פייסבוק מספקת טיפים ליוצרי וידאו שיחברו את הקהל לסרטון

מיטל אור
בסדרת הוידאו החדשה שלה מספקת פייסבוק טיפים למנהלי קהילה. בסרטון הרביעי היא מספקת טיפים לחיבור המותג לקהל.
פייסבוק מספקת טיפים ליוצרי וידאו

פייסבוק השיקה סדרת וידאו בשם “מיומנות חברתית” (Social Skills) במטרה לסייע למנהלי מדיה למקסם את ביצועי הקידום שלהם.

כפי שפורסם ב-Socialmediatoday פייסבוק השיקה סדרה המספקת תובנות הנוגעות לעולם האמיתי ולאופן בו עסקים השתמשו במערכת המודעות שלה. במקביל היא מספקת עצות למפרסמים. בסרטון הרביעי מספקת פייסבוק שלושה טיפים מרכזיים להתאמת הפרסום לקהל. הטיפים נכתבו ונוצרו בשיתוף פעולה עם מותג המשקפיים Luxottica, Persol:

טיפ ראשון – איזון בין תוכן ממומן ואורגני

התוכן האורגני מעמיק את השיח. הוא מאפשר לקהילה להיות מעורבת יותר וליצור תקשורת סביב הנושא בו החברה עוסקת. הפרסום הממומן מציג את הנושא או המוצר ומאפשר לחברות להגיע ליותר קהלים וזאת בהסתמך על תחומי העניין שלהם. חשוב לשמור על אותנטיות, התאמת הפרסום (האורגני והממומן) למותג וסביב זה לבנות את הקהילה.

טיפ שני – זיהוי נכון של הקהילה

הבנת הקהילה היא המפתח להצלחה. הבנתה מאפשרת למקדם את המעורבות סביב התכנים והמסרים שעולים בקהילה. כמו כן, כל פלטפורמה דורשת גישה שונה. יתכן ובפייסבוק יופיע קהל דמוגרפי אחד שידרוש תקשורת מסוימת. לעומת זאת באינסטגרם יהיה קהל אחר ולכן המסרים ואופן ההתקשרות איתו יהיה שונה. התמקדות ביתרונות של כל פלטפורמה מאפשרת ליצור קשר טוב יותר עם הקהילה ולחזק את המותג.

טיפ שלישי – הקשבה לקהילה

על מותגים להקשיב לקהילה שלהם ולסגל לעצמם פעולות בהתאם וזאת כדי להגדיל את האינטראקציה בקהילה. היופי שבמדיה החברתית הוא שאין צורך לחכות שאנשים יבואו ויספרו למותג את הסיפורים שלהם. אפשר פשוט לשאול שאלה פתוחה, לשאול אותם מה הם מעדיפים וללמוד מהלקוחות בכל יום מחדש. לכך מתווסף אלמנט נוסף שהוא הקשבה לקהל וזהו ערך חשוב ביצירת קהילה.

 

לסרטון שהופק עם חברת Luxottica, Persol

 

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
24
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
118
קידום אתרים
עומר לייבנזון
123
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
104773
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100199
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99068
מדיה חברתית
דנה רוזן
82406
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.