הסטורי עלה בטעות? עכשיו תוכלו לבטל זאת במהירות

עומר לייבנזון
אינסטגרם תאפשר ליוצרי התוכן למחוק סטורי בלתי רצוי במהירות, כדי למנוע העלאת סטורי בטעות (במקום להמתין לסיום ההעלאה).
אינסטגרם ביטול סטורי

הרשת החברתית אינסטגרם הציגה תכונה שמחזקת את נוחות השימוש של יוצרי התוכן באפליקציה. לכל משתמש שהיה בדיוק בדרך להעלות סטורי, ובטעות לחץ על הסרטון השגוי בגלריה – יהיה כעת פתרון. אפשר לבטל את הסטורי באמצעות כפתור ביטול שיופיע, גם בזמן ההעלאה. זה אמנם נשמע כמו שינוי קטן, אך יש לו משמעות במיוחד בחשבונות גדולים.

באילו מקרים זה משמעותי?

הרבה מנהלי מדיה חברתית יעידו, שטעויות כאלה קורות הרבה מאוד פעמים ולפעמים אפילו פעמיים או שלוש ביום. הסיבה אולי נשמעת מוזרה, אך אם חושבים על כך היא הגיונית – כשמעלים עשרות ‘סטורי’ ביום, קורות גם הרבה טעויות. הרבה פעמים אנחנו מפרסמים בטעות גרסה לא עדכנית של הסרטון שרצינו לפרסם, את הגרסה שלו לפני העריכה או סרטון אחר מתוך הטלפון שלנו שאינו קשור למה שרצינו להעלות. כשאי אפשר לבטל את ההעלאה באופן מיידי, צריך לחכות בין דקה לשתי דקות עד שהסטורי עולה לאוויר – ואז הוא כבר באוויר.

כל שינוי כזה גם גוזל זמן רב מיוצר התוכן, וגם, בחשבונות עם אלפי או עשרות אלפי עוקבים – נחשפים לכך מיד ועוד לפני שהספקנו להסיר את הסטורי, כבר יכולות להגיע תגובות במיוחד אם העלינו דברים, שממש לא היינו רוצים שיגיעו לקהל שלנו.

לכן, בעדכון האחרון אינסטגרם הוסיפה כפתור חדש שמופיע בזמן ההעלאה בצבע אדום ובולט לעין:

כפתור ביטול העלאת סטורי באינסטגרם
מקור: AhmedGhanem

טעויות רבות קורות גם מעבר למדיה עצמה שאנחנו משתפים, למשל: רציתם להוסיף לינק לסטורי ולא הוספתם, רציתם להוסיף מדבקות בסטורי, רציתם לתייג מישהו בסטורי ועוד. את כל הטעויות הללו תוכלו למנוע כבר מעכשיו.

הקו המנחה: שיפור חווית יוצרי התוכן

יוצרי התוכן הם הבסיס לאינסטגרם, בלעדיהם היא פשוט לא יכולה להתקיים. את התוכן המעניין שאנחנו רואים כאשר אנחנו גוללים בפיד יום יום, יוצרים בסופו של דבר יוצרי תוכן – בין אם הם בעלי עסקים, מנהלי מדיה חברתית או כאלה שמעלים תוכן לשם הסיפוק וההנאה. לכן, חשוב שאינסטגרם תספק דווקא לאותם אנשים חווית משתמש טובה באפליקציה, ותסייע במניעת “פאדיחות” בלתי רצויות – במיוחד לאור העובדה שהפוטנציאל לכאלה, הוא גבוה במיוחד.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105093
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100768
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99921
מדיה חברתית
בן אורן
87828
קידום אתרים
דנה רוזן
82480
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.