פייסבוק בוחנת אפשרויות חדשות לצ’אטים ממוקדים

מיטל אור
פייסבוק בוחנת דרך חדשה לקיום צ'אטים ציבוריים ממוקדים בתוך האפליקציה. אפשרות חדשה ליצירת פוסט אשר יפתח "שיחת זרקור" (Spotlight Conversation) תפריד בין תשובות ממשתמשים לבין שרשור של צ'אט חדש.
פייסבוק בוחנת אפשרויות חדשות לצ'אטים ממוקדים

פייסבוק מסבירה כי “שיחת זרקור” תאפשר להזמין אנשים ספציפיים להגיב לפוסט כשהתגובות שלהם יופיעו בנפרד ויעברו לאזורים ייעודיים. משתמשים אחרים יוכלו לראות את הפוסט ולהגיב בצ’אט אך התשובות שלהם ימוקמו בכרטיסייה אחרת עם כלל התשובות.

דרך שונה לקיים דיונים

השיחות החדשות יאפשרו לבעל הפוסט המקורי להציג את המוזמנים לצ’אט ולקיים דיון בינו לבין אורחים ספציפיים. כלומר, תהיה הפרדה בין השיחה המתקיימת בין האורחים עליהם בעל הפוסט ירצה לשים את הזרקור לבין שאר המגיבים.

אפשרות זו דומה מאד לבקרת התשובות שהתווספה לטוויטר בחודש אוגוסט האחרון. בטוויטר הדבר מאפשר למשתמשים להגביל את מי שיכול להשיב לציוצים שלהם ובצורה זו לנהל ראיונות אישיים. הצבת גבול למי שיכול להגיב בפועל מקל על שמירה על הנושא המרכזי ועל הצופים להתמקד בפרופילים הרלוונטיים ביותר לשרשור.

ראיונות ודיונים בתוך האפליקציה

פייסבוק פועלת לספק אמצעים דומים לאלו של טוויטר שיאפשרו למשתמשים ליהנות משיתוף צ’אטים בזמן אמת. הפונקציה החדשה תרחיב את השיח ותאפשר ליצור שרשורי שאלות ותשובות, לבצע ראיונות ולספק עוד מידע לקהל הרחב.

התוספת עשויה להיראות פשוטה אך היא משמעותית כיוון שהיא מהווה הזדמנות להגיע לקהל גדול יותר ולמקסם את התגובות בפוסטים ובדיונים המתקיימים בפייסבוק. כלומר, המשתמשים יוכלו להשיב לדיונים ולקחת בהם חלק פעיל כשבאותו הזמן המנהלים יוכלו להגביל את שרשורי התגובות וליצור צ’אטים ישירים.

הרחבת ההזדמנויות בלי להרחיב את היכולות הטכנולוגיות

“שיחות זרקור” יאפשרו לבעליהם לשלוט טוב יותר בשיח, להרחיב או להגביל את האפשרויות על פי החלטתם. הצעד הנוכחי של פייסבוק מרחיב את ההזדמנויות לתקשר עם הקהל בפוסטים ובצ’אטים וכל זאת במינימום מאמץ מבחינת ביצוע שינויים טכניים באפליקציה.

הפונקציה החדשה עשויה לפתוח הזדמנויות תקשורת חדשות עבור המשתמשים ויש לציין כי כרגע היא זמינה רק עבור חלק מהמשתמשים.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
87
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
45
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105054
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99588
מדיה חברתית
בן אורן
87787
קידום אתרים
דנה רוזן
82469
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.