“ערוצי שידור”: התכונה שתסייע להתחבר לעוקבים באינסטגרם

עומר לייבנזון
עד היום הכרנו את הצ'אטים בסגנון "אחד על אחד" באינסטגרם. בקרוב, תושק תכונה חדשה שתעזור ליוצרי תוכן לשדר מסרים באופן אישי, אך להמונים.
ערוצי שידור באינסטגרם
מקור: Social Media Today

מה אם היינו יכולים לקחת את היתרון הגדול הטמון ברשימות תפוצה – הלא הוא היחס האישי שמקבלים המדוורים ברשימה, ולקדם אותו גם בפלטפורמה מודרנית יותר כמו אינסטגרם? אז מהיום, זה אפשרי. בתכונה החדשה, אינסטגרם משיקה מעין “רשימות תפוצה” עבור יוצרי תוכן, ובאמצעות רשימות אלה, יוצרי תוכן יוכלו להיות בטוחים שההודעה שלהם מגיעה לקהל שנבחר, ובאופן הכי אישי שניתן.

“ערוצי שידור” (Broadcasting Channels) באינסטגרם – זה הפיצ’ר החדש שהושק במטרה להגביר את השיחות בין יוצרי תוכן לצרכני התוכן שלהם, ולטפח קשרים עמוקים יותר בקרב מספר המשתמשים העצום שלה. התכונה לא רק מסייעת בצ’אט עצמו אלא שימושית במיוחד בשידורים חיים. מיד נראה כיצד.

עדכונים נוספים על אינסטגרם מהתקופה האחרונה:

הזמנה לשידורים חיים

היום, אם אנחנו מתכננים שידור חי ואנחנו רוצים להזמין את הקהל שלנו לצפות בו, בדרך כלל אנחנו נפרסם הודעות על כך בסטורי, בפיד האישי וכו’. אך בדרך זו, לא כולם יראו את ההודעה שלנו – משום שיש אנשים שלא יצפו בסטורי שלנו או יעיינו בפיד. כך, אין לנו הזדמנות אמיתית להזמין את הקהל שלנו לשידור החי ולדאוג שיקבלו את ההודעה – מהיום, באמצעות תוספת זו ניתן לשלוח הודעה ולהזמין באופן אישי יותר את הקהל, מה שמחזק את הקשר עם העוקבים. מעבר לכך, הצ’אט הדינמי שמופיע בשידורים החיים עצמם גם הוא מטפח את חווית הקהילתיות סביב היוצר.

מדוע השינוי קרה?

השינוי נולד מתוך תובנה של אינסטגרם המבוססת על נתונים שמשתמשי אינסטגרם מעורבים יותר בהודעות הישירות (DM’s) מאשר בסטורי או בפיד האישי. כיום אין מספיק ביטוי למותגים בשטח זה – ואינסטגרם לקחה על עצמה כמשימה לראות כיצד ניתן לנצל את השטח הזה עבור מותגים.

עתיד החיבור והמעורבות

השקת הערוצים של אינסטגרם היא מעידה על כך שהפלטפורמה, כפי שהיא מעידה גם על עצמה – מחויבות לטפח אינטראקציות משמעותיות וקהילות. עם שילוב חלק של שידור חי וצ’אט בזמן אמת, העדכון הזה מבטיח להעלות את מעורבות המשתמשים לגבהים חסרי תקדים.

ככל שאנחנו מתקרבים לעידן של הגברת החיבור האישי בין יוצרי תוכן למשתמשים, מתן אפשרות לצופים להשתתף באופן פעיל והקלה על גילוי, ערוצי השידור מכינים את הקרקע אל עבר עתיד שבו אנשים יכולים להתחבר באופן עמוק יותר – מדובר על שינוי שהוא מעבר לטכנולוגיה, שינוי תרבותי. מעניין לראות איך זה יתפתח מכאן.

לקריאת ההכרזה של מארק צוקרברג על השינוי בבלוג SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
43
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
77
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
80
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
47
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100034
מדיה חברתית
בן אורן
87850
קידום אתרים
דנה רוזן
82500
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.