציפיות שלהם. כדי לשמור על המעורבות ועל המשתמשים בתוך הפלטפורמה, על כל אחת להיות עם אצבע על הדופק ולהתפתח יחד עם הקהל.

התוצאה לא פעם היא שכפול של הטרנד מרשת אחת לאחרת. כבר ראינו זאת עם הקמתה של ClubHouse שסחפה אחריה משתמשים רבים בתקופה קצרה וגרמה לרשתות החברתיות לפתח אמצעים דומים לתקשורת קולית בלבד. 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
35
מדיה חברתית
מיטל אור
48
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
55
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
109
מדיה חברתית
מיטל אור
73
מדיה חברתית
שי משען
90796
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90057
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89250
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67624
קידום אתרים
ירון אחר
66058
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x