יוצרים תוכן לילדים? כדאי שתכירו את “הפיד הבטוח” של טיקטוק

עומר לייבנזון
טיקטוק הכריזה על שינוי בדרך שבה ילדים צורכים תוכן: פיד חדש וחינוכי לבני נוער הכולל תוכן לימודי ובטוח עם מידע בנושאי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה.
טיקטוק STEM Feed
מקור: Tiktok Newsroom

טיקטוק, פלטפורמת הסרטונים הקצרים הפופולרית ביותר, הכריזה על השקת יוזמה חדשה בשם “STEMFeed” – פיד בטוח ולימודי עבור בני נוער, המכיל מידע אמין ומבוסס. זאת בהמשך לשורה של מהלכים שטיקטוק מבצעת (לדוגמה: טיקטוק השיקה פיצ’רים לילדים ומשפחות: הגבלת זמן מסך, סינון תוכן ועוד) כדי להפוך את פלטפורמת הסרטונים הקצרים הפופולרית במיוחד בקרב בני נוער, לבטוחה וחינוכית יותר עבורם.

הפיד החדש נועד על מנת לקדם תוכן בנושאי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה בתוך האפליקציה ולעורר השראה במשתמשים לסקרנות והתעניינות בתחומים אלה, שעליהם העולם המודרני עומד. עם הפיד החדש, טיקטוק מתכוונת לעודד את משתמשיה להרחיב את אופקיהם. ועבור יוצרי התוכן – מתעוררת לה הזדמנות לרכב על טרנדים חדשים שיצוצו (מיד תבינו איך).

חזון ה-STEMFeed

הפיד החדש אמור להיות זמין ברחבי העולם כבר בשבועות הקרובים, והוא יציג אוסף של סרטונים, אתגרים ודיונים הקשורים למדע, מתמטיקה, טכנולוגיה והנדסה. כל אחד יוכל לגשת אל הפיד החדש באמצעות גישה אל לשונית ייעודית באפליקציית טיקטוק, במיקום יחסית בולט לעין, מה שיקל על ילדים ובני נוער לגשת לשם.

צוות התוכן ומומחי התעשייה של טיקטוק יעבדו יחד כדי לברור בין סרטונים באופן ידני, על מנת להבטיח שהפיד יישאר מגוון, רלוונטי ועדכני אבל יותר חשוב מהכל – מבוסס על מידע אמיתי ונכון. בנוסף, טיקטוק מתכננת לשתף פעולה עם מחנכים, מדענים ומשפיענים בעלי שם כדי ליצור תוכן מקורי לפלטפורמה.

שותפות עם מוסדות חינוך

בניסיון להבטיח את האמינות והיעילות של הפיד, טיקטוק משתפת פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים מובילים מרחבי העולם. שותפויות אלה יבטיחו שהתוכן יתיישר עם סטנדרטים חינוכיים ויישאר אינפורמטיבי ומרתק למשתמשים בכל הגילים.

יתר על כן, למוסדות המשתתפים תהיה הזדמנות למנף את בסיס המשתמשים העצום של טיקטוק כדי להגביר את מאמצי ההסברה החינוכית שלהם, ולטפח קשר חזק בין האקדמיה לקהל הרחב.

היכן יוצרי התוכן נכנסים לתמונה?

ההצלחה של הפיד החדש נשענת לא רק על צפייה בתוכן אלא גם על מעורבות המשתמשים, וכמובן – בצד של יוצרי התוכן, לטיקטוק יש אינטרס די משמעותי שיוצרי תוכן רבים, ובמיוחד כאלו שהתוכן שלהם פונה לקהל בגילאים צעירים ירכבו על הטרנדים החדשים ויפיצו את הבשורה. זאת בדיוק הסיבה שטיקטוק הודיעה לאחרונה, שבעקבות השינוי היא תציג אתגרים ותחרויות מסוגים שונים על מנת לעודד ילדים, נוער ומשפיעני רשת ליצור ולשתף תוכן חינוכי משלהם הקשור לתחומים אלה. האמנות בטרנדים היא בלתפוס את הטרנד כמה שיותר מהר ולא לאחר שכבר יוצרי תוכן רבים השתמשו בו. לכן, אם אתם פונים לקהל של ילדים היכונו לשורה של טרנדים שעומדים לצוץ ותפסו אותם מוקדם.

כדי לתמרץ עוד יותר את יוצרי התוכן, טיקטוק גם תציע מגוון פרסים, כגון תגים דיגיטליים בלעדיים ופרסים כספיים, ליוצרי התוכן החדשניים והמרתקים ביותר.

צעד קטן לטיקטוק, צעד גדול לנוער

ההשקה של הפיד מסמלת צעד משמעותי קדימה עבור הפלטפורמה שספגה לא מעט ביקורות בטענות למידע מוטה ופגיעה בנוער, והיום הפלטפורמה מרחיבה את המיקוד שלה מבידור טהור לגישה מוכוונת חינוך יותר. על ידי הצבת זרקור על התחומים החדשים, וטיפוח רוח של סקרנות, טיקטוק לוקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד הלמידה.

ככל שהעולם הופך להיות תלוי יותר בטכנולוגיה ובהתקדמות מדעית, טיקטוק רואה עצמה לא רק כמשפיעה אלא גם כתורמת לעתיד בהיר ומשכיל יותר. זאת בדיוק הסיבה לשינויים האחרונים שקרו ועוד יקרו. זאת גם הזדמנות בשבילכם כיוצרי תוכן לספק תוכן איכותי, בטוח ומלמד לגולשים שלכם בחסות הפלטפורמה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של טיקטוק

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104783
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100243
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99151
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.