טוויטר בוחנת אפשרות ליצור ציוצים ממוקדי קהל

מיטל אור
כחלק מהניסויים של טוויטר, הפלטפורמה עובדת על אפשרות חדשה שתאפשר למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם עם קהל נבחר וזאת בניגוד לשיתוף עם כל העובדים. פונקציה זו תעזור למשתמשים להפיק חוויה טובה יותר ולהימנע מיצירת חשבונות נפרדים לקהלים עם תחומי עניין שונים.
ציוצים ממוקדי קהל בטוויטר

כפי שפורסם ב- socialmediatoday טוויטר בוחנת את האפשרות לבצע ביקורת על הציוצים ולכוון אותם לקהל ספציפי. הדבר יכול להיות בעל השפעה משמעותית על האופן בו המשתמשים בונים את הקהל שלהם בטוויטר.

טוויטר מנסה ליצור חוויית משתמש טובה יותר

כבר בחודש פברואר (2021) חשפה טוויטר כי היא עובדת על פונקציות חדשות. החברה הציגה את האפשרות ליצירת “קהילות” המאפשרות למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם בתוך קבוצות משנה נבחרות של משתמשים אחרים.

אחד התהליכים החדשים שטוויטר בוחנת יהיה הפניית הציוצים לקהל מסוים ומשתנה. התהליך יכלול גם הערות לציוצים רלוונטיים וסימון מי יכול לראות אותם.

כיצד ייראו הציוצים המופנים לקהל ספציפי

הציוצים המיועדים לשיתוף עם קהל ספציפי יהיה בעל סמן מיוחד. משתמשים יוכלו להציג את הציוצים על ציר הזמן בהתאם לרשימות קהלים שבחרו מלכתחילה. אפשרות זו דומה לאפשרות של אינסטגרם להציג את הסטוריז לחברים קרובים.

בצורה זו יוכלו המשתמשים לנהל שיחות סגורות יותר עם משתמשים נבחרים וזאת בניגוד לשיתוף כל הפוסטים והתגובות עם כל הקהל שלהם.

במידה ופונקציה זו תצא לפועל, הדבר יאפשר למשתמשים ליצור מספר פרופילים (או פרסונות) תחת הפרופיל היחיד. זאת מבלי לפתוח ולנהל משתמשים מרובים.

לפנות לקהל באופן ספציפי

האפשרות ליצור “קהל” בטוויטר ולצייץ אליו את הציוצים בנושאים ספציפיים, מבלי לשתף אותו במחשבות וציוצים מתחומי עניין אחרים, עשוי לחזק את הקשר עם הקהל. הוא יאפשר למשתמשים לפרסם רק את מה שהם רוצים לכל אחד מהקהלים וזאת בהתבסס על תחומי העניין שלהם.

היום המשתמשים שרוצים לפנות לקהלים שונים צריכים ליצור פרופילים נפרדים. במידה והרעיון יצא לפועל, יוכלו המשתמשים לצייץ נושאים מסוימים לאוהדים ונושאים אחרים לקולגות לעבודה. כך יוכלו המשתמשים לשמור על הדיונים והמעורבות מצד אחד אך לשמור את אלו מבודדים זה מזה מן הצד השני.

האם הדבר יעזור לטוויטר לשפר ולהגביר את המעורבות?

טוויטר מודעת לכך שחלק מהמשתמשים משתמשים במספר חשבונות פעילים. למעשה, אנשים רבים מחזיקים בפרופיל משני ואחת השאלות שעולה היא האם השינוי לא יוביל לצמצום מספר המשתמשים הכללי של טוויטר (כלומר חשבונות כפולים שיסגרו).

כיוון שטוויטר עוד לא מתחילה לעבוד על המוקאפ של התכונה החדשה, נצטרך לחכות עם התשובה לשאלה זו. מצד אחד יתכן ויסגרו פרופילים קיימים ולא יפתחו חדשים כפולים. מצד שני, המעורבות עשויה לגדול והניהול באפליקציה עשוי להיות פשוט וממוקד יותר.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: טוויטר
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104778
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100215
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99107
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.