יוטיוב חושפת את מפת הדרכים לשנת 2022

מיטל אור
יוטיוב הוציאה סרטונים חדשים היוצרים מפת דרכים למפרסמים וליוצרים. בתוך הסרטונים אפשר לראות מדריכים לשימוש, הסברים על התכונות של הפלטפורמה, יצירת שורטס ועוד.
מפת הדרכים לשנת 2022 של יוטיוב

יוטיוב ממשיכה להתפתח, לפתח תכונות חדשות והיא רוצה להמשיך לשלוט בשוק הווידאו. הרצון לא מספיק והוא מחייב אותה להציע למשתמשים, למפרסמים וליוצרים, ליצור יותר אפשרויות, יותר חוויות ולסייע ליוצרים להרוויח על הדרך.

החברה סיפקה ביום חמישי שעבר (10 בפברואר 2022) את מפת הדרכים שלה לשנת 2022 וסקירה של מה אפשר לצפות מהפלטפורמה בשנה הקרובה.

התמקדות בסרטונים קצרים

טיק טוק ממשיכה להדאיג שחקנים ותיקים בעולם הדיגיטל והדבר בא לידי ביטוי גם בתוכנית של יוטיוב לשנה הקרובה. הפלטפורמה מתכוונת להמשיך ולהוסיף עוד תכונות לפורמט סרטוני השורטס ובתוך כך להציע למשתמשים אפקטים וכלי עריכה חדשים. כמו כן, יוטיוב מתכוונת ליישר קו עם אינסטגרם וטיק טוק ולאפשר לצופים להגיב ביצירת שורטס קצר משלהם.

יוטיוב לא מסתפקת רק ביצירה אלא גם במוניטיזציה והיא בוחנת עכשיו את הפורמט. החברה מנסה לבחון כיצד היוצרים יוכלו ליצור ברנד משלהם ולהציע לגולשים אפשרות לקניה ישירה מתוך יוטיוב.

כלי ניתוח חדשים

אמנם יוטיוב לא הודיעה כיצד בדיוק ייראו כלי הניתוח החדשים שלה אך היא כן ציינה שתאפשר ליוצרים להגיע לתובנות חדשות מתוך YouTube Studio. התובנות יעזרו ליוצרים ליצור סרטונים חדשים, להגיע לרעיונות שהקהל מתעניין בהם ולקבל עדכונים נוספים לאלו שהם יכולים לקבל היום.

כלי הניתוח יאפשרו ליוצרים להשפיע על השיח המתקיים בערוץ שלהם ובסופו של דבר ליצור חוויה אשר תגרום לצופים להפוך למנויים ואף לשלם עבור צפיה בערוץ.

חוויית קניות חדשה

יוטיוב רוצה להרוויח ורוצה שהיוצרים והמפרסמים ירוויחו. כחלק מתוכנית הפיתוח לשנה הקרובה אנו צפויים לראות יותר מקומות להציע מוצרים לצופים. הרעיון הוא ליצור חוויית קניות בתוך הפלטפורמה, מה שיעודד את היוצרים ליצור יותר תוכן ואת המפרסמים לשים את  התקציב שלהם בפלטפורמה.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105086
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100759
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99909
מדיה חברתית
בן אורן
87825
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.