עד 15 תמונות בפוסט: אינסטגרם משיקה את הקרוסלה המורחבת

עומר לייבנזון
הזדמנות חדשה לתכנים ארוכים יותר, או עומס חזותי? אינסטגרם יצאה בפיילוט - 'קרוסלה' עם עד 15 תמונות בפוסט.
קרוסלה מורחבת באינסטגרם

הפלטפורמה מרחיבה את פונקציית הפוסטים, ומאפשרת הוספה של עד 15 תמונות וסרטונים לפוסט אחד, לעומת 10 בלבד שהיו זמינים עד כה. העדכון החדש נפתח לקבוצת משתמשים מצומצמת, אך הוא צפוי להתרחב ולהיפתח למשתמשים נוספים לאחר איסוף נתונים ותגובות. הקרוסלה המורחבת פותחת אפשרויות יצירתיות עבור אנשי שיווק, אך גם מציבה אתגרים בנוגע לאופן הצגת התוכן והעברת המסרים של יוצרי התוכן לקהל העוקבים.

יותר פוסטים בקרוסלת פוסטים באינסטגרם
מקור: Social Media Today

יתרונות הקרוסלה המורחבת למנהלי הסושיאל

לתוספת החדשה יש כמה יתרונות שישדרגו את אופן היצירה וצריכת התוכן של כולנו:

  • סיפור עשיר יותר: היכולת להציג יותר תמונות וסרטונים בכל פוסט, תוכל לשפר את היכולת שלכם לבצע סטוריטלינג באופן עמוק, סוחף ומקיף יותר.
  • קידום מוצרים ושירותים: הקרוסלה המורחבת תאפשר לכם להציג מגוון רחב יותר מוצרים ושירותים בפוסט אחד, תוך הדגשת המאפיינים הייחודיים של כל אחד מהם.
  • מעורבות גדולה יותר:  פוסטים מרובים ועשירים נוטים לעורר יותר תגובות ולייקים. כך, תוכלו לשפר את המעורבות של קהל העוקבים.

3 טיפים לשימוש נכון בקרוסלה המורחבת

לאפשרות החדשה יש פוטנציאל לסייע לאנשי השיווק בעבודת ניהול החשבון באינסטגרם. יחד עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כמה נקודות:

  • כמות, לא על חשבון איכות: הכמות המורחבת לא יכולה לבוא על חשבון איכות התכנים. הקפידו לעלות סרטונים ותמונות באיכות גבוהה בקרוסלה כולה.
  • שמרו על הקשר רחב: הקפידו שלכל התמונות והסרטונים יהיה הקשר אחד רחב, כדי לא לבלבל את הגולשים או להעמיס מידע מיותר. כדאי לשמור גם על קו ויזואלי משותף.
  • הוסיפו תיאורים ברורים: הקפידו להוסיף לכל מוצר או שירות בקרוסלה תיאור תמציתי, חד וברור. שלבו בתיאורים האשטגים מתאימים.

הזדמנות חדשה או עומס מיותר?

נכון לעכשיו, הפיצ’ר החדש זמין רק לקבוצת משתמשים קטנה. גולשים מסוימים דיווחו על אפשרות להוסיף אפילו 20 תמונות וסרטונים לכל קרוסלה. אינסטגרם אישרה באופן רשמי שהם מתנסים באפשרות החדשה, ואוספת פידבק מהגולשים. המידע שייאסף יכריע: האם אינסטגרם תאמץ את התוספת, או שתמשיך במתכונת הקודמת. כך או כך, כדאי לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות בנושא, ולנצל אותן בחוכמה לקידום המוצר או השירות שלכם.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
51
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
101
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
97
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105089
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100762
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99916
מדיה חברתית
בן אורן
87826
קידום אתרים
דנה רוזן
82478
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.