כלי מחקר מילות מפתח חדש מבית גוגל – Sktool

פבל ישראלסקי

גוגל שחררה לאוויר העולם כלי מילות מפתח חדש בשם – search-based keyword tool. הכלי יסייע באינטגרציה שבין תכני האתר, החיפושים שמתבצעים ברשת, מילות מפתח מומלצות וחשבון גוגל האדוורדס שלכם.

למה צריך את זה?

ישנו מצב בעייתי מאד כאשר רוצים לטרגט מילות מפתח. מאז ומתמיד הבעיה העיקרית הייתה שכל יום מתבצעים אינספור חיפושים שונים בגוגל ואין באפשרותנו לדעת מה בדיוק אנשים חיפשו. משחק הניחושים הזה מייגע מאד בעבור אותם בעלי האתרים, שמנסים למשוך גולשים לדפי נחיתה שהכינו במיוחד, אבל לא יודעים באיזה מילים להשתמש. אז אומנם הכלי הנוכחי של אדוורדס מסייע מעט בפתרון בעיה זו, אך עדיין יש לו מספר חסרונות שקיבלו מענה ב- Sktool (גם Sktool לא מושלם – בסוף הפוסט יש מיפוי יתרונות וחסרונות).

איך כלי מילות המפתח הזה עובד?

המשתמש מכניס למערכת את כתובת האתר שלו ואת מילת המפתח שברצונו לבדוק, לאחר מכן מופיע בפניו מסך פלט שמציג רשימת מילות מפתח שהוא יכול לטרגט על סמך התכנים שיש לו באתר. עבור כל מילת מפתח מוצעת ניתן לראות: נפח חיפושים חודשי ממוצע של מילה זו ב-Google.com, רמת התחרות עליה באדוורדס, הביד (bid) המוצע עליה, תדירות הופעה של מודעה ועמוד הנחיתה שהכי מתאים למילה הזו. זה הפלט שקיבלתי עבור הביטוי קידום אתרים בהקשר לאתר שלי (האות האחרונה בביטויים נחתכה משום מה):

כלי מחקר מילות מפתח חדש מבית גוגל sktool

מעבר לכך, אחת התכונות שאהבתי היא שהטבלה תציג רק את המילים שלא קיימות כבר בחשבון אדוורדס של המשתמש. בפינת השאלות והתשובות שלהם אפשר לקרוא עוד על הכלי.

יתרונות

  • הכלי מרחיב מילים רק מתוך כתובת אתר קיים ולא מתוך תחומים נוספים דומים (בניגוד לכלי של אדוורדס).
  • מספק מספר רב של נתונים: נפח חיפוש, תחרות, bid, תדירות ועוד.
  • ישנה חלוקה מסודרת של המחרוזות לפי קטגוריות (מופיע מצד שמאל כשמתחברים לחשבון אדוורדס).
  • אין הגבלת מילים (בניגוד לכלי הקודם של אדוורדס שמוגבל ל-150 בלבד).

חסרונות

  • ישנם מספר נתונים שנלקחים מתוך google.com לכן כרגע הוא לא ממש יעיל בעברית.
  • חלק מהמילים לא רלוונטי (בואו לא נשכח שזו מכונה) וכולל מילות long tail של למעלה מ-5 מילים.

אני יודע שספציפית אחד הכלים שמרצי קורס קידום אתרים תמיד אוהבים להמליץ עליו הוא – כלי מילות המפתח של הסטנדרטי של אדוורדס. רק אל תשכחו מעתה להוסיף את הכלי החדש Sktool להמלצה – הוא פשוט מקל בהרבה מובנים על העבודה.

אז יצא כבר למישהו מכם לבדוק את הכלי החדש?
אשמח אם תשתפו כאן מהנסיון שלכם לגבי יתרונות וחסרונות נוספים שמצאתם.

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של קבוצת אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO ו-PPC וסושיאל.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
12 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89603
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87921
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64963
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
קידום אתרים
מיטל אור
75
קידום אתרים
מיטל אור
57
מדיה חברתית
מיטל אור
56
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
12
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x