מורידים סרטון מטיקטוק לאינסטגרם? עכשיו אפשר גם הפוך

עומר לייבנזון
הרבה אנשים מורידים סרטונים מהטיקטוק כדי להעלות אותם בחשבון האינסטגרם, ולקבל יותר חשיפה. אך מעכשיו, בעקבות פיצ'ר חדש של אינסטגרם אפשר להוריד גם את סרטוני ה"רילס".
הורדת סרטון מטיקטוק לאינסטגרם

פונקציית ההורדה של הסרטונים הקצרים מתוך הטיקטוק לאינסטגרם גרמה לכך שחלק גדול מהסרטונים בכלל לא צברו את הצפיות שלהם בטיקטוק, אלא באינסטגרם עצמה. סרטונים שנוצרו במקור בטיקטוק, צברו חשיפה באינסטגרם, בפייסבוק בווטסאפ ועוד. אז מהי משמעות ההורדה ואיך זה משפיע על יוצרי התוכן?

הפיצ’ר הזה התחיל להיות זמין ביוני 2023 והכרזנו על כך כשהוא יצא, אך הוא היה זמין רק למשתמשי ארה”ב. מעכשיו, מנכ”ל אינסטגרם אדם מוסרי, הודיע שבכל העולם יוכלו להשתמש בו, וכל מי שרוצה יוכל להוריד סרטון מהאינסטגרם לנייד.

מה המשמעות של לתת למשתמשים להוריד סרטון?

פעולת ההורדה היא עוצמתית – היא גורמת לכך שאותו סרטון שמופץ ברשת חברתית אחת, בן רגע יכול להיות מופץ במספר רשתות במקביל, וזה בקלות עלול להוביל לסיטואציה של חוסר שליטה. אבל יש גם את הצד החיובי: כשמשתפים סרטון בכמה רשתות, הצופים למעשה אחראים להפיץ את הסרטון הלאה, וכך יוצר התוכן יכול לקבל עוד חשיפה בחינם – הרי הוא לא היה צריך להשקיע עוד זמן בעריכה או צילום של סרטון חדש ויראלי, זה פשוט קרה מעצמו.

כיום, הפעולה הזו עובדת נהדר בכיוון ההפוך. כך, אנו רואים סרטונים רבים באינסטגרם שמופיע עליהם סימן המים של טיקטוק – זה אומר שהמקור שלהם פשוט היה בטיקטוק. יוצר התוכן כנראה אהב את העריכה שיצר באפליקציה של טיקטוק, עריכה שיש לה את הפוטנציאל להפוך את הסרטון לויראלי יותר, ובעקבות כך – רצה לקבל עוד חשיפה על ידי הפצת הסרטון בעוד רשת חברתית על ידי המשתמשים.

יש שיאמרו אפילו שזה היה המפתח להצלחה של טיקטוק – בעיקר בתחילת הדרך, את הסרטונים שלה פשוט שיתפו בכל רשת חברתית אחרת, מה שגרם להמוני אנשים להצטרף לאפליקציה ולהבין על מה כל המהומה.

איך מורידים סרטון מהאינסטגרם?

כפתור חדש יתווסף כשלוחצים על כפתור השיתוף (סמל ה”מטוס נייר”), ליד הלחצנים “שתף ל…” ו-“העתק קישור”, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:

 

הורדת סרטון מאינסטגרם
מקור: SocialMediaToday

שימו לב שהכפתור יהיה זמין רק אם יוצר התוכן איפשר זאת. כשמעלים סרטון חדש לרילס, יש אפשרות גם לחסום את הגישה להורדת סרטונים מצד יוצרי התוכן, כדי להימנע ממקרים לא נעימים (למשל, מקרה שבו רוצים למחוק סרטון מהרשת, והסרטון כבר התפשט לכל הרשתות החברתיות האחרות).

יתווסף סימן מים, בדיוק כמו בטיקטוק

חשוב לדעת שאי אפשר להוריד את הסרטון המקורי בדיוק כמו שהוא, אלא רק עם סימן מים שמסמן שהסרטון הורד מאינסטגרם. הנקודה הקטנה הזו לכאורה, מובילה למחשבה שלטיקטוק יהיה כנראה קל מאוד לאתר את הסרטונים שנוצרו באינסטגרם. כך, היא תוכל לשלוט בכמות התפוצה שהם מקבלים ולתת יותר חשיפה לסרטונים המקוריים – שנוצרו באפליקציה שלה. בכל מקרה, בהנחה שאתם רוצים להיות ויראליים ברשתות, כדאי לאפשר את אופציית ההורדה ופשוט להיות ערים להשלכות.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaToday

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105078
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99814
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.