טיקטוק השיקה פיצ’רים לילדים ומשפחות: הגבלת זמן מסך, סינון תוכן ועוד

עומר לייבנזון
טיקטוק השיקה תכונות חדשות בפלטפורמה שלה, שנועדו ליצור חוויה בטוחה וחיובית יותר עבור משפחות ובני נוער. כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, טיקטוק מבינה את גודל אחריותה להבטחת הרגשת הביטחון של משתמשיה, ולכן היא השיקה מספר תכונות חדשות.
פיצ'רים חדשים של בטחון בטיקטוק
מקור: Tiktok Newsroom

בין התכונות החדשות של טיקטוק, והדרך שבה הן יכולות להועיל למשפחות ולבני נוער.

ה”חיבור המשפחתי”: דרך חדשה להתחבר

טיקטוק מציגה את תכונת ה-“חיבור המשפחתי”, תכונה המאפשרת להורים ולאפוטרופוסים לקשר את חשבון הטיקטוק שלהם לחשבון של ילדיהם. תכונה חדשה זו מעניקה להורים שליטה רבה יותר בחשבון ילדיהם, ומאפשרת להם להגדיר הגבלות תוכן ופרטיות. עם תכונה זו, הורים יכולים לשלוט על זמן המסך של ילדיהם, לסנן תוכן בלתי הולם ולהגדיר מגבלות על האנשים שיכולים לקיים אינטראקציה עם החשבון של ילדיהם. אופציית ה”חיבור המשפחתי” היא כלי יעיל להורים שרוצים להבטיח שזמן המסך של ילדיהם ינוצל בצורה בטוחה ואחראית.

מצב מוגבל: סינון תוכן לא רצוי

תכונת “המצב המוגבל” של טיקטוק מסננת תוכן לא רצוי שעשוי להיות בלתי הולם לקהלים צעירים יותר. כאשר אפשרות זו מופעלת, ‘מצב מוגבל’ מסנן סרטונים שעשויים להכיל תוכן רגיש או בוטה, כגון אלימות, תוכן מיני או שפה לא נאותה. תכונה זו שימושית במיוחד עבור הורים שרוצים להבטיח שילדם לא ייחשף לתוכן בלתי הולם בעת השימוש בטיקטוק.

ניהול זמן מסך בטיקטוק

תכונת ניהול זמן המסך של טיקטוק מאפשרת למשתמשים לנהל את הזמן שלהם באפליקציה על ידי הגדרת מגבלות זמן לשימוש היומיומי שלהם. משתמשים יכולים להתאים אישית את מגבלות הזמן שלהם ולקבל התראות כאשר הם מגיעים למגבלה שלהם. תכונה זו שימושית במיוחד עבור הורים שרוצים להגביל את זמן המסך של ילדיהם ולעודד אותם להקדיש זמן לפעילויות אחרות.

טיקטוק מבינה את החשיבות של יצירת חוויה בטוחה ומהנה למשפחות ובני נוער בפלטפורמה שלה. עם השקת התכונות החדשות הללו, טיקטוק מקווה לספק פלטפורמה שבה משפחות ובני נוער יוכלו לבטא את עצמם, להתחבר לאחרים ולחקור את התשוקות שלהם בצורה בטוחה ואחראית. התכונה ‘התאמה משפחתית’ מציעה שליטה רבה יותר בחשבון ועוזרת להורים לסנן תוכן בלתי הולם. התכונה ‘מצב מוגבל’ מציעה הגנה נוספת על-ידי סינון תוכן לא רצוי, בעוד שהתכונה ‘ניהול זמן מסך’ עוזרת למשתמשים לנהל את הזמן שלהם באפליקציה.

 

ניהול זמן מסך בטיקטוק
מקור: Tiktok Newsroom

עבור יוצרי התוכן

מאז שיצאה לאור, טיקטוק סובלת ממוניטין שלילי ואחת הטענות לכך היא שטיקטוק, בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות ממכרת בצורה הרבה יותר חזקה, שלא לומר הרסנית במיוחד בקרב קהל של ילדים ובני נוער (למעשה, על פי הדו”ח המקיף לטרנדים בשיווק דיגיטלי נמצא כי זמן השהייה הממוצע בה נמשך כ-פי 3 יותר מרשתות חברתיות אחרות). לכן, שינויים אלה הם למעשה חלק מהתכנית הנרחבת של טיקטוק להשבת המוניטין האבוד שלה. התכונות האחרונות של טיקטוק מועילות לא רק למשתמשים אלא גם ליוצרי תוכן בפלטפורמה. על ידי מתן חוויה בטוחה ומרתקת יותר למשפחות ובני נוער, טיקטוק יכולה למצב את עצמה כפלטפורמה יותר בטוחה עבור ילדים, ואולי, בעקבות כך הורים פחות יירתעו עם להתקין את האפליקציה על הטלפון הנייד של ילדיהם אלא יעשו זאת בראש שקט. מוטב לציין שזוהי לא הבעיה היחידה שבגללה הורים רבים נרתעים מהתקנת האפליקציה, אך זו ללא ספק אחת העיקריות שבהן.

בנוסף, עם תכונת ה-‘ניהול זמן מסך’, יוצרי תוכן עשויים לראות עלייה בצפייה שלהם ומגבלות זמן מסך ייעודיות. יתר על כן, כאשר מצב מוגבל מופעל ומסנן תוכן לא רצוי, כעת ליוצרי תוכן שמייצרים תוכן ידידותי למשפחה יש סיכוי מוגבר להגיע לקהל רחב יותר. תכונות חדשות אלה מדגימות את מחויבותה של טיקטוק לטפח קהילה משגשגת של יוצרי תוכן ומשתמשים כאחד.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של טיקטוק

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
35
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
80
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
63
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105013
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99451
מדיה חברתית
בן אורן
87765
קידום אתרים
דנה רוזן
82460
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.