מטא משיקה את רילס (Reels) בפייסבוק: עוד דרך ליוצרי תוכן להרוויח כסף

מיטל אור
מטא משיקה את Facebook Reels ברחבי העולם ומאפשרת ליוצרים מיותר מ-150 מדינות הזדמנות להרחיב את הקהילה שלהם ולהרוויח יותר כסף.
מטא משיקה פייסבוק רילס

מטא מכניסה תכונות חדשות במטרה לעזור ליוצרים להרוויח כסף דרך Facebook Reels. התכונות החדשות כוללות גם Remix, שיתוף בסטוריז ועוד. Facebook Reels יהיה זמין במכשירי אנדרואיד ו-iOS ונותן כלי יצירה חדשים ועוד מקומות ליצור Reels.

Facebook Reels
מקור: Meta

פורמט הווידאו עדיין בצמיחה

הגולשים משקיעים חצי מזמן הגלישה בפייסבוק ובאינסטגרם בצפייה בווידאו. זהו פורמט התוכן שממשיך להתפתח ולכן מטא מתמקדת בהפיכת ה-Reels לדרך בה יוצרים יוכלו להתגלות, להיחשף, להתחבר לקהל ולהרוויח כסף. מטא מוסרת כי חשוב לה שלאנשים יהיה קל וכיף למצוא ולשתף תכנים רלוונטיים ומשעשעים.

מאז ההשקה בארה”ב נראו יוצרים שחולקים מערכונים קומיים מקוריים, יוצרים שפרסמו קטעי שירה, שניסו מאכלים חדשים ועוד.

מטא יוצרת מגוון הזדמנויות להרוויח כסף והיא מציעה גם את תוכנית הבונוס, Reels Play שכחלק מהשקעה ביוצרים בסכום כולל של מיליארד דולר, היא משלמת ליוצרים מסוימים עד 35,000$ בחודש. חלוקת הכספים מסתמכת על צפיות ב-Reels. הבונוסים עוזרים ליוצרים לממן את היצירה שלהם ולהבין טוב יותר אילו סוגי תוכן עובדים טוב בפייסבוק. המטרה של החברה היא להרחיב את תוכנית הבונוס למדינות נוספות כך שיותר יוצרים יוכלו לקבל תגמול על יצירת Reels שאהובים על הקהילות שלהם.

במקביל לסיוע ליוצרים, מטא בונה גם אפשרות למוניטיזציה ישירה עבור Facebook Reels דרך חלוקת הכנסות ממודעות ודרך תמיכת מעריצים. כרגע החברה מרחיבה את הבדיקות שהיא מבצעת על מודעות שכבת-על של Facebook Reels לכל היוצרים בארה”ב, קנדה ומקסיקו. החברה מתכוונת להתרחב למדינות נוספות בשבועות הקרובים.

כרגע, מטא מתמקדת בשני פורמטים: מודעות באנר המופיעות כשכבת-על שקופה למחצה בתחתית ה-Reels בפייסבוק ומודעות מדבקות סטטיות שיכולות להיות ממוקמות על ידי היוצר בכל מקום בתוך ה-Reels. המודעת הללו לא יפריעו אלא יאפשרו ליוצרים להרוויח חלק מההכנסות שמגיעות כתוצאה מהמודעות.

מודעות Reels של פייסבוק

כל יוצר בארה”ב, קנדה ומקסיקו שלוקח חלק מתוכנית המודעות של מטא זכאי היום ליצירת רווחים מה-Reels המפורסמים עם מודעות. החברה מתכוונת לבצע בדיקות של התוכנית שלה עד אמצע חודש מרץ (2022) ולאחר מכן להרחיב את התכונות הנוכחיות למדינות נוספות בהן מתפרסמות המודעות. היוצרים יוכלו ללמוד עוד על מודעות שכבת-על בבלוג של מטא.

החברה מתכוונת להתחיל לבדוק תכונת “כוכבים” נוספת. הצופים יוכלו החליט לרכוש כוכבים ולשלוח אותם ליוצרים תוך כדי צפייה ב-Reels וכך לתמוך בהם מבחינה כספית. גם המודעות וגם הכוכבים מתוכננים כך שיותר אנשים יצפו ב-Reels ושיותר אנשים יהיו מעורבים בהם וישלמו ליוצרים כך שאלו יוכלו להמשיך לגדול.

תכונות עריכה חדשות והשקות

מטא משיקה תכונות חדשות אשר יאפשרו ליוצרים להרוויח יותר כסף באמצעות התכנים שהם בכל מקרה יוצרים. כמו כן, היא יוצאת עם תכונות עריכה נוספות כדי להרחיב את האפשרויות הקיימות בפני היוצרים ולעזור לכולם ליצור יותר ויותר טוב.

החברה משיקה גם בקרת מותגים כך שהיא תיתן למפרסמים יותר שליטה על האופן בו המודעות יופיעו על התוכן שלהם. היוצרים יוכלו לבצע שיקולי התאמה למותג שלהם כך שהם יוכלו להרוויח מהתהליך באופן המתאים להם באופן אישי. מטא בוחנת כל הזמן אמצעים לגדילה, תמיכה ביוצרים והרחבת אמצעי הפרסום והשימוש בווידאו.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105018
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99474
מדיה חברתית
בן אורן
87771
קידום אתרים
דנה רוזן
82461
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.