חדש באינסטגרם: המלצות חכמות לחיבור בין מותגים ומשפיענים

עומר לייבנזון
אינסטגרם פותחת דלתות ומרחיבה את "זירת היוצרים" (Creator Marketplace) ל-8 מדינות נוספות, מה שעתיד לאפשר ליוצרי תוכן לייצר שיתופי פעולה וחיבורים בקלות.
זירת היוצרים אינסטגרם מרקטפלייס
מקור: Meta Newsroom

בשנת 2022 אינסטגרם השיקה את זירת היוצרים שלה בארה”ב. זירת היוצרים היא פלטפורמה שמחברת בין מותגים לבין משפיענים, ומאפשרת יצירה של קשרים עסקיים ושיתופי פעולה בקלות. כעת, אינסטגרם מרחיבה את השירות ופותחת את הזירה ל-8 שווקים חדשים: קנדה, אוסטרליה, ניו-זילנז, אנגליה, יפן, ברזיל והודו. מותגים סיניים שמתבססים על ייצוא יכולים גם כן ליצור חיבורים עם משפיענים ממדינות אחרות. כרגע אין מועד רשמי להרחבת הזירה גם לישראל, אך אנו יכולים רק לקוות שנתבשר על כך בקרוב.

עתיד הפרסום כבר כאן: פרסום באמצעות למידה מכונה

אינסטגרם נחשבת לפלטפורמה מומלצת לשיתופי פעולה בין מפרסמים ומשפיענים. החידושים האחרונים צפויים להגדיל את יעילות הפרסום עוד יותר, במיוחד לאור העובדה ששיווק משפיענים עובר תפנית מעניינת מאוד בתקופה האחרונה – עם עלייתם של ה”ננו משפיענים” (ניתן לקרוא הרחבה על כך בדו”ח המגמות לשנת 2024 של אנגורה מדיה).

מעבר להרחבה לשווקים חדשים, אינסטגרם מציגה פיצ’ר נוסף ומשמעותי: המלצות אוטומטיות לשיתופי פעולה אפשריים בין מותגים ליוצרי תוכן. ההמלצות ייאספו באמצעות טכנולוגיה של למידת מכונה (machine learning), והן יאפשרו למפרסמים לאתר את המשפיענים המתאימים ביותר לקמפיין שלהם במינימום מאמץ.

זירת ההמלצות מבוססת על כמויות עצומות של דאטה, שהוא לא פחות מזהב טהור לאנשי השיווק. מעבר לשידוך עצמו, אינסטגרם מחזקת את שיתוף הפעולה באמצעות האפשרות ליצור מודעות משותפות (Partnership ads). שמותיהם של המותגים והשותפים יופיעו זה לצד זה במודעה. זוהי דרך יעילה להפיץ את התוכן באופן אורגני, תוך שמירה על שקיפות. 

איך עובד המרקטפלייס של אינסטגרם?

  • מותגים ומפרסמים יכולים להצטרף לזירת היוצרים דרך Meta Business Suite. 
  • הזירה תאפשר לכם לחפש ולמצוא משפעינים דרך הגדרה של פילטרים כמו קהל יעד ותכונות נוספות.
  • אתם יכולים ליזום פניות ליוצרים, וגם לקבל הצעות מהיוצרים עצמם.
  • ניתן ליצור קריאה לפעולה למספר גדול של יוצרים ולבחור את מי שמתאים לכם.
אינסטגרם מרקטפלייס ליוצרי תוכן
מקור: Meta Newsroom

השיפורים החדשים בזירת היוצרים מספקים הזדמנות גדולה ליוצרים ומפרסמים כאחד. עכשיו יותר מתמיד, כדאי לבחון את אינסטגרם לשיתופי פעולה ולהגיע לקהלים חדשים.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של מטא

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105078
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99814
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.