אינסטגרם מוסיפה נתוני ניתוח חדשים

אינסטגרם מוסיפה נתוני ניתוח חדשים כדי לספק תובנת ביצועים נוספים ליוצרים. מעתה היוצרים יוכלו לראות יותר רכיבים דרך ה-Insights שייתן מידע ספציפי על העוקבים וטווח ההגעה של הפוסטים.
מיטל אור
אינסטגרם מוסיפה נתונים ניתוח חדשים

יוצרים יוכלו להשתמש בנתונים החדשים כדי לקבל החלטות פרסום ולייעל את התוכן שלהם. אלו המדדים החדשים שמתווספים לתובנות:

  • מעורבות – Accounts engaged יראה את המספר הכולל של המשתמשים שגילו מעורבות בתוכן לאורך תקופה מסוימת.
  • קהל מעורב – Engaged audience יראה נתונים בנוגע לדמוגרפיית המשתמשים המעורבים, בין אם הם עוקבים אחר הפרופיל או לא. בכלל זה ערים ומדינות מובילות, טווח גיל ומין.
  • קהל שהגיע – Reached Audience הנתונים דומים ל”קהל מעורב” ומספקים מידע דמוגרפי על האנשים שנחשפו לפוסטים.

עדכון נוסף של אינסטגרם

כבר בחודש מאי (2021) עדכנה אינסטגרם את כלי ה-Insights כשהיא הוסיפה פרטים בנוגע לסוגי החשבונות אליהם הגיעו היוצרים (עוקבים לעומת לא עוקבים). כמו כן, היא הוסיפה פרטים על פורמטי התוכן הפופולאריים ביותר, אלו שסיפקו לפרופילים את הביצועים הטובים ביותר.

התובנות הדמוגרפיות אשר מתווספות עכשיו ישולבו בנתונים הקודמים ויספקו תצוגה מקיפה של הקהל ואופן המעורבות שלו. הנתונים החדשים יכולים להיות משמעותיים ולהגביר את המעורבות ואת הביצועים. הנתונים יכולים לייעל את אסטרטגיית התוכן, תכנון לוח הזמנים לפרסום ולבנות פרסונה מדויקת יותר לקהל.

הגברת השקיפות

אינסטגרם פועלת להגברת השקיפות מול היוצרים והמותגים. התהליך החדש לשיתוף הנתונים יאפשר ליוצרים לקבל יותר מידע ולהסיק מסקנות בנוגע לפעילות. מבחינת אינסטגרם, כאשר מותג מקדם פוסט ופועל לשיתוף פעולה עם יוצרים, תהיה לו אפשרות לראות את הביצועים כולל טווח הגעה, לייקים, תגובות, שמרות ושיתופים. יוצרים יוכלו למצוא את כל המידע תחת הצגת מודעות ותובנות.

עד כה, שותפים עסקיים לא יכלו לראות את טווח ההגעה או המעורבות ועתה הנתונים יהיו פתוחים כך שגם היוצרים יוכלו לעקוב אחר הביצועים וגם המותגים. אינסטגרם מכניסה את השינויים מוך מטרה לסייע ליוצרים ומותגים לבנות את העסק שלהם.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89857
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88800
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88285
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66915
קידום אתרים
ירון אחר
65142
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
34
מדיה חברתית
מיטל אור
51
מדיה חברתית
מיטל אור
55
קידום אתרים
מיטל אור
87
קידום אתרים
מיטל אור
52
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x