בקרוב: פרסומות גם בתוך רצף הטוויטים שלכם

איתי ברנר

אם עד היום היינו רגילים לראות את הפרסומות בטוויטר בעיקר בתוך רשימת הטרנדים ואולי גם בתוצאות החיפוש (לאלו שטרחו להשתמש בו), הרי שמעכשיו כנראה שנתחיל לראות גם טוויטים זרים בתוך הרצף הפרטי שלנו המורכב מרשימת האנשים אחריהם אנחנו עוקבים. טוויטים אלו יהיו בעצם פרסומות לכל דבר ועניין.

טוויטר לא מסרה כיצד ייבחרו הטוויטים האלו, אבל סביר להניח שתינתן עדיפות למפרסמים שאנשים שאתם עוקבים אחריהם, עוקבים אחריהם בעצמם. מה שכן ידוע הוא שטוויטים של מותגים וחברות שאתם בכל מקרה עוקבים אחריהם, יופיעו גבוה יותר בזרם גם אם עבר זמן רב יחסית מאז פורסמו לראשונה. מודל נוסף אותו שוקלים לנסות הוא עמודי מותגים משופרים עם אפשרות לתזמון מראש של טוויטים (עד כה היה צורך להשתמש באפליקציות או אתרי עזר על מנת לעשות זאת).

מוקדם יותר השנה נעשה בגרסת האייפון של טוויטר ניסיון דומה כאשר טוויטים מתוך הטרנדים החמים החלו להופיע באזור מיוחד למעלה שנקרא Quick Bar. הפס הצליח לעצבן לא מעט משתמשים והוסר לאחר זמן מה. כנראה שעל מנת להצליח הפעם, יצטרכו בטוויטר לחשוב על דרכים עדינות יותר לפרסם טוויטים ממומנים.

מהתוכניות הנ”ל וכמו כן ממקורבים לחברה, נוצר הרושם שטוויטר החליטה להוריד את הכפפות ומנסה להדביק את הפער מול פייסבוק. ההערכות הן שבעוד פייסבוק תציג השנה רווח של 3.5 מיליארד דולר ממודעות Display בלבד, ההכנסות של טוויטר יסתכמו בהרבה פחות, “רק” 100 מיליון. אנחנו, המשתמשים, נקבל יותר ויותר הסחות דעת. לדוגמה, כבר היום ,טוויטים שנעקבים שלנו עשו להם Retweet, מופיעים בצורה המקורית שלהם ולמעשה “מפריעים” לזרימה הטבעית של העדכונים שאנחנו מקבלים.

חושבים שהפרסומות בפורמט החדש יפריעו?

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
58
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
קידום אתרים
עומר לייבנזון
111
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
139
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
106113
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101433
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100695
מדיה חברתית
דנה רוזן
82635
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.