זירת הקופונים והמבצעים עוברת לשירותים מבוססי מיקום

איתי ברנר

ביום שישי האחרון שיחררה גוגל עדכון קטנטן לכאורה, אך משמעותי מאוד בפועל עבור שירות הצ’קאין שלה – Google Latitude. העדכון מאפשר לבעלי עסקים להציע דילים ומבצעים שונים המבוססים על המיקום הפיזי של המשתמש. גם מי שגולש מפלטפורמה שאינה מאפשרת זיהוי מקום, יכול להקליד את מיקומו בצורה ידנית ולראות את ההצעות הקרובות ביותר.



בנוסף לכך, משתמשים יכולים מעתה לצבור דרגות סטטוס כל פעם כשהם מבצעים צ’קאין במקום מסוים. ישנם מבצעים מסוימים הדורשים מהמשתמש להגיע לדרגה מסוימת לפני שהוא יכול לממש אותם.

צ'קאין באמצעות Google Latitude

גרופון, החברה שהתחילה את שיגעון הקופונים, הציגה לפני כחודש רעיון דומה בשם Groupon Now. השרות מציע למשתמשים העושים שימוש באפליקציה סלולארית שני כפתורים בלבד “אני רעב” ו – “אני משועמם”. לחיצה על אחד הכפתורים פותחת רשימה של בתי עסק קרובים המציעים אוכל או דברים לעשות.

בשני המוצרים החדשים,ההבדל החשוב והמשמעותי ביותר לעומת אותם קופונים אליהם אנחנו רגילים הוא שלא מדובר בהכרח בהנחה של עשרות אחוזים ואין בדרך כלל תנאים למימוש הקופון. אם אתה נמצא בבית העסק בזמן הנכון, אתה יכול לממש את הקופון. העסקים עצמם יכולים לקבוע מתי הקופון יהיה זמין ומתי לא, לפי שעות עומס או שעות שפל המתאימות להם. המיידיות והזמינות הן אלו שמשחקות כאן תפקיד מרכזי.

המבצעים המקומיים של Google Latitude פועלים כרגע באזורים מצומצמים יחסית בארה”ב. שרות Groupon Now אמור להתחיל לפעול החודש, אך לא ידוע מה זה אומר לגבי גרופון ישראל.

גם לפייסבוק יש שירות דילים מבוסס מיקום בשם Facebook Deals, אך הוא פועל כרגע במספר מדינות מצומצם ביותר (העמוד בעברית מציג עדיין הודעת בקרוב).

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
53
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
101
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
115
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104483
תוכן וקופירייטינג
שי משען
99952
פרסום באינטרנט
דוד כהן
98843
מדיה חברתית
דנה רוזן
82331
ניהול קהילה
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

4
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.