גוגל משיקה השלמה אוטומטית משופרת

גוגל בודקת ממשק השלמה אוטומטי בכלים עיצוביים חדשים. כל זאת בעמודה שנייה ולא בחלק התחתון של תוצאות החיפוש.
מיטל אור
גוגל משיקה השלמה אוטומטית משופרת

גוגל השיקה באופן רשמי את הצעות החיפוש בעמודת תחזית שנייה ובכך היא תספק גישה קלה יותר לתכנים אשר קשורים לחיפוש המקורי. בנוסף, היא אישרה כי היא בוחנת ממשק השלמה אוטומטי ואלמנטים נוספים שיופיעו ברוחב מלא בממשק החיפוש של שולחן העבודה.

השלמה אוטומטית משופרת

ממשק ההשלמה האוטומטי אמור להיות חדש ומשופר ולהציג תחזיות חיפוש נוספות לאלו שהתרגלנו לראות ובכך גם מה אנשים שואלים, מה אנשים מחפשים וכל תוכן שעשוי להיות קשור לשאילתה המקורית.

הדרך להתחיל להפעיל את הממשק החדש היא לבצע את החיפוש מתוך ממשק שולחן העבודה של גוגל. לאחר מכן יש ללחוץ בחזרה על תיבת החיפוש ובהתאם חיפושים נוספים יופיעו בעמודה מקבילה לעמודה המקורית של תוצאות החיפוש.

בדיקה של ההשלמה האוטומטית נעשית גם כן על ידי גוגל כשהיא בוחנת את האפשרות ליצור וריאציות נוספות של השלמה אוטומטית. גוגל מכנה זאת “מקצה לקצה” כשזה המקום בו תיבת החיפוש משתלבת בתוך שאר האלמנטים אשר כבר מופיעים בדף תוצאות החיפוש. גוגל מסירה את הגבול מסביב לתיבה בה מוזנת שאילתת החיפוש והדבר גורם למעבר מקצה אל קצה עם שאר תוצאות החיפוש.

גוגל אישרה את השקת ממשק התוצאות המקומיות

גוגל מבצעת בדיקות שונות לחיפוש ברוחב מלא והיא כבר אישרה את השקת ממשק התוצאות המקומיות וכן את חיפוש המפות ברוחב מלא. במקביל היא בוחנת אלמנטים נוספים שיופיעו ברוחב מלא אך היא עוד לא השיקה את כולם. בכלל זה נבחנת האפשרות לשינוי האופן בו יופיעו התמונות, הצגת קטעים באופן שונה ועוד.

השינוי שנבחן עכשיו אינו מפתיע שהרי גוגל כל הזמן בוחנת כיצד היא יכולה לשפר את תוצאות החיפוש ואת האלמנטים החזותיים שיעניקו חוויית משתמש טובה יותר. עם זאת, כדאי להכיר את השינויים, הקטנים והגדולים כיוון שהם יכולים להשפיע על האופן בו הגולשים משתמשים במנוע החיפוש.

עסקים קטנים וגדולים יוכלו להבין מה הגולשים מחפשים, באיזו תדירות הם מחליטים לבצע חיפוש מחדש, על מה הם לוחצים ועוד. הדבר עשוי להשפיע באופן ישיר על שיעור הקליקים שמגיע מתוך תוצאות החיפוש לאתר ברגע שעלתה השאילתה הרלוונטית.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89922
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88881
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88328
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66968
קידום אתרים
ירון אחר
65248
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
74
סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים
מיטל אור
97
קידום אתרים
מיטל אור
62
קידום אתרים
אורלי משאט
154
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
65
סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x