אינסטגרם בוחנת יצירת פיד אנכי כמו TikTok

במשך השנה וחצי האחרונות אפליקציית TikTok זוכה לכמות הורדות שהולכת וגדלה. אינסטגרם מודעת לכך ועתה היא בוחנת את האפשרות ליצירת פיד אנכי בדומה לטיק טוק.
מיטל אור
אינסטגרם בוחנת יצירת פיד אנכי כמו TikTok

כפי שפורסם ב- socialmediatoday אינסטגרם מבצעת פעולות אשר יאפשרו לה להתגבר על היריבות מול TikTok. כחלק מהניסיון היא בוחנת עכשיו את האפשרות להציג תוכן אנכי שיאפשר להחליק בין המלצות התוכן של אינסטגרם והוא יחול על פוסטים בעלי תמונות רבות.

הצפי הוא שחלק “חקור” (Explore) יישאר כפי שהוא, עד לרגע הלחיצה על הפוסט. לאחר הלחיצה, ההודעה תתרחב לתצוגה חדשה, ממש כמו “Reels”. לאחר מכן יוכלו המשתמשים להקליק על החץ שבפינה השמאלית העליונה של המסך כדי לחזור לסריקה רגילה. במקום, אפשר יהיה לעבור לפוסט הבא ולהישאר באותו מצב תצוגה. תכונה זו דומה מאד לזו של TikTok-esque

TikTok מוביל על פני אינסטגרם

אדם מוסרי מאינסטגרם הודה כי TikTok מובילה במתן בידור אמין לגולשים. הרשת הצעירה מצליחה לספק לכל גולש את התוכן שמעניין אותו וזאת בהתבסס על הפעילות שלו בעבר. בהתאם מוזנות ההמלצות “For You” ב- TikTok.

מוסרי אמר כבר לפני חודש כי ב- TikTok אנשים יודעים שהם יכולים להיכנס ומיד לחייך. אינסטגרם לעומת זאת לא כל כך טובה בכך. היא מוגבלת במידה רבה מבחינת מה שהאלגוריתם מציג לגולשים כשהוא מתמקד בעוקבים. כמו כן, באינסטגרם ישנה הגבלה על כמות התוכן שהאלגוריתם מציג וגם העיצוב פחות מרמז על התוכן בהשוואה ל- TikTok אשר מציגה כל קליפ במסך מלא.

משמעות הדבר היא ש- TikTok מציעה מבחר גדול יותר של תוכן עם עדכוני “For You”, מה שגורם לגולשים להישאר יותר זמן באפליקציה. כל פעולה שמתבצעת ב- TikTok מתייחסת לקליפ בודד וזאת בניגוד לאינסטגרם או פייסבוק, בהם פעמים רבת מופיעים מספר פוסטים בפיד ובכלל זה גם כיתובים, מודעות וסטוריז.

אינסטגרם רוצה להשאיר את המשתמשים באפליקציה

המטרה של אינסטגרם היא להצליח להשאיר את המשתמשים באפליקציה. לגרום להם להיכנס אליה יותר ולהישאר בכל פעם יותר זמן. הפונקציה החדשה שהחברה בודקת באה להגביר את העניין של הגולשים, למשוך אותם ולהציג להם יותר ממה שהם אוהבים ופחות ממה שהם לא אוהבים.

שינוי ה-Explore עשוי להיות הדרך להשיג את המטרה, אך אין לדאוג ובכל רגע נתון הגולשים יוכלו לחזור לתצוגה הישנה והמוכרת.

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89704
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88477
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88102
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66869
קידום אתרים
ירון אחר
65050
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
מדיה חברתית
מיטל אור
20
מדיה חברתית
מיטל אור
68
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
41
קידום אתרים
מיטל אור
18
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x