טוויטר בודקת שילוב של Bitmoji לצורך הצגת דמות דיגיטלית

טוויטר בוחנת את האפשרות להציג את הדמות הדיגיטלית באמצעות Bitmoji שתחליף את תמונת הפרופיל ברשת. הדמות הדיגיטלית תאפשר למשתמשים עוד אפשרות שימוש באווטר לייצוג עצמי.
מיטל אור
טוויטר בודקת שילוב של Bitmoji לצורך הצגת דמות דיגיטלית

הרשת החברתית בוחנת את השילוב של Bitmoji בתור תמונת הפרופיל וזאת דרך בלחיצת כפתור שתאפשר חיבור לחשבון ה- Bitmojiשל המשתמש. שימוש באופציה זו תגרום לקישור בין פרופיל הטוויטר לבין ה- Snapchat שהיא הבעלים של Bitmoji. התוצאה תהיה קישור בין שתי האפליקציות וזוהי למעשה האינטגרציה הראשונה שמתבצעת בין שתי הפלטפורמות. 

שיתוף פעולה בעולם תחרותי

מצד אחד וטוויטר ו- Snapchatפועלות באותו מרחב והן מתחרות זו בזו. מצד שני לטוויטר אין עדיין כלי ליצירת אווטר מקורי משלה והחיבור הצפוי עשוי להעיד על הכוונה שלה להישען על דמויות קיימות, להימנע מפיתוח “אינהאוס” ובו זמנית לאפשר למשתמשים לבטא את עצמם בדרך המועדפת עליהם.

Snapchat מנסה להפוך את דמויות ה- Bitmojiלחלק מהחוויה הכוללת של האפליקציה והיא אפילו השיקה מותגי הלבשה לדמויות. התפיסה הכללית אומרת כי המשתמשים ככל הנראה יגבירו את השימוש באווטרים וישתמשו בהם כאמצעי ביטוי עצמי. כיוון שאנחנו מתקדמים לעבר עתיד מטאוורי בו התקשורת תהיה באמצעות דמויות דיגיטליות, יתכן שה- Bitmojiיתפוס תאוצה ויהיה מועדף על המשתמשים.

ההרחבה של הדמויות גם בטוויטר נשמעת הגיונית מאד כשהמטרה היא לחזק את השימוש ברשת החברתית ולהרחיב את האינטראקציה של הדמויות הדיגיטליות. טוויטר הצהירה כי היא בוחנת דרכים חדשות שיאפשרו למשתמשים לבטא את עצמם בתוך הפלטפורמה אך כרגע היא לא מרחיבה לאן מועדות פני הניסוי והאם ל- Bitmoji יהיו תפקידים נוספים ברשת.

לא רק דמויות אנוש

נראה כי טוויטר מבינה כי העולם האווטרי הולך ומתפתח והיא בוחנת כיצד היא והמשתמשים שלה ישתלבו בו. היום אפשר לראות כי יותר ויותר משתמשים ברשתות החברתיות בוחרים בדמויות וירטואליות ובתוך כך לא רק דמויות אנוש.

תמונות אקראיות של קופים, גובלינים ודמויות מצוירות מחליפים את תמונת הפרופיל כך שנראה כי הבחירה של טוויטר לבחון את שילוב ה- Bitmojiהיא בחירה טבעית. יתכן כי זוהו עוד צעד בדרך אל עולם המטאוורס בו כנראה נתקשר בדרכים חדשות.

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
22
פרסום באינטרנט
מיטל אור
62
מדיה חברתית
מיטל אור
91
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
80
פרסום באינטרנט
שי משען
91114
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90369
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89554
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67938
קידום אתרים
ירון אחר
66383
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x