קרוסלה חדשה בתוצאות החיפוש בגוגל תעזור להגדיל מכירות

עומר לייבנזון
הכירו כלי חדש שיכול להגדיל את המכירות באתר - קרוסלת מוצרים עם תצוגה מקדימה על מה שקורה באתר, המאפשרת למשתמשים לקבל "טעימה" כבר מתוך תוצאות החיפוש.
קרוסלה בתוצאות חיפוש גוגל
מקור: Google Search Central

הפיצ’ר החדש, שנמצא כעת בגרסת בטא, יאפשר הצגה של קרסולת נתונים מתוך האתר שלכם ישירות בתוצאות החיפוש. כך ניתן להציג תוכן בצורה עשירה יותר, מה שמספק הזדמנויות מעניינות למתן ערך כבר מה-SERP (דף תוצאות החיפוש בגוגל).

מהי קרוסלת מארח ואיך להוסיף אותה?

קרוסלת מארח (Host Carousel) היא דרך חדשה שגוגל מנסה כדי לעזור למשתמשים לקבל ערך, אינפורמטיבי או שיווקי, מבלי להיכנס לאתר עצמו. המידע יוצג בסגנון של רשימה אופקית שניתן לגלול, כך שניתן להציג מידע ספציפי מתוך האתר שלכם ישירות בתוצאות החיפוש. המידע המוצג כולל תמונות, מחירי מוצרים ומידע נוסף. כך למשל, חנות וירטואלית תוכל להציג רשימת מוצרים במנוע החיפוש, מבלי שהגולשים יצטרכו להיכנס לאתר עצמו. קרוסלה היא דרך פרסום נפוצה גם בפלטפורמות אחרות, כמו פייסבוק ולינקדאין.

הוספת נתונים לקרוסלת מארח מתבצעת באמצעות שימוש בקוד פשוט, כאשר תפקיד הקוד הינו להטמיע מידע שישמש את גוגל בנתונים המובנים (Structured Data). גוגל פרסמה מדריך מפורט, עם הנחיות מדויקות להטמעה של הפיצ’ר החדש. ההקפדה על ההנחיות היא חיונית כדי שהמידע יוצג בתוצאות החיפוש באופן שאליו התכוונתם. גוגל גם מספקת 2 כלים לבדיקה של תקינות הקוד: בדיקת תוצאות עשירות (Rich Results Test), וכלי לבדיקת כתובת URL.

כדי להיות זכאים להציג תוצאת קרוסלה, יש להוסיף נתונים מובנים של ItemList בשילוב עם אחד לפחות מפריטי הנתונים המובנים הנתמכים הבאים:

  • LocalBusiness – כולל פירוט על העסק, לדוגמה: Restaurant, Hotel או VacationRental. אפשר להשתמש בהגדרה גנרית של העסק – למשל LocalBusiness, אך עדיף לפרט את הסוג הספציפי.
  • Product
  • Event

כדי שגוגל תוכל להתעדכן בשינויים עתידיים, מומלץ כמו בכל פרויקט SEO לשלוח את מפת האתר ב-Search Console.

מהם היתרונות בשימוש בקרוסלת מארח?

קרוסלת המארח של גוגל יכולה לסייע לכם במספר דרכים:

  • שטח נראות גדול יותר: קרוסלת מארח תופסת שטח גדול יותר בתוצאות החיפוש, מה שמבליט את התוכן שלכם.
  • שיפור בשיעור הקליקים: הצגת מידע בסגנון עשיר יכולה להגדיל את מספר הגולשים שילחצו על הלינק כדי להיכנס לאתר שלכם.
  • שיפור המעורבות: קרוסלת המידע תעודד לקוחות לבצע פעולות כמו רכישה של מוצרים, הרשמה לניוזלטר וכד’.
  • צבירת לקוחות באמצעות פרסום של מוצרים ושירותים ספציפיים: קרוסלה יכולה להוביל גולשים לאתר שלכם על סמך חיפוש של מוצרים או שירותים ספציפיים.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Seroundtable

תגיות רלוונטיות: גוגלחנות וירטואלית
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
45
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105059
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99604
מדיה חברתית
בן אורן
87792
קידום אתרים
דנה רוזן
82470
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.