טוויטר בוחנת אפשרות ליצור ציוצים ממוקדי קהל

כחלק מהניסויים של טוויטר, הפלטפורמה עובדת על אפשרות חדשה שתאפשר למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם עם קהל נבחר וזאת בניגוד לשיתוף עם כל העובדים. פונקציה זו תעזור למשתמשים להפיק חוויה טובה יותר ולהימנע מיצירת חשבונות נפרדים לקהלים עם תחומי עניין שונים.
מיטל אור
ציוצים ממוקדי קהל בטוויטר

כפי שפורסם ב- socialmediatoday טוויטר בוחנת את האפשרות לבצע ביקורת על הציוצים ולכוון אותם לקהל ספציפי. הדבר יכול להיות בעל השפעה משמעותית על האופן בו המשתמשים בונים את הקהל שלהם בטוויטר.

טוויטר מנסה ליצור חוויית משתמש טובה יותר

כבר בחודש פברואר (2021) חשפה טוויטר כי היא עובדת על פונקציות חדשות. החברה הציגה את האפשרות ליצירת “קהילות” המאפשרות למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם בתוך קבוצות משנה נבחרות של משתמשים אחרים.

אחד התהליכים החדשים שטוויטר בוחנת יהיה הפניית הציוצים לקהל מסוים ומשתנה. התהליך יכלול גם הערות לציוצים רלוונטיים וסימון מי יכול לראות אותם.

כיצד ייראו הציוצים המופנים לקהל ספציפי

הציוצים המיועדים לשיתוף עם קהל ספציפי יהיה בעל סמן מיוחד. משתמשים יוכלו להציג את הציוצים על ציר הזמן בהתאם לרשימות קהלים שבחרו מלכתחילה. אפשרות זו דומה לאפשרות של אינסטגרם להציג את הסטוריז לחברים קרובים.

בצורה זו יוכלו המשתמשים לנהל שיחות סגורות יותר עם משתמשים נבחרים וזאת בניגוד לשיתוף כל הפוסטים והתגובות עם כל הקהל שלהם.

במידה ופונקציה זו תצא לפועל, הדבר יאפשר למשתמשים ליצור מספר פרופילים (או פרסונות) תחת הפרופיל היחיד. זאת מבלי לפתוח ולנהל משתמשים מרובים.

לפנות לקהל באופן ספציפי

האפשרות ליצור “קהל” בטוויטר ולצייץ אליו את הציוצים בנושאים ספציפיים, מבלי לשתף אותו במחשבות וציוצים מתחומי עניין אחרים, עשוי לחזק את הקשר עם הקהל. הוא יאפשר למשתמשים לפרסם רק את מה שהם רוצים לכל אחד מהקהלים וזאת בהתבסס על תחומי העניין שלהם.

היום המשתמשים שרוצים לפנות לקהלים שונים צריכים ליצור פרופילים נפרדים. במידה והרעיון יצא לפועל, יוכלו המשתמשים לצייץ נושאים מסוימים לאוהדים ונושאים אחרים לקולגות לעבודה. כך יוכלו המשתמשים לשמור על הדיונים והמעורבות מצד אחד אך לשמור את אלו מבודדים זה מזה מן הצד השני.

האם הדבר יעזור לטוויטר לשפר ולהגביר את המעורבות?

טוויטר מודעת לכך שחלק מהמשתמשים משתמשים במספר חשבונות פעילים. למעשה, אנשים רבים מחזיקים בפרופיל משני ואחת השאלות שעולה היא האם השינוי לא יוביל לצמצום מספר המשתמשים הכללי של טוויטר (כלומר חשבונות כפולים שיסגרו).

כיוון שטוויטר עוד לא מתחילה לעבוד על המוקאפ של התכונה החדשה, נצטרך לחכות עם התשובה לשאלה זו. מצד אחד יתכן ויסגרו פרופילים קיימים ולא יפתחו חדשים כפולים. מצד שני, המעורבות עשויה לגדול והניהול באפליקציה עשוי להיות פשוט וממוקד יותר.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: טוויטר
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89603
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87921
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64963
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
קידום אתרים
מיטל אור
74
קידום אתרים
מיטל אור
57
מדיה חברתית
מיטל אור
56
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x