בקרוב בלינקדאין: כל הניוזלטרים הכי שווים בהישג יד

עומר לייבנזון
לינקדאין הציגה פיצ'ר חדש המאפשר למשתמשים לקבל סינון בניוזלטרים לפי מילת מפתח, נושא, שפה, תדירות וקהל. התכונה כוללת גם קטע "המלצות" המציע ניוזלטרים המבוססים על תחומי העניין והפעילות של המשתמש הספציפי.
פיצ׳רים של ניוזלטר בלינקדאין

לינקדאין הציגה לאחרונה תכונה חדשה המאפשרת למשתמשים לגלות ולהירשם לניוזלטרים בפלטפורמה. התכונה, הנקראת נמצאת בסרגל הניווט בעמוד הבית של לינקדאין ומאפשרת למשתמשים לדפדף במגוון עלונים בנושאים כמו עסקים, טכנולוגיה ופיתוח קריירה. החל מה-11 בפברואר, כשמישהו מבקר בפרופיל שלכם, הוא יוכל לראות את כל ההרשמות שלכם לניוזלטר בלינקדאין.

הנה הדיווח כפי שנמסר מהחברה בהודעה למשווק בשם Matt Navarra מהטוויטר:

 

כיצד פועלת התכונה?

משתמשים יכולים לחפש ניוזלטרים לפי מילת מפתח או נושא, ויכולים גם לסנן את התוצאות לפי שפה, תדירות וקהל. התכונה כוללת גם קטע “המלצות” המציע ניוזלטרים המבוססים על תחומי העניין והפעילות של המשתמש בפלטפורמה. בנוסף, משתמשים יכולים גם לראות את מספר המנויים ואת ניתוח מדדי המעורבות עבור כל ניוזלטר, מה שנותן להם מושג לגבי כמה אותו ניוזלטר פופולרי ושווה קריאה.

חשיבותם של ניוזלטרים בלינקדאין

ניוזלטרים הם כלי שיווקי רב ערך לעסקים ולאנשי מקצוע בלינקדאין, מכיוון שהם יכולים לשמש לשיתוף תובנות חשובות בתעשייה, עדכונים על מוצרים ושירותים ותוכן של מובילי דעה.

על ידי הרשמה לניוזלטרים בלינקדאין, משתמשים יכולים לקבל גישה לשפע של מידע ומשאבים שיכולים לעזור להם להישאר מעודכנים ולהתחבר לתעשייה שלהם. בנוסף, על ידי היכולת להגיע לקהל היעד שלהם ולתקשר איתו באמצעות מדריכים ארוכים (ממש כמו שאנחנו עושים כאן בבלוג), בעלי עסקים בונים אמון עם הקהל שלהם, מה שתורם מאוד להגדלת העסק. תכונת הניוזלטר בלינקדאין יכולה להיות דרך מצוינת למשווקים להתחבר לקהל היעד שלהם ולבנות בסיס מנויים נאמן.

היתרונות של תכונת הניוזלטר למשתמשים ולבעלי אתרים

התכונה החדשה מועילה למשתמשים מכיוון שהיא מאפשרת להם לגלות בקלות ולהירשם לניוזלטרים התואמים את תחומי העניין שלהם, מה שיכול לעזור להם להישאר מעודכנים במגמות ובחדשות העדכניות ביותר בענף. בנוסף, התכונה מועילה עבור מפרסמי ניוזלטר מכיוון שהיא מעניקה להם פלטפורמה נוספת להגיע וליצור קשר עם קהל היעד שלהם. יתר על כן, התכונה מספקת לבעלי אתרים הזדמנות להשיג מנויים חדשים ולהגדיל את טווח ההגעה שלהם, מה שיכול להוביל ליותר מעורבות והכנסות.

הדיווח של אתר Search Engine Journal

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
35
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
62
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105011
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99437
מדיה חברתית
בן אורן
87765
קידום אתרים
דנה רוזן
82460
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.