סנאפ-צ׳אט משיקה את ״מרכז המשפחה״

מיטל אור
לאחר פיתוח של חודשים סנאפ-צ׳אט משיקה באופן רשמי את ״מרכז המשפחה״ החדש שלה. המטרה – לאפשר להורים לפקח על האינטראקציה של בני הנוער באפליקציה תוך שמירה על פרטיות השיחות שלהם.
סנאפ-צ׳אט משיקה את ״מרכז המשפחה״

בסרטון שהשיקה האפליקציה היא מסבירה את המטרה של ״מרכז המשפחה״ ואת החשיבות של הפרטיות. סנאפ-צ׳אט אמרה כי המרכז נועד לשקף את הדרך בה ההורים מתקשרים עם בני הנוער בעולם האמיתי בו ההורים יודעים בדרך כלל עם מי הילדים שלהם מבלים ומתי אבל בלי לצותת לשיחות הפרטיות שלהם. בקרוב תשיק האפליקציה פיצ׳ר נוסף שיאפשר להורים לצפות בקלות בחברים שהילדים שלהם הוסיפו. 

Snapchat Family Center

המטרה של האפליקציה היא לעזור להורים להתנהל מול הרשת כשאלו יוכלו לדווח על חשבונות מדאיגים ולשלוח הודעה לצוות הבטיחות וכל זאת בלי להודיע לילדים. בצורה זו הילדים יוכלו להמשיך לפעול כרגיל ולהימנע מתשומת לב לא רצויה.

כדי שההורים יוכלו לגשת ל״מרכז המשפחה״ יהיה עליהם ליצור חשבון סנאפ-צ׳אט משלהם ולאחר מכן יוכלו לגשת למרכז. הילדים המשתמשים יקבלו מהוריהם הזמנה להצטרף ללוח המחוונים של ״מרכז המשפחה״ שלהם, מה שמעניק שקיפות מלאה של התהליך. כמובן, יתכן שמהלך שכזה יגביר את מספר המשתמשים הפעילים.

ערך חשוב לצד סיכון 

העדכון הנוכחי חשוב מאד אך הוא עלול לסכן את האפליקציה בכל הנוגע למידת המשיכה שלה. האופי של סנאפ-צ׳אט הפך אותה לשנויה במחלוקת בשל הסכנות שבה. עד עכשיו היא פנתה בעיקר לבני נוער אך עכשיו היא רוצה לשלב גם את ההורים בשיחה. הפונקציה החדשה עשויה להגדיל את מספר המשתמשים, לגרום לקהל חדש להשתתף בשיח, להגביר את המעורבות אך במקביל להמעיט בערכה בפני הקהל הטבעי שלה.

מבחינת ההורים יתכן מאד שאלו ישמחו להתחיל להשתמש באפליקציה אך נצטרך לחכות כדי להתרשם מהתגובות של הקהל הצעיר להצעה החדשה. הביטחון של המשתמשים צריך היה להיות מההתחלה המטרה ועכשיו נראה שתידרש פשרה בדרך. יתכן שהתוצאה תהיה הגברת כמות המשתמשים ויתכן שנראה גלישה של בני הנוער לפלטפורמות אחרות.

תכונות נוספות שצפויות להצטרף ל״מרכז למשפחה״

סנאפ-צ׳אט מתכננת להוסיף אמצעי בקרה חדשים ולאפשר לבני הנוער להודיע להורים על תכנים פוגעניים. האפליקציה אומרת כי היא מקפידה על התוכן ומונעת מתכנים לא רצויים להגיע לקהל גדול אך היא גם יודעת כי לכל משפחה יש דעות שונות בכל מה שקשור לתוכן המתאים לבני הנוער והיא רוצה לאפשר לכל אחת לקבל את ההחלטות האישיות שלה.

ה״מרכז למשפחה״ יכול להיות תוספת חשובה בכל הקשור להגנה של משתמשים צעירים ורק הזמן יראה לנו האם הסיכון השתלם לפלטפורמה והאם המשתמשים יבחרו להמשיך לפעול בה או אם הם יחפשו חלופות.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: סנאפצ'טרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
107
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
46
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105067
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99677
מדיה חברתית
בן אורן
87800
קידום אתרים
דנה רוזן
82473
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.