טוויטר בוחנת: הקמת פרופילים מקצועיים עבור מותגים ויוצרים

טוויטר משיקה הקמת פרופילים מקצועיים למשתמשים מסוימים וזאת כדי לתת למשתמשים יותר הזדמנויות לתקשורת עם הקהל ובתחום הפרסום
מיטל אור
פרופילים מקצועיים בטוויטר עבור מותגים ויוצרים

טוויטר יוצאת עם בדיקה רשמית של יצירת פרופילים מקצועיים. מדובר על דרך חדשה בה מותגים, יוצרים ובעלי עסקים יוכלו להציג את עצמם עם תכונות ייעודיות שיתאימו במיוחד למשתמשים אלו.

כפי שפורסם ב-socialmediatoday, טוויטר בוחנת הקמת פרופילים מקצועיים אשר יכללו מידע נוסף על הפרופיל כולל כתובת ופרטי קשר במסגרת הפרופיל הראשי. הפריסה מתוכננת להיות מעודכנת בשונה מהפרופילים האישיים.

טוויטר מסבירה את המהלך באופן הבא:

“פרופילים מקצועיים הם כלי חדש שיאפשר לעסקים, מלכ”רים, מפרסמים ויוצרים – כל מי שמשתמש בטוויטר לעבודה – להציג מידע ספציפי על העסק שלהם ישירות בפרופיל שלהם. אנחנו מתחילים עם מאגר קטן של עסקים בארה”ב ויעניק יותר חשבונות גישה לפרופילים מקצועיים בחודשים הקרובים. “

מגוון אפשרויות חדשות

פורמט הפרופיל שמוצג בהודעה של טוויטר שונה במקצת מהודעותיה בנושא בעבר. בהודעות קודמות הופיעו בתצוגה המקסימה של הפרופילים המקצועיים אפשרויות כמו קטגוריית עסקים וסוגי תג נוספים.

נכון לעכשיו, קבוצה קטנה של מותגים תוכל לפתוח את הפרופיל המקצועי וזאת במטרה לאפשר לטוויטר לפתח אפשרויות נוספות ולספק למותגים דרכים חדשות למקסם את הפוטנציאל שלהם דרך הפלטפורמה.

יצירת פרופילים מקצועיים נפרדים מפורופילים פרטיים כפי שכבר עשו בפייסבוק ואינסטגרם, יכולה ליצור לטוויטר מגוון הזדמנויות חדשות. הן בקידום העסקים והן במתן הזדמנויות חדשות למותגים, מדובר בסיווג וניהול החשיפה.

טוויטר תוכל בסופו של דבר לעודד השקעה במודעות ולמקסם את הכנסותיה. עם זאת, כיוון שעד עכשיו לא הייתה הפרדה בין סוגי הפרופילים, מותגים כבר הקימו לעצמם פרופילים וכבר יצרו מסרים וציוצים שרלוונטיים לעוקבים שלהם. כל זאת יכול להקשות על טוויטר במהלך הקרוב.

ההזמנות של טוויטר תהיה דווקא בהקלה על השקת מוצרים חדשים, ייעודיים וליצור הזדמנויות יעילות לשיח עם הקהל הרחב. צעדים אלה ישמשו כהזדמנות לבעלי מותגים, מלכ”רים, עסקים ואחרים ויעודדו אותם לפתוח פרופיל מקצועי.

אין כל ספק כי יהיה מעניין לראות לאן הפרופילים יתפתחו ובמיוחד לאור העובדה שבפני המותגים השונים יש מגוון אפשרויות בפלטפורמת טוויטר ובאחרות. נצטרך לעקוב אחר ההתפתחות ולעדכן בהמשך.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89859
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88802
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88287
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66916
קידום אתרים
ירון אחר
65144
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
29
קידום אתרים
אורלי משאט
80
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
35
קידום אתרים
מיטל אור
38
מדיה חברתית
מיטל אור
56
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x